Salin pukuhuoneessa kommentoitiin alusvaatteitani
Mitä ihmettä?
Tulin juuri salilta kotiin. Treenin jälkeen olin menossa suihkuun, kun oikein upea ja huoliteltu n. 45-50v nainen kommentoi alushousujani. Olisin kuvitellut, että noin paljon ulkonäköön panostava ei olisi kovin jyrkkä mielipiteissään pukeutumiseen tai muuhun liittyen. Naisella oli itsellään kuitenkin irtoripset, kynnet laitettu, todennäköisesti hiustenpidennykset ja salivaatteet uusinta huutoa ja siis kokonaisuudessaan 'puumanainen'.
No, joka tapauksessa kun menin suihkuun, hän kommentoi: "ai kauhea noita naruja persvaossa, hiertää ja ällöttävä koko ajatus".
Siis mitä ihmettä?? Harmittaa, että menin sanattomaksi ja naurahdin vain jotain kiusallisesti.
Muutin koronan keskellä takaisin suomeen kymmenen vuoden tauon jälkeen valenciasta. Siellä en ikinä kokenut mitään vastaavaa. Tuskin tämäkään nyt ihan normaalia suomessa on?? Suuri osa etenkin salilla kuitenkin käyttää vaikka stringejä, vaikkei ne ehkä olekaan niin suosittuja kuin espanjassa jossa niitä käytetään varmaan lämpimän sään takia ihan kaikissa ikäluokissa paljon enemmän.
Mitähän voisin keksiä tälle naiselle vastineeksi seuraavan kerran, kun hänet nään salilla? Suututtaa, ja eikö ole jo aika pervoa edes kiinnittää toisen alushousuihin huomiota jossain salin pukkarissa.
Kommentit (57)
Ihan ymmärrettävää, että harmistuit tuon naisen käytöksestä. Eihän se mukavaa ole yht'äkkiä joutua ilkeilyn kohteeksi. Ei tainnut se kommentoija tosiaankaan olla ihan ikäisensä tasolla, kun estoitta möläytti ilmoille ilkeät ajatuksensa.
Onhan tuo ihan tosi törppöä kommentoida toisen ulkonäköä ja vielä niin että kuulee. Ajattele että hän oli moukka.
Minunkin mielipiteeni kyllä on että stringit on hirveä keksintö, en käsitä miten ne joistakin ovat mukavat päällä, olen kokeillut. Mutta en sanoisi ääneen. Muiden vaatevalinnat ei kiinnosta.
Olisit mennyt hänen lähelleen, imaissut kumitisuissa törröttävät nännit suuhusi ja sormettanut hänen vaginaansa voimallisesti. Sen jälkeen poistunut rauhallisesti naruperseesi kanssa pihalle.
Sano että vähemmän taitaa pöksyt hiertää sun vaossa kuin hiekka hänen
Sano, että sinusta on ihanaa kun te vanhatkin naiset huolehditte ulkonäöstänne. Toinen hyvä esimerkki teistä on Aira Samulin. Sitten näytät peukkua ja sanot tsemppiä!
Onko sun pakko käyttää niitä persenaruhousuja. Hyi hitto!
Mä ajattelin perjantaina salin ihan samaa, kun näin pukkarissa nuoren tytön stringeissä. En tosin sitä ääneen sanonut... Ehkä se nainen vaan on niitä tyyppejä, jotka puhuvat ennen kuin ajattelevat, tarkoittamatta sen kummemmin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringit on epähygieeniset etenkin liikunnan aikana. Tutkimusten mukaan ne kuljettavat bakteereita peräaukon alueelta vaginaan ja voivat aiheuttaa tulehduksia, jos niitä käyttää liikkuessaan tai treenatessaan.
Moni ihminen Suomessa ei pese käsiään vessassa käynnin jälkeen, moni yskii suoraan kämmeneensä, jotkut syövät irtokarkkeja suoraan kaupan hyllyltä, jotkut räkivät lattioille, jotkut peseytyvät kerran viikossa. Onhan näitä isompiakin epähygieenisiä ongelmia olemassa meillä täällä. Puututaan niihin ensin.
Ei muuten puututa ensin!
Hänellä oli itsellään paha olla, jonka purkasi sinuun arvostelemalla. Mitä enemmän ihmisen pitää laittaa itseensä lisukkeita. Pidennyksiä, ripsiä ym. Sitä heikompi itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli kateellinen, koska olet kauniimpi. Sopii 90% tapauksista, joissa nainen on ilkeä toiselle naiselle.
Totta. Tilanne on aina juuri tuollainen minun kohdallani. Kaikki kahdehtivat ja herjaavat.
N 67, 172/114
Ap tässä.
En mennyt stringeissä suihkuun, vaan kun olin niitä ottamassa pois niin sain tällaisen kommentin :)
Jotenkin kummallista, täälläkin hieman välittyy fiilis että nainen olisi toiminut ihan ok-tavalla. Mielestäni se ei hänelle mitenkään kuulu, enkä ymmärrä miksi hänen täytyi tällaista kommentoida. Olisi ollut mielenkiintoista ehkä kuulla tämä kommentti suihkun jälkeen, eli saataisiin tuo salilla käyttämisen ongelma pois. Vaikka en sitäkään kritisointia ihan ymmärrä, aina olen stringejä salilla käyttänyt ja ne on ainoat oikeasti mukavat alushousut jota käytän. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia.
Olisin vielä ymmärtänyt tavallaan tällaisen kommentin joltain "elämäänsä kyllästyneeltä katkeroituneelta tädiltä" tavallaan, mutta kommentoija oli aidosti ihan näyttävä nainen. Ja en usko, että kommentti viittasi edes mitenkään stringien käyttöön salilla, vaan ylipäätään niiden käyttöön. Ja sitä en ymmärrä, miksi se jotain voi haitata? Espanjassa valtaosa naisista käyttää niitä, oma äitinikin vaikka on yli 50v. Ainakaan kukaan ei ikinä siellä kommentoinut sellaisia millään tavalla - eikä ketään olisi voinut vähempää kiinnostaakaan minkälaisia alushousuja toinen käyttää.
Ehkä nielen tämän, ellei nyt aio kommentoida jatkossakin. Sitten kyllä voisin kertoa vaikka, että vähemmän nämä taitaa hiertää kuin omasi - kaikesta päätellen! Tai vaikka taivastella irtoripsiä tai jotain.
Ainiin, olen kuitenkin suomalainen ja vaikka brune olenkin, niin en usko että olisi ajatellut minua ulkomaalaiseksi. Eli en usko, että siitäkään kyse.
Törkeää kommentointia kyllä.
Omasta puolestani voin sanoa, että kaikista maista joissa olen ollut, olen Espanjassa saanut ikävintä kohtelua.. riippumatta siis kuinka ystävällinen ja hymyilevä itse olin.
Kuka menee persvakonaruissa salille?
Kuka menee persvakonaruissa salille?
Ohis. En ennättänyt taannoin punaisissa farkuissani pukuhuoneeseen asti kun joku minulle tuntematoman otti asakseen huomauttaa, että tää paikka on muuten heteroille...
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Stringit on epähygieeniset etenkin liikunnan aikana. Tutkimusten mukaan ne kuljettavat bakteereita peräaukon alueelta vaginaan ja voivat aiheuttaa tulehduksia, jos niitä käyttää liikkuessaan tai treenatessaan.
Hyi yök. Eikös ne sitten samalla tartu myös päällä olevaan housuun, ja tule siitä läpi esim. kun kyykätään ja venytetään kangasta ohueksi, sitten kun ko henkilö istuu jossain niin levittää sinne kakkeroislikaansa. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
En mennyt stringeissä suihkuun, vaan kun olin niitä ottamassa pois niin sain tällaisen kommentin :)
Jotenkin kummallista, täälläkin hieman välittyy fiilis että nainen olisi toiminut ihan ok-tavalla. Mielestäni se ei hänelle mitenkään kuulu, enkä ymmärrä miksi hänen täytyi tällaista kommentoida. Olisi ollut mielenkiintoista ehkä kuulla tämä kommentti suihkun jälkeen, eli saataisiin tuo salilla käyttämisen ongelma pois. Vaikka en sitäkään kritisointia ihan ymmärrä, aina olen stringejä salilla käyttänyt ja ne on ainoat oikeasti mukavat alushousut jota käytän. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia.
Olisin vielä ymmärtänyt tavallaan tällaisen kommentin joltain "elämäänsä kyllästyneeltä katkeroituneelta tädiltä" tavallaan, mutta kommentoija oli aidosti ihan näyttävä nainen. Ja en usko, että kommentti viittasi edes mitenkään stringien käyttöön salilla, vaan ylipäätään niiden käyttöön. Ja sitä en ymmärrä, miksi se jotain voi haitata? Espanjassa valtaosa naisista käyttää niitä, oma äitinikin vaikka on yli 50v. Ainakaan kukaan ei ikinä siellä kommentoinut sellaisia millään tavalla - eikä ketään olisi voinut vähempää kiinnostaakaan minkälaisia alushousuja toinen käyttää.
Ehkä nielen tämän, ellei nyt aio kommentoida jatkossakin. Sitten kyllä voisin kertoa vaikka, että vähemmän nämä taitaa hiertää kuin omasi - kaikesta päätellen! Tai vaikka taivastella irtoripsiä tai jotain.
Ainiin, olen kuitenkin suomalainen ja vaikka brune olenkin, niin en usko että olisi ajatellut minua ulkomaalaiseksi. Eli en usko, että siitäkään kyse.
No kyllä liittyi salilla käyttöön, kyllä suomalaisetkin naiset käyttävät stringejä. Muutenkin ihme asenne, että siellä Espanjassa nyt sit ollaan muka niin erilaisia. Ei olla. Ihan samanlaisia ihmisiä ne on, strigeineen tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Noh, tyhmää sanoa tietysti toiselle, mutta ehkä hän nyt vain ihmetteli valintaasi. Stringit nyt ei tosiaankaan ole salialushousut.
Miksei olis? 😂
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut aiheena.
Aiheena oli, onko sopivaa huomauttaa ventovieraalle tämän alusvaatteista ja siihen on vain yksi oikea vastaus: Ei ole!
Kukaan ei voi kuljea tuolla ohjeistamassa muita tällsisessa asiassa, se ei kertakaikkiaan sovi.
N52
Minä olisin kommentoinut toiseen tapaan ;-)