Pidättekö nyt jo ikkunoita auki öisin?
Mulla pieni 40 neliöinen yksiö ja kuuma on. En ole ikkunaa avannut yöksi kun jos tulis ampiaisia niin en saisi unta kun pörräisivät.
Kommentit (39)
Pitäisin, mutta ne perkuleen tirpat alkaa mesoamaan jo joskus kolmen jälkeen, niin ei pysty.
Joo. Tulee kivasti raikkaampi ilma kun on ikkuna olkkarissa auki.
En pidä ikkunaa auki mutta ilmastointilaitteella on joutunut jo sillointällöin viilentelemään kämppää.
Mulla on lämmöt päällä. Tulevina päivinäkin on luvattu +2 yöllä, päivälläkin jää alle 10.
Asun maalla ja viilennän iltaisin ilmalämpöpumpulla.
Ei häiritse siitepöly, aamulla linnunlaulu ja tuulen puuskat.
N40
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin, mutta ne perkuleen tirpat alkaa mesoamaan jo joskus kolmen jälkeen, niin ei pysty.
😂
Onko pieniä eläimiä pelkäävät ikinä kuulleet hyttysverkosta?
kuuma? missä espanjassa te oikein asutte. eteläsuomessa saa vielä palella ja takkaa pitää lämmittää
En pidä. Parvekkeen ovi on välillä öisin auki, mutta sekin pysyy auki pitämättäkin.
Pidän takaovea auki, niin pissivikainen koira vanhus pääsee itsekin ulos tarvittaessa.
Te jotka ette pidä ikkunaa auki kaupungin melun vuoksi, niin ettekö totu siihen meteliin? Mä asun vilkasliikenteisen junaradan vieressä, enkä edes yöllä herää kun tavarajuna kolistelee menemään. Päivällä ne junat ärsyttää enemmän, kun kesken teams-palaverin täältä kuuluu kauhea kolina ja ryminä jos en ole muistanu sulkea ikkunaa.
Muuten kyllä, mutta naapurin alkoholisti tykkää rääkyä parvekkeellaan läpi yön. Menisi hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikkuna talvellakin auki.
Samoin mulla, en pysty nukkumaan liian lämpimässä. Talvella käytössä usein pelkkä pussilakana ilman peittoa ja ikkuna auki makkarissa..hyvä verenkierto vai mikä, kun hyvin on tarennut aina.
Hyi vttu. Vttu!
Vierailija kirjoitti:
Ne pitää joskus ihan uskomatonta meteliä. Oisko viikko aikaa kun piti yöllä neljän jälkeen laittaa makkarin ikkuna kiinni. Linnut piti aivan järjetöntä mekkalaa. Heräsin siihen möykkään enkä ole mailman herkkäunisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pitää joskus ihan uskomatonta meteliä. Oisko viikko aikaa kun piti yöllä neljän jälkeen laittaa makkarin ikkuna kiinni. Linnut piti aivan järjetöntä mekkalaa. Heräsin siihen möykkään enkä ole mailman herkkäunisin.
Talon vieressä laulaa mustarastas komeasti. Sitä kuuntelee mielellään öisin. Mutta ne rääkkyvät lokit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon vieressä laulaa mustarastas komeasti. Sitä kuuntelee mielellään öisin. Mutta ne rääkkyvät lokit.
Lokit on juoppoja lintuja. Nehän huutaa kaliaa, kaliaa. Eivät ihan osaa sanoa kaljaa. Tanan deekut tirpat.
No todellakin ikkunat kiinni, nyt on pitänyt lämmittää uuniakin joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikkuna talvellakin auki.
Samoin mulla, en pysty nukkumaan liian lämpimässä. Talvella käytössä usein pelkkä pussilakana ilman peittoa ja ikkuna auki makkarissa..hyvä verenkierto vai mikä, kun hyvin on tarennut aina.
Korkea verenpaine
Siitepölyn vuoksi kaikki ikkunat ja luukut pysyvät visusti kiinni.