Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5-vuotiaan harrastuksista... ov

Vierailija
19.08.2006 |

Lapsi käy päviäkotia, 8-16. Hänellä ei aikaisemmin ole ollut ns. harrastuksia. Nyt olin ajatellut aloittaa soitto- ja jumppatunnit, ts. yht. harrastusmenoja 2 x viikossa. Soitotunti on 30 min, jumppatunti 45 min.

Kokemuksia? Onko " päiväkotilapselle" nämä harrastukset liian rankkoja viikko-ohjelmassa, vai ihan ok? Vkonloput jäävät kokonaan omaa puuhastelua varten.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin menisi hulinaksi, mutta meillä on nuorempi sisarus ja se sekoittaa pakkaa. Ei voida mennä vain esikoisen ehdoilla.

Minä olen ajatellut, että 1x viikossa saa riittää, vaikka olisi kieltämättä kiva saada jumppaharrastustakin. Mutta ehkä se on loppujen lopuksi alle kouluikäselle turhaa, liikkuuhan tuo muutenkin ulkona.

Mitä musiikkiharrastusta ajattelit, muskaria?

Vierailija
2/5 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa tulee ryhmätoimintaa, sosiaalisia tilanteita, musiikki-, satu- ja askarteluhetkiä sekä liikuntaa monipuolisesti. Päivä päiväkodissa on myös pienelle lapselle aika rankka. Kaipaako hän enää pitkän päivän päätteeksi lisää ryhmätoimintaa tai taidollisia/sosiaalisia haasteita? Olisi eri juttu, jos lapsi olisi kotona tai esim. vain puolipäivätarhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehittämiseksi.

Luonteeltaan lapsi on rauhallinen ja keskittyvä, joten soittotuntia tulin ajatelleeksi lisäksi, kun hän on siitä itse jo pari vuotta puhunut (no ei tietenkään " soittotunneista" mutta että haluaisi ruveta soittamaan viulua).

Vierailija
4/5 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran itsekin sitä toivoo, ja noita liikuntajuttuja harjoittelisitte vaikka kotiväen kesken.

Vierailija
5/5 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

in :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme