Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästyttää olla ruma, lihava ja ryysyläinen

Vierailija
23.05.2021 |

Mutta silti en tee asian korjaamiseksi mitään. En jaksa laihduttaa, panostaa pukeutumiseen, laittaa hiuksia näteiksi tai mitään. Kuljen resupekkana ja aina mietin, että nyt pitäisi tehdä joku muutos, mutta ei sitä ikinä tapahdu. Oma ulkomuoto hävettää niin paljon. Miksi en tee mitään asian korjaamiseksi vaikka haluaisin? Tuntuu, ettei ikinä ole hyvä ajankohta kun aina tulee kaikenlaista ja sitten ei muka voimat riitä..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masentunut vai muuten vain aikaan saamaton?

Vierailija
2/14 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Kerran kävelin jonkun tyhjän ison näyteikkunan ohi ja sieltä heijastui oma kuva kokonaisuudessaan. Säikähdin. Näytin ihan spurkulta. Ja näytän yhä edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus. Lääkäriin.

Pikkuhiljaa opettelet välittämään itse itsestäsi.

Vierailija
4/14 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen suomalainen nainen. Tyhmä, ruma ja lihava. Siinä sinulle vastaus.

Vierailija
5/14 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tyypillinen suomalainen nainen. Tyhmä, ruma ja lihava. Siinä sinulle vastaus.

Juuri näin. Riittää että olet suomaalinen. Mitään et voi tehdä asialle. Valitettavasti.

Vierailija
6/14 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka ajelemalla tuherosi.

Jostain se on aloitettava.

Vierailija
7/14 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä suomalaiset haukkuvat omaa kansaansa joka lähtöön? Tekeekö minkään muun maan kansa näin, en usko? Aina kaikki muunmaalaiset ovat parempia kaikessa, eikä suomalaisilla ole mitään ylpeyttä kun lytätään itseämme jatkuvasti. Te jotka sanotte että suomalaiset sitä ja tätä niin tajuattehan olevanne myös itse suomalaisia? Eli kun haukutte muita niin samalla haukutte itseänne.

Vierailija
8/14 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihduttaa. Se ei pelkästään tee kauniiksi, mutta oma olo on parempi. Itse sain laihdutettua itseni normaalipainon alarajalle ja ero entiseen on ihan valtava. Enää ei puuskututa koko ajan ja on virtaa ihan eri tavalla. Koen, etten myöskään ole niin masentunut kuin aiemmin.

Ja itsekin rakastin/rakastan ruokaa yli kaiken. Mutta sitä ei tarvitse ahmia niin jättimäisiä määriä. Enää en edes jaksa syödä sellaisia määriä kuin lihavana ollessani.

Tsemppiä sinulle! Tiedän miten ahdistavaa on vihata omaa peilikuvaansa. Mutta sille voi tehdä paljonkin!

Vierailija
9/14 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä itseensä kannata kyllästyä, siitä ei hyvä seuraa....

Vierailija
10/14 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita liikunta, se auttaa noihin kaikkiin. Saat enemmän iloa ja energiaa, sitä kautta olemus piristyy ja kaikki helpottuu. Kokeile whole30 ruokavaliota kuukauden ajan. Se jeesaa painoon. 

Vierailija
11/14 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita vaikka ajelemalla tuherosi.

Jostain se on aloitettava.

Ei ei ja ei, ei missään nimessä tuheroa saa ajella.

Koska tämä sairas sheivaaminen loppuu?

Vierailija
12/14 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä suomalaiset haukkuvat omaa kansaansa joka lähtöön? Tekeekö minkään muun maan kansa näin, en usko? Aina kaikki muunmaalaiset ovat parempia kaikessa, eikä suomalaisilla ole mitään ylpeyttä kun lytätään itseämme jatkuvasti. Te jotka sanotte että suomalaiset sitä ja tätä niin tajuattehan olevanne myös itse suomalaisia? Eli kun haukutte muita niin samalla haukutte itseänne.

Vihervasemistolaiset vihaa kaikka suomalaisuutta ja suomalaisia.

Vierailija
13/14 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset? Suuri osa suomalaisia haukkuvista täällä on katkeroita ulkkistrolleja.

14/14 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se saa yrittämishalun nujertumaan jo lähtökuoppiinsa, että ajattelet, miten paljon pitäisi tehdä? Aloita siis pienin askelin, eikä itse asiassa koskaan tarvitse "kaikkea" tehdäkään ulkonäön eteen. 

Minulla vaatimustason laskeminen vapauttaa toimintaan monissa asioissa.