Saatteko jotain irti kotimaan matkailusta?
Minä en ja jos jollain joku helmi on tiedossa niin kertokaa. Itse en ole löytänyt.
Kommentit (8)
Vain jos on hieno kesä. Silloin rantakohteet kuten Hanko tai Yyteri on ok, samoin hyvin varustetut mökit isojen puhtaiden järvien äärellä. Muuten en kyllä oikein nauti kotimaan matkailusta.
Suomessa on hienoja paikkoja, mutta täällä on ongelmana on sää. Vaikka olisi kuinka hulppea mökki Saimaalla tai hieno huvila Hangossa, kun muutaman lomaviikon ajaksi sattuukin se +12 ja vettä sataa, on siinä hankala repiä iloa ja pitää lomafiilistä yllä.
No riippuu mitä tällä tarkoitat? Etsitkö hienoksi tehtyjä lomailupaikkoja, vai haluatko tutustua kotimaamme muinaishistoriaan?
En. Kiitos kuitenkin kun kysyit. Ehkä käyn Tampereella tai Turussa mutta muihin paikkoihin en mene.
Tottakai saan, hienoja paikkoja maa täynnä.
Jos kotimaanmatkailu olisi halvempaa niin saisin. Voisin kierrellä eri kylpylöitä ja niiden paikkakuntia. Mutta koska yhdestä hotelliyöstä ja maksaa kolminumeroisen summan ja kaikki on kallista niin en näe sitä sen arvoiseksi. Mieluummin olen kotona ja menen sitten ulkomaille jahka se mahdollistuu.
Enpä juuri, koska mulle matkailussa on juurikin kyse noista paheksutuista turistirysä-kohteista, =paremmasta ilmastosta ja rennosta ranta-/allaselämästä höystettynä hyvän hotellin palveluilla. Ei oikein onnistu Suomessa tämä yhdistelmä.
Kyllä koko maan läpi ajaminen oli kokemus sen pari ekaa kertaa. Etelästä pohjoiseen ja takaisin, ensin länttä pitkin ja toisella kierroksella itää pitkin..