Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli Suomi 2021

Vierailija
24.05.2021 |

Tänne keskustelua ohjelmasta! Tänään starttaa.
Ensimmäiset kaksi jaksoa nyt jo katsottavissa Ruutu+

Kommentit (224)

Vierailija
181/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Paratiisihotelli 2021 oli kyllä kunnon yläaste 😂 Suosittujen kovisten kerho dissailee ja kiusaa kaikkia vähänkin erilaisia, jotka ei oo "cool".

Ja jengiä johti tyyppi, jonka omista yläasteajoista on 20 vuotta aikaa 😂 Olisko aika aikuistua 😂

Heti ekassa jaksossa ottavat hampaisiinsa ulkomaalaistaustaisen Teksan, ja sama dissaus jatkuu muidenkin ulkomaalaistaustaisten miesten kohdalla. Tilda oli jengin makuun ilmeisesti liian räväkkä ja pyöreä, Tara taas liian kiltti ja hiljainen. Molemmat kuitenkin todella kauniita naisia, mutta kun ei sovi jengin pirtaan, niin dissaillaan.

Vierailija
182/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiohoi kirjoitti:

Joo. Ja eiköhän nuo urpot tajua viimestään ku finaalijakso tulee tvstä ulos, että ketkä näyttää toisten ohjaamilta aivottomilta ja ajatuksettomilta tuolla.

Mua oksettaa se kiusaaminen ja enemmistön mukana olo siinä. Vika jakso onkin heidän osaltaan NOLOA KATSOTTAVAA!

Osut naulan kantaan. Tämä formaatti on sellainen, että se tukee kiusaamiskuvion syntymistä. Käsittämätöntä, että tällaisen annetaan tapahtua katsojien silmien edessä. Toivottavasti oli vika kausi tätä formaattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tara ilmeisesti kanteli tuotannolle Tildan kiusaamisesta. Ja vasta sitten tuotanto puuttui asiaan.

se oli itseasiassa Jenna joka sanoi tuotannolle Tildan kiusaamisesta.

Ai, mistä tämä tieto? Miksi Jenna sitten osallistui Tildan kiusaamiseen ja syrjintään? Ja onko hän siis opettaja? Apua.. opettaja kiusaa muita tv:ssä..

Joku ihmetteli aiemmin että Selviytyjissä kiusaaminen aiheutti kohun mutta tässä sarjassa ei niinkään. Johtuu varmaan alhaisesta kstsojaluvusta.

Jemina ei varmaan pidä Tarasta sen takia kun Tara on mukava ja nätti, eikös Jemina ollut jossain baaritappelussakin ollut? Mahtoiko joku kiva ja nätti keittää Jempulla yli? :D

Tämän(kin) päivän jaksossa Timo vaikutti vähän jälkeenjääneeltä.

Taitaa yrittää Jenna täällä köydä itseään puolustelemassa, että hän muka kertoi tuotannolle kiusaamisesta. Itse pahimmasta päästä kiusaaja. Ja ei todellakaan ole opettaja. On tehnyt joitakin opettajan sijaisuuksia, mutta ei voi millään tasolla kutsua itseään opettajaksi.

Vastenmielistä porukkaa tuo kiusaajajengi. Todella loukkaavia sanoja toisista ihmisistä. Ja viimeisessä jaksossa Timon ala-arvoinen Davidin pukeutumisen haukkuminen oli kyllä jotain niin myötähäpeää aiheuttavaa.

En ole Jenna. Kysyppä Tildalta vaikka instassa kuka tuotannolle mainitsi asiasta ja siinä samassa käy tänään iltapäivällä kuuntelemassa herra liimaletin ja Tildan pakan sekottajat podi niin kuulet miten kauniisti tämä neiti enkeli puhuu muista. Hänhän ei ole koskaan sanonut mitään loukkaavaa muista.

Niin no, en yhtään ihmettele jos tuon kohtelun jälkeen Tildakin vähän avautuu. Vähän turhankin nöyrästi otti hotellilla iskut ja syrjimisen vastaan, voi mennä aikaa, että mieli prosessoi noita juttuja ja menee vati nurin tohon kohteluun. En tosin ole kuunnellut tuota podia, mutta veikkaan, ettei niin törkeää juttua ole kuin Namun, Markuksen ja muiden jutut Tildasta sarjassa. Plus se että lyöttäydytään porukalla yhtä vastaan, kerrassaan ala-arvoista. 

Eikä se ole kiusaamista, että tuomitsee kiusaamista täällä palstalla.

Pahan mielen formaatti.

Minä olen kuunnellut sekä Jennan ja Josefiinan podia, että Tildan ja Johnnyn podia. Tilda ei edes siinä tunnemyrskyssä, kuultuaan juuri TV:ssä itseään haukutun läskiksi virtahevoksi, puhu kiusaajistaan yhtä ala-arvoisilla termeillä. On kyllä siinä vihainen ja antaa sen tulla ulos, mutta asiattomuuksiin hän ei tuossakaan mennyt. Vaikka myöhemmin pahoitteli tunnemyrskyään, mielestäni siihen ei ollut mitään syytä.

Kun on monta viikkoa tuolla hotellissa kestänyt kiusaamista, kettuilua, naljailua ja ulosjättämistä, niin olisi vielä nuo törkeydet niellä hymyssä suin. Ei tod. Hyvä että antoi tulla.

Jenna ja Josefiina podissaan btw naureskelevat sille, että kuulemma ovat kiusaajia tai sivustaseuraajia. Totuus näköjään sattuu.

Vierailija
184/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jenna ja Josefiina podissaan btw naureskelevat sille, että kuulemma ovat kiusaajia tai sivustaseuraajia. Totuus näköjään sattuu."

Juuri tämän saman kuuntelin ja ei voi kuin ihmetellä. Vieläkin naureskelevat vain asialle, mutta eivät pahoittele tai osoita "katumusta".

Ihan järkyttävää, että sokaistuvat noin omalle käytökselleen. Ja ovat olevinaan niin hauskoja.

Vierailija
185/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jenna ja Josefiina podissaan btw naureskelevat sille, että kuulemma ovat kiusaajia tai sivustaseuraajia. Totuus näköjään sattuu."

Juuri tämän saman kuuntelin ja ei voi kuin ihmetellä. Vieläkin naureskelevat vain asialle, mutta eivät pahoittele tai osoita "katumusta".

Ihan järkyttävää, että sokaistuvat noin omalle käytökselleen. Ja ovat olevinaan niin hauskoja.

Tämähän tässä surullista onkin. Että ei oteta vastuuta omasta toiminnasta ja vähätellään sitä. Jeminan äiti oli kirjoittanut Jeminan instaan olevansa ylpeä tyttärestään. Mun äiti ei olisi ylpeä musta jos olisin kiusannut tv:ssä tai muuallakaan.

En myöskään ymmärtänyt Namun keuhkoamista Taralle. Ihanan arvokkaasti ja rauhallisesti Tara vastaili

Teksankin kohdalla noi vaan tuntui päättäneen että siitä ei voi tykätä. Ei auennut mulle, mikä siinä miehessä muita pänni.

Kaiken tän sarjan aiheuttaman ärtymyksen rinnalla minua silti lohduttaa että useimmat kommentit täällä eivät hyväksy kiusaamista ja että suurella osalla ihmisiä ehkä kuitenkin on jonkinlainen moraali, kotikasvatus ja aivot. Vähätteleviä kommentteja ihmettelen ja niitä että "no ei kaikkien kanssa voi tulla toimeen."

Vierailija
186/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olen kuunnellut niin harrastavat aika paljon itse ironiaa ja sarkasmia. Ymmärrän että joillekin se ei uppoa. Tuo naureskelu oli tarkoitettu jodelissa huuteleville tyhjäpäille. Mielestäni eivät ole Tildaa podissaan haukkunut. Heidän podin tarkoitus on puhua jakson tapahtumista ja miten ovat itse kokeneet tilanteet siellä.

Vierailija
187/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olen kuunnellut niin harrastavat aika paljon itse ironiaa ja sarkasmia. Ymmärrän että joillekin se ei uppoa. Tuo naureskelu oli tarkoitettu jodelissa huuteleville tyhjäpäille. Mielestäni eivät ole Tildaa podissaan haukkunut. Heidän podin tarkoitus on puhua jakson tapahtumista ja miten ovat itse kokeneet tilanteet siellä.

Ironia ja sarkasmi on ok oikeassa kohdassa. Tässä heidän olisi pitänyt selvin sanoin pahoitella käytöstään ja tuomita edes sanoin kaikki kiusaaminen. Siihen he eivät kyenneet.

Vierailija
188/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeminan äiti ylpeä tyttärestään, jonka joka toinen sana on v***u ja neiti ei osaa muuta ku haukkua toisia.

Äidin mielestä tytär oli koko .aikana oma itsensä. Voi voi!

Vierailija
189/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ironia ja sarkasmi on ok oikeassa kohdassa. Tässä heidän olisi pitänyt selvin sanoin pahoitella käytöstään ja tuomita edes sanoin kaikki kiusaaminen. Siihen he eivät kyenneet.

Hehän puhuivat tästä kiusaamisesta jossain aiemmassa jaksossa ja ovat pyytäneet Tildalta anteeksi henkilökohtaisesti. Nämä kaksi eivät olleet ne pahimmat kiusaajat naisista. Katri ja Jemina olivat omassa kastissaan. Ei tuolla kukaan ole ollut puhdas pulmunen. Tärkeintä tässä koko hommassa on se että kilpailijat ovat pahoitelleet käytöstään ja pyytäneet anteeksi.

Vierailija
190/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, siis nyt ihmettelen että millä perusteella Katri on ollut kiusaaja "omassa kastissaan"? Vai niputatko Jeminan ja Katrin toiminnan automaattisesti samaan?

Ei ainakaan minusta jaksojen toiminnan perusteella näyttänyt siltä. Toki, eihän se mun arvioitavissa olekaan vaan Tildan, mutta ihmettelen mistä tuollainen kuva on syntynyt muille katsojille, kun itse koin Katrin olleen yksi harvoja jotka ei lähteneet hommaan mukaan. Myös Tilda itse sanoi finaalissa tulleensa Katrin kanssa toimeen, ja myös itse sain tällaisen kuvan kun taas Jennan en nähnyt edes juttelevan Tildalle 🤔

Vierailija
191/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, siis nyt ihmettelen että millä perusteella Katri on ollut kiusaaja "omassa kastissaan"? Vai niputatko Jeminan ja Katrin toiminnan automaattisesti samaan?

Ei ainakaan minusta jaksojen toiminnan perusteella näyttänyt siltä. Toki, eihän se mun arvioitavissa olekaan vaan Tildan, mutta ihmettelen mistä tuollainen kuva on syntynyt muille katsojille, kun itse koin Katrin olleen yksi harvoja jotka ei lähteneet hommaan mukaan. Myös Tilda itse sanoi finaalissa tulleensa Katrin kanssa toimeen, ja myös itse sain tällaisen kuvan kun taas Jennan en nähnyt edes juttelevan Tildalle 🤔

Katrin kommentit esim. haastiksissa olivat ala-arvoisia. Sehän ei suostunut edes bilettämään alakerran porukan kanssa, eikös Tilda kuulunut tähän sakkiin? Eiköhän tuolla ollut jokaisella tietyt ihmiset joiden kanssa klikkaa. Kaikista ei vaan tule läheisiä. Vaikea on noiden jaksojen perusteella arvioida kuka puhui kenenkin kanssa ja minkä verran.

Vierailija
192/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ironiaa, että heittää vitsiä tekemistään vääryyksistä. Ihminen joka on aidosti pahoillaan ja ymmärtää miten on satuttanut toista, ei ala vitsailemaan asialla. Siitä tulee kuulijalle päinvastoin vähättelyn maku.

Tais tulla kiusaajajengille yllätyksenä se, miten isosti p*ska lentää tuulettimeen yön törkeen käytöksen seurauksena. Jenna oli tosiaan oikeassa siinä, että karma kostaa aina 😂

Vierailija
193/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin, että otan lomalle ruutu+ ja katson putkeen harmitonta tätä "aivot narikkaan " viihdettä.

Tulinkin valtavan ahdistuneeksi tuosta kiusaamisesta, jonka porukka aloitti Teksasta heti ekana päivänä ja se jatkui läpi sarjan vaihtaen vain kohdetta. Aikuisia ihmisiä, hyi mitä toimintaa.

Vierailija
194/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeminan äiti ylpeä tyttärestään, jonka joka toinen sana on v***u ja neiti ei osaa muuta ku haukkua toisia.

Se kiinnitti huomiota, että kun Teksa meni huoneeseen ilmiselvästi pahalla mielin pandoran boksissa tulleesta liian henkikökohtaisuuksiin menneestä roustista, hänen parinsa Jemina ei katsonut aiheelliseksi mennä perään. Ymmärrän hyvin, että empaattinen ja kiltti Tara alkoi siinä itkeä. Tuollainen kylmänviileä empatiakyvyttömyys mitä muu jengi osoitti tilanteessa, oli suorastaan pelottavaa katsottavaa.

Vierailija
195/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt olisi vielä puuttunut että olisivat podissa Tildaa haukkuneet, kun ovat hotellissa viikkotolkulla syrjineet ja katsoneet vierestä.

Katsojalle näytti siltä, että "pojat" (no, kolmekymppistä on kyllä vaikea hyvällä tahdollakaan sanoa pojaksi 😂) olivat pahimpia kiusaajia ja tytöt tirskuivat vieressä.

Ihan tosiaan kuin joku yläaste, jossa suositut pojat pönkittävät valta-asemaansa koulun prinsessojen silmissä haukkumalla ja syrjimällä jotain raasua.

Tildassa taisi porukkaa ärsyttää eniten se, että eivät yrityksestä huolimatta saaneet häntä nujerrettua.

Vierailija
196/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kiinnitti huomiota, että kun Teksa meni huoneeseen ilmiselvästi pahalla mielin pandoran boksissa tulleesta liian henkikökohtaisuuksiin menneestä roustista, hänen parinsa Jemina ei katsonut aiheelliseksi mennä perään. Ymmärrän hyvin, että empaattinen ja kiltti Tara alkoi siinä itkeä. Tuollainen kylmänviileä empatiakyvyttömyys mitä muu jengi osoitti tilanteessa, oli suorastaan pelottavaa katsottavaa.

Jep, ja sen takia varmaan Tarastakaan ei voinut tykätä.

Tuli mieleen omat yläasteajat. Pojat halveksii ja haukkuu rumaksi, tytöt syrjii ja ivaa. Tämä tosin tapahtui kehittymättömien teinien keskuudessa, noi oli kuitenkin jo aikuisia.

Joku sanoi ettei Jenna ja Josefiina olleet pahimmat kiusaajat. Hiljainen hyväksyminen ja ulkopuolelle jättö on ihan yhtä pahaa kiusaamista kun muukin solvaus. Joku myös kehui Katrin käytöstä, mutta kyllä se Katrikin tuossa mukana oli. Just se ettei suostunut bilettään alakerran väen kanssa ja muu niiden dissaaminen.

Ei nää Paratiisihotellit oo kivaa lomaviihdettä, katsokaa Love Islandia mieluummin. Siellä ei pahemmin kiusata vaikka konfliktejakin on.

Vierailija
197/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole ironiaa, että heittää vitsiä tekemistään vääryyksistä. Ihminen joka on aidosti pahoillaan ja ymmärtää miten on satuttanut toista, ei ala vitsailemaan asialla. Siitä tulee kuulijalle päinvastoin vähättelyn maku.

Tais tulla kiusaajajengille yllätyksenä se, miten isosti p*ska lentää tuulettimeen yön törkeen käytöksen seurauksena. Jenna oli tosiaan oikeassa siinä, että karma kostaa aina 😂

Puhuin itse ironiasta. Molemmathan nauroivat sille miltä näyttivät telkkarissa kun olivat ryypänneet 3 viikkoa. Josefina puhuu itsestään hurrina yms. Kumpikaan ei sanonut viimeisessä podissa Tildasta mitään pahaa. Kuten sanoin aiemmin molemmat puhui tästä kiusaamisesta aiemmassa jaksossa ja olivat pahoillaan. Tuo ohjelma ei ole Tilda show siellä on muitakin kilpailijoita joista he halusivat puhua. Ja ennenkuin kukkahattutädit ja mielensäpahoittajat hyökkää kimppuuni niin kiusaaminen on aina väärin. Se olisi hyvä meidän palstalaistenkin muistaa kun tänne kirjoitetaan. Täältä saa lukea välillä sellaisia kommentteja ihmisistä jotka menee kunnianloukkauksen puolelle.

Vierailija
198/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen omat yläasteajat. Pojat halveksii ja haukkuu rumaksi, tytöt syrjii ja ivaa. Tämä tosin tapahtui kehittymättömien teinien keskuudessa, noi oli kuitenkin jo aikuisia.

Joku sanoi ettei Jenna ja Josefiina olleet pahimmat kiusaajat. Hiljainen hyväksyminen ja ulkopuolelle jättö on ihan yhtä pahaa kiusaamista kun muukin solvaus. Joku myös kehui Katrin käytöstä, mutta kyllä se Katrikin tuossa mukana oli. Just se ettei suostunut bilettään alakerran väen kanssa ja muu niiden dissaaminen.

Ei nää Paratiisihotellit oo kivaa lomaviihdettä, katsokaa Love Islandia mieluummin. Siellä ei pahemmin kiusata vaikka konfliktejakin on.

Jennahan oli nimenomaan se joka meni tuotannolle sanomaan että poikien haukkuminen menee yli. Täällä on väitetty että se oli Tara joka olisi tästä sanonut, mutta Tara ei ollut silloin edes hotellissa kun tuotanto puuttui asiaan. Josefinan oli varmasti vaikea puuttua asiaan koska hänen äidinkielensä on ruotsi.

Vierailija
199/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos Tilda ei voittanut. Se tästä paskamyrskystä olisi enää puuttunut että Tilda olisi ollut Jeminan paikalla kun Antti paiskasi kuulan. Silloin täällä olisi porukka repinyt persiinsä. Se nyt oli päivänselvää että Daven kanssa jäävät toiseksi.

Vierailija
200/224 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi ihmettelinkin mikä siinä tuli, kun Tara oli ensin "Namun tiimissä". Sitten alkoi kovasti puhumaan arvoistaan ja siitä miten ei halua toimia niitä vastaan. Sitten välit tiimiin viileni ja hän jäi käytännössä ihan yksin. Nyt koko sarjan katsottuani ymmärrän, että Tara ei voinut hyväksyä kiusaamista, jonka vuoksi jäi vähitellen ulkopuoliseksi kokonaan. Kunnes Tilda tuli.

Pandorassa joku piikitteli Taraa siitä, milloin kiltin roolin esittäminen loppuu. Tais olla kova paikka muille tytöille, että joku oli niin aidosti empaattinen ja suoraselkäinen kuin Tara, että uhrasi oman paikkansa tiimin ytimessä, suosituimman miehen parina, koska halusi toimia omien arvojensa, mm.empatian mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi