Onko Italian biisi mielestänne parempi kuin Suomen?
Kommentit (33)
Keskarit ilmaan on niin mieltänostattava sanoma, että kaikki jonnet on nyt ihan kiimoissaan...
Suomi oli parempi, mutta Italiakin hyvä.
Makuasioita.
Ihmetellä täytyy miksi Italia voitti ?
Ei mitään erikoista sanomaa, ei lavakarismaa..
Ei ollut Suomea parempi. Ja vaatetus häiritsi
Italia kuulosti Arctic Monkeysilta
Vierailija kirjoitti:
Enemmän paljasta pintaa
Ei ollut. Musiikillisesti se oli ihan ookoo rokkirenkutus, mutta että rokkia italiaksi? Sitä joutuu sulattelemaan aika pitkään. Italia nyt vaan sopii paremmin sellaiseen lässynlässyn poppimusaan tai oopperaan. Rokissa pitää olla munaa ja italian kielestä se nyt vaan puuttuu lähes täysin.
On se parempi, oikeasti hyvä voittajakappale kerrankin. Ei Suomenkaan biisi toki huono ole.
Suomen biisi sopi mielestäni paremmin viisuihin, koska se oli energinen ja popihtavampi. Itse kuitenkin kuuntelisin viisujen ulkopuolella mieluummin Italian biisiä. Kumpi vain olisi ansainnut voiton. Äänestinkin muun muassa Italiaa finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
What? Lavakarismaahan varsinkin solistilla oli vaikka kuinka. Ajattelin heidän voittavan siinä vaiheessa kun minä, ei erityinen euroviisu tai musiikkifani, päädyin katsomaan heidän semifinaalinsa youtube-videon ehkä 10 kertaa putkeen, ja vaikka itse biisi ei meinannut millään jäädä oikein mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Musiikillisesti se oli ihan ookoo rokkirenkutus, mutta että rokkia italiaksi? Sitä joutuu sulattelemaan aika pitkään. Italia nyt vaan sopii paremmin sellaiseen lässynlässyn poppimusaan tai oopperaan. Rokissa pitää olla munaa ja italian kielestä se nyt vaan puuttuu lähes täysin.
Mun mielestä Italia sopi aivan mainiosti rockiin! Virkistävää kuulla jotain uudenlaista musiikkia.
Oli. Suomi herätti myötähäpeää. Juntti biisi. Menisi pastissina, mutta kun ei ole sellainen.
Oli ja hyvä meininki. Super komea solisti.
Ja suomella juntti bändi. Italia oli tyylillisesti enemmän nykyaikaa.
Vaikea verrata kun olivat erityyppiset biisit vaikka rokkikategoriaan menevät kumpikin. Mielestäni Blind Channel otti kyllä yleisön paremmin. Italian esiintyjät lauloivat ja soittivat lähinnä toisilleen. En tiedä kiinnitittekö huomiota, että solisti ei juuri edes katsonut yleisöön päin. Komea mies kyllä oli, silmänruoasta ropisi varmasti pisteitä.
Kuulostaa niin italialaiselta, pikkuisen raspi kähinä. Tykkäsin. Nuorena seurasin aina San Remon festarit ja korva tottui italialaiseen kähinään, sekä mies- että naislaulajilla. Puhdasta laulua. Blindiksilla oli vähän epävireisyyttä tietyissä kohdissa. Ja Italian jäbä oli komea, melkein jopa liian komea, nätti. Lavakarismaa oli vaikka Blindiksille jakaa. Jään seuraamaan Itslian bändin tekemisiä tulevaisuudessa. Toki Blindiksienkin.
Ei todellakaan ole!
Suomi oli paras .