Masentaa kun musta ei tule mitään hienoa
Kovasti oon jaksanu yrittää suorittaa paremman ja laadukkaamman elämän toivossa, mutta tiiä enää jaksaako tässä yrittää mitään. Kai mä oon vaan syntyny häviämään tässä elämässä. En jaksa enää uskoa omiin kykyihini ja en tiiä pystynkö elää tavallista elämää :/ Kai se pitänee hypätä si.... ja katsoa, jos seuraava elämä ois parempi.
Kommentit (15)
Joskus on vaan ihan hyvä olla tyytyväinen siihen mitä on. Jos aina haikailee parempaa ja parempaa, niin ei ole ikinä tyytyväinen, kun aina löytyy parannettavaa. Ei minun oma elämäkään mennyt kuten toivoin, mutta tällä mennään. Koskaan ei mene niin huonosti etteikö voisi mennä vieläkin huonommin.
Ei se menestys välttämättä heti tule. Jotkut menestyy jo teininä ja sitten ei sen jälkeen menestys jatku, toiset elää tavallista elämää ja sitten menestyvät. Ennemminkin olet ehkä uupunut ja/tai masentunut ja siksi näet ja koet asiat mustavalkoisesti.
Pitääkö sitä mitään hienoa tullakaan? Yhteiskunta pyörii duunareiden hartioilla. Kunhan teet jotain työtä ja maksat veroja, olet tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sitä mitään hienoa tullakaan? Yhteiskunta pyörii duunareiden hartioilla. Kunhan teet jotain työtä ja maksat veroja, olet tarpeeksi.
Eihän sitä välttämättä tarvitsekaan, mut tuntuu etten kelpaa tämmösenä ihmisenä vaan pitäis olla vähän parempi et löytäisin seuraa. Ei nykyään riitä et tekee jotain työtä ja maksaa veroja.
Osittain kehitän itteä et löytäisin kumppanin ja ois kiva et se kumppani vois olla mun taidoista ylpeä ja näin. Persoonana miellytän, mut näin muuten mun pitäis olla vähän parempi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä välttämättä tarvitsekaan, mut tuntuu etten kelpaa tämmösenä ihmisenä vaan pitäis olla vähän parempi et löytäisin seuraa. Ei nykyään riitä et tekee jotain työtä ja maksaa veroja.
Osittain kehitän itteä et löytäisin kumppanin ja ois kiva et se kumppani vois olla mun taidoista ylpeä ja näin. Persoonana miellytän, mut näin muuten mun pitäis olla vähän parempi.
Ap
Parempi saada itsesi tasapainoon niin voit paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se menestys välttämättä heti tule. Jotkut menestyy jo teininä ja sitten ei sen jälkeen menestys jatku, toiset elää tavallista elämää ja sitten menestyvät. Ennemminkin olet ehkä uupunut ja/tai masentunut ja siksi näet ja koet asiat mustavalkoisesti.
Näinhän sen oon itsekin ajatellu ja pitäis jaksaa viel vuos tai pari yksin, mut en tiiä jaksanko yrittää. Ja toisaalta kehitynkö edes niin hyväks niissä asioissa, joita nyt harjottelen.
Pakko avautua jonnekin, kun turhauttaa 🙄
Ap
"Hienous" on subjektiivista. Pääasia, että teet jotain, mistä voit itse olla ylpeä ja mihin olet itse tyytyväinen.
Mitä se on sulle just nyt ja miksi et voisi sitä saavuttaa?
Sun hyvyyttä tai huonoutta tai "hienoutta" ei mitata sillä, onko sulla kumppani vai ei.
Yhteiskunnalle olet ihan tarpeeksi hyvä, kun hoidat hommasi ja olet ihmisiksi.
Ja itsellesikin olet aivan riittävän hyvä.
Keskity siihen, mitä sulla on (koti, työ, harrastuksia, ystäviä jne.) äläkä siihen, mitä sulta puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
"Hienous" on subjektiivista. Pääasia, että teet jotain, mistä voit itse olla ylpeä ja mihin olet itse tyytyväinen.
Mitä se on sulle just nyt ja miksi et voisi sitä saavuttaa?
Tykkään omista harrastuksista ja työstä, vaikka työ onkin stressaavaa ajoittain. Ja olen itse tyytyväinen itseeni. Se joku ihminen vaan puuttuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sun hyvyyttä tai huonoutta tai "hienoutta" ei mitata sillä, onko sulla kumppani vai ei.
Yhteiskunnalle olet ihan tarpeeksi hyvä, kun hoidat hommasi ja olet ihmisiksi.
Ja itsellesikin olet aivan riittävän hyvä.
Keskity siihen, mitä sulla on (koti, työ, harrastuksia, ystäviä jne.) äläkä siihen, mitä sulta puuttuu.
Ei sitä jaksa koko ajan yksin olla ja siitä toisesta ihmisestä saa paljon energiaa toteuttaa asioita. Mikään muurahainen en halua olla, joka tekee vaan töitä ja palvelee yhteiskuntaa 🙄
Varmaan normaalia turhautumista, mut jos nyt lopetan yrittämisen, niin tuskin saavutan sitä kumppania koskaan.
Ap
Miksi et voisi ajatella itsestäsi hyvää ja arvostaa. Miksi sen pitäisi olla uraan sidottua tai johonkin ulkopuoliseen asiaan, johon ei aina voikaan vaikuttaa. Tai mielikuviin mitä sen pitäisi olla, vaikka todellisuudessa voi olla jotain muuta kivaa. Ketä yrität miellyttää liikaa
Ei rakkautta tarvitse ansaita jollain suorituksilla.
Ei sinusta tarvitse tulla mitään erityistä. Eikä kenestäkään muustakaan tarvitse tulla. Jos jostakusta tulee jotain erityistä, niin sekin on tietysti ihan ok.
Älä nyt ryve itsesäälissä.