Sain juuri positiivisen korona-testituloksen - kysy mitä vaan
Kommentit (30)
Koronalinko kirjoitti:
Mistä sait tartunnan?
En tiedä. Olen työskennellyt etänä. En ole tavannut kavereita (mitä eilen). Eli varmaan kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko kuumetta?
Ei ole kuumetta. Ainoastaan kuivaa yskää, mikä ei ole niin paha.
Soittivat koronajäljityksestä nopeasti positiivisen testituloksen jälkeen ja kyselivät kaikki kontaktit viimeisen 48 tunnin aikana.
Vierailija kirjoitti:
qKoronalinko kirjoitti:
Mistä sait tartunnan?
En tiedä. Olen työskennellyt etänä. En ole tavannut kavereita (mitä eilen). Eli varmaan kaupasta.
Eli nyt sitten kaveritkin on karanteenissa?
Ahdistaako tuleva karanteeni? Mistä saat ruokaa, onko teillä päin kotiinkuljetusmahdollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
qKoronalinko kirjoitti:
Mistä sait tartunnan?
Eli nyt sitten kaveritkin on karanteenissa?
Juuri näin. Soitin kaverille heti positiivisen testituloksen saatuani ja kaveri soitteli 20min puheluni jälkeen että koronajäljitystiimi oli ollut yhteydessä ja tutkinut hänen kontaktit.
Kuinka monta ihmistä olet mahdollisesti tartuttanut?
Vierailija kirjoitti:
Oletko pitänyt maskia kaupassa?
Olen pitänyt maskia kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä Måneskinista?
Siis se italialainen bändi? On hyvä.
Tsemppiä. Itse olen juuri parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako tuleva karanteeni? Mistä saat ruokaa, onko teillä päin kotiinkuljetusmahdollisuutta?
Ei ahdistaa karanteeni. Ruokaa saa tilattua kotiin. Mies muuten sai negatiivisen (pika)testituloksen tänään (asutaan ulkomailla). Ja olen eristäytynyt muusta perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä. Itse olen juuri parantunut.
Hyvä homma, onnea parantumisesta. Miten meni? Oliko vaikea tauti, mistä luulet että sait? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta ihmistä olet mahdollisesti tartuttanut?
Tuttavaperheen (odottavat testituloksia) eli 4. He ovat sitten mahdollisesti tartuttaneet eteenpäin.
Meillä on 2 lasta jotka ovat mahdollisesti tartuttaneet eteenpäin koulussa...
Mistä sait tartunnan?