Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös minun koiraani ja lastani kohtaan, aina halvimmat versiot kaikesta heille

Vierailija
23.05.2021 |

No, koirasta nyt ei voi kai käyttää nimitystä heille, mutta ei nyt nu** ita pilkkua.

Mies ostaa omille lapsilleen karkkia/jäätelöä, lapsensa saavat ne mitä valitsevat. Oma lapseni saa halvimmat rainbow/pirkka-vastineet. Myös koiran kohdalla näin. "Kyllä meidän Kaapolle otetaan tätä, mutta Dana saa tyytyä tähän"

Mies on eronnut puolisen vuotta sitten, mutta pitää yhä eksäänsä ja lapsiaan jonain jumalina ilmeisesti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosi uusperseilyä. Niissä harvoin kohdellaan lapsia tasaarvoisesti. Jos ei oo varaa ostaa kaikille sitä mitä jokainen oikeasti haluaa. Sit pitää ostaa omille vain, kun olet kaksin/keskenänne. Usein mies miettii eron jälkeen vain oman lapsensa haluamisia. Ja exänsä haluamisia. Sillon ei kannata uutta suhdetta hankkia.

Vierailija
22/29 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

palstan lokit kaikki samassa ketjussa, peukuista päätellen. miehen pitää maksaa kaikki, vaikka ei ole edes kakaran isä tai koiran omistaja

Kysymys on oikeudenmukaisesta kohtelusta. Hoitakoon tää ukko pentunsa yksin omassa kämpässä, jos ei voi antaa muiden lapsille samaa, kun omalleen. Minä olen äiti. En ole tarvinnut. miestä maksamaan omia tai omien lasten viuluja. En kyllä suostu hoitamaan edes toisen lapsia. Jokainen hoitakoon oman tonttinsa. Jos mun kotiin on mies tullut lapsen kanssa kylään. Olen ostanut omille mitä haluavat. Kyllä olen ostanut myös miehen lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

palstan lokit kaikki samassa ketjussa, peukuista päätellen. miehen pitää maksaa kaikki, vaikka ei ole edes kakaran isä tai koiran omistaja

Kysymys on oikeudenmukaisesta kohtelusta. Hoitakoon tää ukko pentunsa yksin omassa kämpässä, jos ei voi antaa muiden lapsille samaa, kun omalleen. Minä olen äiti. En ole tarvinnut. miestä maksamaan omia tai omien lasten viuluja. En kyllä suostu hoitamaan edes toisen lapsia. Jokainen hoitakoon oman tonttinsa. Jos mun kotiin on mies tullut lapsen kanssa kylään. Olen ostanut omille mitä haluavat. Kyllä olen ostanut myös miehen lapselle.

Justiinsa näin! En hyväksyisi että toisen lasta kohdeltaisi huonommin. Se olisi kyllä sitten siinä.

Vierailija
24/29 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan kohtele lapsia tasa-arvoisesti. Päivällä ostettiin lapsenlapselle suklaatuutti, naapurin lapsille ei mitään, vaikka näkivät, että meillä syödään jäätelöä.

Eikä käy edes mielessä ostaa jonkun toisen koiralle herkkuja.

Vierailija
25/29 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai itse hankit miehen lapsille pelkkää priimaa omilla rahoillasi?

Vierailija
26/29 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan tajua, että jos kyse on tuoreesta suhteesta, miksi miehen pitäisi ostaa ap:n koiralle yhtään mitään? Tai lapselle? Mutta varsinkaan koiralle.

Vierailija
27/29 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kummallekin on omat lapset tärkeämpiä. Jos ap haluaa omien lasten saavan parempaa jäätelöä, ap sanoo että valitkaa mitä haluatte ja maksaa ne itse. Koira nyt ei ymmärrä onko toisen herkkupala parempi kuin oma

Jos kovin nyppii niin pysykää kumpikin kotonanne kun lapset on teillä. Ettehän toki asu yhdessä näin lyhyen ajan jälkeen jos miehenmin erosta on vasta puoli vuotta

Vierailija
28/29 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla toinen nainen ja on pettynyt kun mies ei haluakkaan häntä.

Vierailija
29/29 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen miehen pitäisi ostaa yhtään mitään sinun lapsille/eläimille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän