AnniHelena ja muutkin tutut: Uskomatonta, mutta plussa mullakin! :O
Kyllä vain! Yk19 toi sen maagisen plussan. Viime pe tai la olis pitäny menkkojen alkaa, mutta näin sitä vain porskutetaan. Tiistaiaamuna testasin heikon plussan ja sen vahvistumista olen viikon odottanut. Tänään tärähti sellainen viiva, että ei ole enää epäilyksiä! :)))) Pieniin päin ollaan.
Kauhea pelko, että toivottavasti kaikki menee hyvin, mutta nyt ainakin hymyilee maailma kovasti.
AnniHelena, me ei siis ehditty Preseediin asti lainkaan. Vyöhyketerapiassa kävin 4kk ja lasken sen ja homeopatian (sama tyyppi hoiti mua molemmilla tavoilla) tämän plussan. Ja tietty mies teki osansa! :D
Mutta että kyllä meille pitkään yrittäneillekin iloa tulee. Oikea rypäs meillä, kun sinä, Koralli ja nyt minäkin saatiin nämä plussat. :)
Mites AnniHelena sun odotus siellä kulkee?
Paaru
Kommentit (5)
Oi miten ihanaa, Paaru! Onneksi olkoon plussasta! Näitä uutisia on niin mahtavaa lukea. :) Antaa aina meille pitkään odottaville toivoa.
Täällä menossa yk 28. Clomit ovat kuukauden jälkeen taas jo seitsemättä kertaa käytössä ja tässä kierrossa yhdistin siihen vielä terolutit, että pidentyisi kierto hieman, niin päästäisiin syyskuussa siihen meidän toiseen inseminaatioon. :)
Rizza kp 26/30-31, dpo 10, yk 28
Ihan mieletön uutinen!!! Onnea miljoonasti!!!
Yk 19 se sitten oli =). Mulla oli se 18.
Miten toi vyöhyketerapia nyt pomppaa mulle esiin joka paikasta. Jos vielä joskus kuumeilisin pitkästi, testaisin sitä ehdottomasti.
Omat kuulumiset on yhtä vuoristorataa. Olen nyt seitsemän viikkoa saanut sulatella tätä uutista, enkä vieläkään osaa oikein rentoutua.
Kaksi kertaa olen käynyt ultrassa (työpaikkaetuja...). Ensin 6+3, jossa näkyi aikaa vastaava alkio, sydänäänet tuli kaikuna.
Toisessa ultrassa kävin 8+2 ja ok kaikki oli. Nyt en ole enää kehdannut mennä, vaikka mieli tekisi... Pitävät varmaan ihan hulluna ;).
Np-ultra on maanantaina, 11+1, ja sitä odotan ja pelkään.
Kuullostan ihan hysteeriseltä... Osaan olla välillä rennostikin, enkä edes ehdi koko ajan asiaa ajatella. Lapsi ja kiireinen työ pitävät siitä onneksi huolen.
On se plussaus vaan uskomatonta pitkän odotuksen jälkeen.
Onnea vielä Paaru!! Tällaiset uutiset antaa toivoa muillekin.
Laitan tässä samassa Rizzalle paljon, paljon plussasäteitä!!! Ja onnea syyskuulle, jos sinne asti menet.
Iloisista uutisista pää pyörällä:
AnniHelena rv 10+5
Kyllä mä Rizzan ja Rilla-ma-rillankin tietysti muistan!
Rilla-ma-rilla: Mähän sain varhaisen km:n vuosi sitten keväällä. Muutaman päivän ehdin plussasta iloita, kunnes se tuli ulos. Eli yli vuosi meilläkin sen jälkeen meni ja varmasti menisi edelleen, jollen olisi lähtenyt vyöhyketerapiaan. Plussaonnea teillekin valtavasti, koettakaahan jaksaa yrittää.
Rizzalle myös kovasti onnea matkaan varsinkin syyskuun inssiin. Ja miksei tietysti myös jo tähän meneillään olevaan kiertoon! ;) Pitkään teitäkin haikara odotuttaa.. Tsemppiä valtavasti!
AnniHelena mä ymmärrän täysin sun hysteriat ja pelot ja ultrassa ramppaamiset! :) Mä en oo vielä ees neuvolaan soittanu, kun en oo uskaltanu. Ens viikolla pitää soittaa, kun sit on menossa jo 5+jotain.
Meillähän tilanne oli se, että vuoden alussa käytiin tutkituttamassa itsemme. Päästiin Naistenklinikalle perustutkimuksiin. Kaikki oli ok ja sain vain käskyn pudottaa painoa ja sitten saimme uuden ajan puolen vuoden päähän. Nyt syyskuun puolivälissä olisi aika hormonipoliklinikalle, mutta sitä ei taideta tarvita. 5kg ehdin pudottaa ja vyöhyketerapiassa käydä. Se riitti. :))
Mä suosittelisin kyllä tuota vyöhyketerapiaa kaikille ehdottomasti. En ihmettele, että siihen törmää nykyään kaikkialla, kun tosi moni tuntuu saavan siitä avun. Eikä siitä ainakaan haittaa ole, hellävaraista käsittelyä! Mä kyllä huomasin kierroissani heti eron. Menkat muuttuivat erilaisiksi ja kierrot pitenivät pari päivää. Joten ehkä *Rizzakin* saisi apua siitä...
Mutta näin siis täällä. Ens viikolla pitää tosiaan soittaa sinne hormonipoliklinikalle, että perutaan aika, tai vaihdetaan vastaanottoaika vähän eri syylle. :)
- Paaru
Ihana uutinen!!!! Onnea oikein kovasti ja vauvaliimaa ja tarrasukkia ja ties mitä, että raskaus sujuisi onnellisesti loppuun asti. Olipa hienoa, että sullakin nyt tärppäs. Aina pitkämatkalaisten plussat tuntuu hyvältä, ku muistaa iteki, kuinka raastavaa se odottaminen oli. Ja vielähän noita pitkämatkalaisia täällä palstalla on. Kaikille teillekin toivon plussaa pian saapuvaksi!
Koralli & Aarre 24+3 (ja ultran mukaan ilmeisesti toinen poika tulossa, kaikki on mennyt hyvin)
Ps. AnniHelenalle tsemppiä ultraan ja toivotaan hyviä uutisia! Mä olin kans aika paniikis tämän raskauden kans alus, mutta nyt oon rauhottunu ku viikkoja jo niin hyvin kasassa. Nyt vaan ootan ja katon mitä tuleman pitää ja toivottavasti saan elävän ja mielellään terveen vauvan syliin sitten marrasjoulukuun taitteessa.
mutta haluan silti onnitella! Siispä rutkasti onnea ja paljon vauvaliimaa matkaan!
Hienoa, että sinnekin vihdoin onni suotiin! Aina kun jollain pitkämatkalaisella on plussa se on normaaliakin ihanampi uutinen ja tietysti antaa itsellenikin toivoa.
Rilla-ma-rilla *yk:sta ei tietoa mutta keskenmenosta nyt reilu vuosi*