Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jethro: Ei ollut mahdollisuuksia lukiossa opiskeluun.– Tuli haikarauutisia niin nuorena, että jouduin suorinta tietä töihin.

Vierailija
24.05.2021 |

Jethro oli 22-vuotias kun ensimmäinen lapsi ilmoitti tulostaan.

Melko erikoinen selitys siis.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007997212.html

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomessa aina syyllistetään niitä, jotka ei ole saanut itselleen opiskeltua tutkintoa? Olen lähes 22v nainen täysin ilman työkokemusta tai tutkintoa, koska olen psyykkisesti sekä elimillisesti sairas ihminen. Muiden ihmisten asenne vaan tekee mulle entistä epäonnistuneemman olon.

Hoida pääsi kuntoon ja hae opiskelemaan. Ei se sen kummempaa ole. Tässä maassa pääsee kuka tahansa kouluun, kun vain haluaa.

Vierailija
22/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että äänestätte häntä nytkin :)

En äänestänyt.

Tulkaa joku ja viekää Jethro mahdollisimman kauas Turusta bisneksineen! Ei väliä minne, Kainuu, tai vaikkapa Nuorgam voisi olla Jethrolle hyvä paikka. Voisi aloittaa alusta, kun kerran niin hyvä ja herkkä rikastumaan on. Ottakaa nyt herran tähden joku se pois täältä, please!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä opiskelin ammatin äitinä ja tein töitä samalla. 

Vierailija
24/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomessa aina syyllistetään niitä, jotka ei ole saanut itselleen opiskeltua tutkintoa? Olen lähes 22v nainen täysin ilman työkokemusta tai tutkintoa, koska olen psyykkisesti sekä elimillisesti sairas ihminen. Muiden ihmisten asenne vaan tekee mulle entistä epäonnistuneemman olon.

Hoida pääsi kuntoon ja hae opiskelemaan. Ei se sen kummempaa ole. Tässä maassa pääsee kuka tahansa kouluun, kun vain haluaa.

Jethro ei varmaan päässyt, ei se muuten tuntuisi noin alemmuudentuntoiselta. Puhuu läpiä päähänsä, kuten aina.

Vierailija
25/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jethro on tyhmä moukka. On aina ollut. Mutta hyvä esimerkki siitä että tyhmäkin voi rikastua.

No tuskimpa kovin tyhmä kun osaa noi bisneshommat.

Eipä nytkään osannut, kun piti koko Turun pollisivoimat yhteen Jethron tönöön viedä yhtä aikaa. Lisää työntekijöitä, Jethro, vähemmän manimania sinulle!

Vierailija
26/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kai Jethro tekee nyt hilloa kuin siinä vaihtoehtoisessa tapauksessa, että olisi koulunpenkeillä istuksinut...

USA:ssa monetkin maailman rikkaimmat ihmiset ovat ns. koulupudokkaita. Heillä yksinkertaisesti oli parempaakin tekemistä.

No, eipä ole Rostedt vielä Gates, Musk tai Bezos. Käytetyllä känäisellä Ferrarilla ajelee kuin Euroopan omistaja, vaikka ei sellainen ole.

Mutta hyvin on osannut pikkupoikien silmät sokaista, niin kuin ylläolevasta kommentistakin näkee. Rostedt on Suomen Sarasvuo numero kaksi.

Vierailija
27/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kai Jethro tekee nyt hilloa kuin siinä vaihtoehtoisessa tapauksessa, että olisi koulunpenkeillä istuksinut...

USA:ssa monetkin maailman rikkaimmat ihmiset ovat ns. koulupudokkaita. Heillä yksinkertaisesti oli parempaakin tekemistä.

Jollekin puutarhafirmalle on velkaa noin 700 000 euroa. Ulosoton kautta herra Rostedt niitä kai alkaa maksella. Että hyvin pyyhkii? Taidettu tehdä liikaa kokkelia aamupalaksi vai mitenkös näin.

Vierailija
28/29 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluun pääsee, mutta pääseeko koulusta ulos tutkinnon kanssa? Päätä ei myöskään tuosta vaan hoideta kuntoon, vaan se vaatii hoitoa.

Vierailija
29/29 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus on (varsinkin Suomessa) yliarvostettua. Eipä varmaan jeti tutkintopapereillaan ole töissä paljoa tehnyt, paitsi LKV:llä. Ei kaikkien tarvitse opiskella pitkälle menestyäkseen, onhan kaiken maailman bill gatesitkin yliopistopudokkaita.

Koulutuksen yliarvostuksen näkee työelämässä, itsellä on maisterin paperit ja voisin ihan hyvin lukiosta valmistuneena tehdä näitä "asiantuntija"hommia, ei siellä yliopistossa mitään oppinut työelämästä. Excel/word-kurssi taisi olla koko 300op:n tutkinnon anti työtehtäviini :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi