Salin pukuhuoneessa kommentoitiin alusvaatteitani
Mitä ihmettä?
Tulin juuri salilta kotiin. Treenin jälkeen olin menossa suihkuun, kun oikein upea ja huoliteltu n. 45-50v nainen kommentoi alushousujani. Olisin kuvitellut, että noin paljon ulkonäköön panostava ei olisi kovin jyrkkä mielipiteissään pukeutumiseen tai muuhun liittyen. Naisella oli itsellään kuitenkin irtoripset, kynnet laitettu, todennäköisesti hiustenpidennykset ja salivaatteet uusinta huutoa ja siis kokonaisuudessaan 'puumanainen'.
No, joka tapauksessa kun menin suihkuun, hän kommentoi: "ai kauhea noita naruja persvaossa, hiertää ja ällöttävä koko ajatus".
Siis mitä ihmettä?? Harmittaa, että menin sanattomaksi ja naurahdin vain jotain kiusallisesti.
Muutin koronan keskellä takaisin suomeen kymmenen vuoden tauon jälkeen valenciasta. Siellä en ikinä kokenut mitään vastaavaa. Tuskin tämäkään nyt ihan normaalia suomessa on?? Suuri osa etenkin salilla kuitenkin käyttää vaikka stringejä, vaikkei ne ehkä olekaan niin suosittuja kuin espanjassa jossa niitä käytetään varmaan lämpimän sään takia ihan kaikissa ikäluokissa paljon enemmän.
Mitähän voisin keksiä tälle naiselle vastineeksi seuraavan kerran, kun hänet nään salilla? Suututtaa, ja eikö ole jo aika pervoa edes kiinnittää toisen alushousuihin huomiota jossain salin pukkarissa.
Kommentit (57)
Anna olla:) Törppö kommentti, mutta tuosta ei ole syytä jatkaa:)
Jospa puhui ihan vaan niistä omista housuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielestäni hyvin pieni asia.
Yhtä pieni kuin pienet stringitkin. Silti en vinoilisi tuolla tavalla kenellekään.
No huomautus oli kyllä asiaton mutta olen kuntosalin pukkarissa itsekin ihmetellyt stringejä. Näyttävät ihan helv...n epämukavilta.Olisiko ollut ihan tahaton purkaus tuon kommentoineen naisen suusta?
Älä nyt alennu menemään tuollaiseen mukaan. Kyseisellä naisella on oma mielipiteensä stringeistä, eikä selvästikään käytöstapoja pitää mielipidettään omana tietonaan.
Jos se luuli sua ulkomaalaiseksi ja ajatteli ettet ymmärrä mitä hän puhuu.
Mun äiti morkkaa aika estottomasti toisten ulkonäköä jos se tietää ettei se ymmärrä. Äiti ei ymmärrä, että eleet, katse ja äänensävy paljastavat aika paljon myös. Se on toi noloa.
Menitkö siis ne stringit jalassa suihkuun 🤔
Oikein hyvä kuvaus saleilla käyvien henkisestä tasosta. Kiitos!
Stringit on epähygieeniset etenkin liikunnan aikana. Tutkimusten mukaan ne kuljettavat bakteereita peräaukon alueelta vaginaan ja voivat aiheuttaa tulehduksia, jos niitä käyttää liikkuessaan tai treenatessaan.
Vierailija kirjoitti:
No huomautus oli kyllä asiaton mutta olen kuntosalin pukkarissa itsekin ihmetellyt stringejä. Näyttävät ihan helv...n epämukavilta.Olisiko ollut ihan tahaton purkaus tuon kommentoineen naisen suusta?
Ihan mukavat ne on. Oikean kokoiset ja malliset, niin niitä ei edes tunne. Eikä hierrä.
Vierailija kirjoitti:
Stringit on epähygieeniset etenkin liikunnan aikana. Tutkimusten mukaan ne kuljettavat bakteereita peräaukon alueelta vaginaan ja voivat aiheuttaa tulehduksia, jos niitä käyttää liikkuessaan tai treenatessaan.
Tältä aina niin tiede- ja asiantuntijamyönteiset naiset sulkevat korvansa
Vierailija kirjoitti:
Moni ihminen Suomessa ei pese käsiään vessassa käynnin jälkeen, moni yskii suoraan kämmeneensä, jotkut syövät irtokarkkeja suoraan kaupan hyllyltä, jotkut räkivät lattioille, jotkut peseytyvät kerran viikossa. Onhan näitä isompiakin epähygieenisiä ongelmia olemassa meillä täällä. Puututaan niihin ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tältä aina niin tiede- ja asiantuntijamyönteiset naiset sulkevat korvansa
Kun on kyse naisten voimaantumisesta, niin siinä ei paljoa tutkimukset paina
Kommentti kertoi kyllä kaiken oleellisen tuon viimeisen päälle laitetun puumanaisen "itsevarmuudesta". Tuollaisia kommentteja lauotaan useimmiten lähinnä peruskoulun pukkarissa liikuntatunnin jälkeen.
Kertoo enemmän kommentoijasta. Ei siinä auta vaikka miten olisi laittautunut. Itseä ei vähimmässäkään määrin kiinnosta millaiset kalsarit jollain jossain salilla on. Yleensäkin ne pukkarit ovat niin epäviihtyisiä että nopeasti ulos. Itse käyn kotoa kävelymatkan päässä olevalla salilla joten en käy suihkussakaan siellä.
Törppö muija. Kommentoi ensi kerralla samaan sävyyn jotakin hänen ulkonäössään ja vaatetuksessaan? Itse pilkkaisin feikkejä irtoripsiä, tekokynsiä tai sitä, että joku tuossa iässä kehtaa pukeutua tuolla noin, missä tyyli ja arvokkuus? Kun muija tästä harmistuisi, voisit sanoa, että sitä saa mitä tilaa, pitäisi itse ensi kerralla mölyt mahassaan, kun tekee mieli arvostella toisten vaatevalintoja.
Noh, tyhmää sanoa tietysti toiselle, mutta ehkä hän nyt vain ihmetteli valintaasi. Stringit nyt ei tosiaankaan ole salialushousut.
Jotku taitaa ajatella ääneen. Mulla oli varpaankynsissä violettia lakkaa niin johan eräs nainen pukkarissa tuhahti silleen mietteliäästi "mustaa lakkaa varpaankynsissä" ja tuijotti mun varpaita.
Tämä on mielestäni hyvin pieni asia.