Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taas kiukuttelee

Vierailija
23.05.2021 |

Olin eilen illalla sängyssä lukemassa kirjaa ja mies tuli nukkumaan ja yritti hipelöidä minua 'tunnelmaan'. Kun kieltäydyin (stressiä töissä, en ehdi ajatella seksiä),hän vain käänsi kylkeä ja ja sanoi napakasti 'öitä!'. Äsken heräsi siihen kun laitoin käden hänen tyynylle ja alkoi silittämään kättä ja sitten tuli lähemmäs ja alkoi hipelöidä reisiä. Sanoin ystävällisesti, että nukutaan vaan vielä. Mies pomppasi ylös sängystä ja murjottaa nyt alakerrassa kahvia juoden. Kysyin mikä nyt on vialla ja hän vain tuhahteli, että eihän täällä mikään peittokaan enää heilu. Minuun sattuu tuollainen syyllistäminen.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehelläsi kohta on enemmän seksiä, mutta ei sinun kanssasi. Ehkä hänellä on no nyt, jos pihtaaminen on jatkunut pidempään.

Kerran sanoin entiselle vaimolle että kohta on seksiä makkarissa. Haluatko olla siinä mukana? Neito meni ihan hämilleen. Kysyi mitä sä oikein tarkoitat? Mä vastasin että sitä on joko yksin tai sun kanssa. Sillä kertaa oli aivan ihmeellisen nopeasti halukas. 

Liian monesti oli kuitenkin haluton. Siitä syystä entinen.

Mitä tuosta? Saahan siellä makkarissa yksinkin touhuta.

Vierailija
42/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä vonkaava mies on kyllä todellinen turn-off

Samoin nainen joka tahtoo olla lähellä nähdäkseen että eihän mies vaan ole kanssani seksin takia.

Sellainen joka testaa jatkuvasti sitä että sietäähän mies seksittömyyttäkin. Ollaan vaan lähekkäin koska se on _minulle_ parasta eikä sinun seksinhalusi ole oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehelläsi kohta on enemmän seksiä, mutta ei sinun kanssasi. Ehkä hänellä on no nyt, jos pihtaaminen on jatkunut pidempään.

Kerran sanoin entiselle vaimolle että kohta on seksiä makkarissa. Haluatko olla siinä mukana? Neito meni ihan hämilleen. Kysyi mitä sä oikein tarkoitat? Mä vastasin että sitä on joko yksin tai sun kanssa. Sillä kertaa oli aivan ihmeellisen nopeasti halukas. 

Olisit vain mennyt yksin sinne makuumuoneeseen. Tuskin vaimollasi olisi ollut mitään sitä vastaan, että masturboit.

Vierailija
44/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit vain mennyt yksin sinne makuumuoneeseen. Tuskin vaimollasi olisi ollut mitään sitä vastaan, että masturboit.

makuuhuoneeseen*

Vierailija
45/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla jäi kertomatta, että minkä verran sitä seksiä on. Jos ap torjuu miehen jatkuvasti, niin ei ole ihmekään että miestä harmittaa. Jos seksiä taas on usein, niin silloin täytyy ymmärtää ja hyväksyä että välillä on hetkiä jolloin kumppania ei kiinnosta.

Asiantuntijat ovat sitä mieltä, että jos on aikaa katsoa telkkaria, surffata, käydä harrastuksissa ja kavereilla ym. mutta ei ole aikaa seksille, niin silloin kyse ei oikeasti ole ajan puutteesta vaan aivan muista ongelmista, eli joko seksi ylipäätään tai oma kumppani ei kiinnosta tarpeeksi.

Kannattaisi sopia yhteisistä pelisäännöistä. Jos on jokin hetki jolloin haluaa olla rauhassa (esim. kun luen kirjaa, niin en halua että minua keskeytetään), niin kerro se miehelle etukäteen. Voi myös sopia milloin harrastetaan seksiä (esim. lauantaina ja keskiviikkona), niin sitä tulee harrastettua riittävästi, mutta tietää myös saavansa olla rauhassa muina iltoina, jos kokee ettei jaksa miehen ehdottelua joka ilta.

Seksi kuitenkin kuuluu parisuhteeseen, ellei muuta ole sovittu, ja yhteiset pelisäännöt selkeyttää tilannetta. Puhukaa ja sopikaa asioista, niin jatkossa tulee vähemmän pettymyksiä.

Vierailija
46/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuttavaa, nainen voi kieltäytyä seksistä koska vain ja ei tarvitse perustella, eikä mies saa ottaa nokkiinsa.

Kun mies kieltäytyy, nainen alkaa itkeä ja syyllistää miestä, on varma että ei kelpaa, miehellä on suhde jne.

Reilua, mutta totta.

Niinpä ja puhekkin on että mies saa ja nainen antaa. Kun viimeksi oli naisen kanssa kivaa aika monta vuotta niin kyllä siinä kumpikin antoi ja sai. Lopussa sain enää lämmintä kättä ja sen voin tehdä itse. Onhan se toisen tekemänä eri juttu mutta ei se riittänyt.

Vierailija
47/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vonkaaminen parisuhteessa on turhaa. Normaaleja ehdotuksia voi tehdä, kuten ap:n mies. On tietysti ihan ok kieltäytyä, mutta ei tarvitse syyllistää, jos hän on sen jälkeen harmissaan. Mutta on muistettava, että tällaisissa tapauksissa on ilman muuta puhuttava asiasta, vaikeneminen ja vähättely on henkistä väkivaltaa.

Tämä just.

Ei pitää perustella. Samoin kuin esim se miksi mies ei haluaisi osallistua arjen toimintoihin.

Ja nekin pitää tosiaan miettiä yhdessä, että mikä on meidän vaatimustaso. Kaiken ei tarvitse olla kunnossa, ja jos tarvitsee niin sit sen on oltava molemmille ok.

Vierailija
48/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin nainen joka tahtoo olla lähellä nähdäkseen että eihän mies vaan ole kanssani seksin takia.

Sellainen joka testaa jatkuvasti sitä että sietäähän mies seksittömyyttäkin. Ollaan vaan lähekkäin koska se on _minulle_ parasta eikä sinun seksinhalusi ole oikein.

Mitä pahaa tuossa on?

Kyllä mä ainakin haluan tietää että kumppani on minun kanssa, minun, ei seksin, vuoksi.

Vierailija
49/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla jäi kertomatta, että minkä verran sitä seksiä on. Jos ap torjuu miehen jatkuvasti, niin ei ole ihmekään että miestä harmittaa. Jos seksiä taas on usein, niin silloin täytyy ymmärtää ja hyväksyä että välillä on hetkiä jolloin kumppania ei kiinnosta.

Asiantuntijat ovat sitä mieltä, että jos on aikaa katsoa telkkaria, surffata, käydä harrastuksissa ja kavereilla ym. mutta ei ole aikaa seksille, niin silloin kyse ei oikeasti ole ajan puutteesta vaan aivan muista ongelmista, eli joko seksi ylipäätään tai oma kumppani ei kiinnosta tarpeeksi.

Kannattaisi sopia yhteisistä pelisäännöistä. Jos on jokin hetki jolloin haluaa olla rauhassa (esim. kun luen kirjaa, niin en halua että minua keskeytetään), niin kerro se miehelle etukäteen. Voi myös sopia milloin harrastetaan seksiä (esim. lauantaina ja keskiviikkona), niin sitä tulee harrastettua riittävästi, mutta tietää myös saavansa olla rauhassa muina iltoina, jos kokee ettei jaksa miehen ehdottelua joka ilta.

Seksi kuitenkin kuuluu parisuhteeseen, ellei muuta ole sovittu, ja yhteiset pelisäännöt selkeyttää tilannetta. Puhukaa ja sopikaa asioista, niin jatkossa tulee vähemmän pettymyksiä.

Saa kyllä parisuhteen kuulostamaan järkyttävältä kuralta.

Vierailija
50/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on?

Kyllä mä ainakin haluan tietää että kumppani on minun kanssa, minun, ei seksin, vuoksi.

Entä jos kumppani sanoisikin, että et kiinnosta minua seksuaalisesti yhtään, mutta olet ihan kiva kaveri, joten voidaan hengailla yhdessä?

Vierailija
51/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on?

Entä jos kumppani sanoisikin, että et kiinnosta minua seksuaalisesti yhtään, mutta olet ihan kiva kaveri, joten voidaan hengailla yhdessä?

Ei mua haittais.

Oltais sitten seksittömässä parisuhteessa.

Vierailija
52/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kyllä parisuhteen kuulostamaan järkyttävältä kuralta.

Ai asioista sopiminen ja keskustelu on järkyttävää kuraa?

Älä vaan ala parisuhteeseen, ikinä.

Vierailija
53/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on, ettei läheisyys kelpaa? En vaan ymmärrä, minulla seksi on aina ilon asia, siitä tulee hyvää mieltä, vähentää stressiä jne. Mikä siinä seksissä on niin vastenmielistä, ettei edes viikonloppuna sitä voi harrastaa? En tajua, en. Miehellesikin olisi tullut kiva päivä ja hyvä fiilis viikonloppuun. 

N37 

Vierailija
54/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on?

Ei mua haittais.

No kerro sit avoimesti että olet aseksuaali, äläkä testaile.

Vierailija
55/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule vähän piti kerätä rohkeutta että sain sen verran sanottua. Seksi on sellainen asia että siitä en kehtaa läheskään aina puhua suoraan. Joskus humalassa olen tunnustanut kuinka usein haluttaa. Nainen ei voinut ymmärtää miten voi haluttaa joka ikisenä päivänä. Vastasin siihen omasta mielestä kätevästi. Ehkä sä näytät paljon haluttavammalta kuin mä?

Vierailija
56/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne on just toisinpäin ja se joka ei seksiä halua on mies. n 1-2kk seksiä, onneksi sillon kuitenkin pidemmän kaavan mukaan. Mutta varmaan joku vähemmän innokas nainen ois ihan taivaassa, mut itseä harmittaa kun seksi on itselle tärkeää myös ihan arjessa ja useamman kerran viikossa. Ymmärrän 100% miehen reaktion. Ihmisille joille seksi on suhteessa tärkeää yleensä se on myös se suhteen liima. Eli jos seksiä ei oo ja aina torjutaan niin tulee tunne ettei toinen välitä ja rakasta jne. ja saattaa vaikuttaa paljon itsetuntoon. Miehiäkin on joille seksi ei oo niin tärkeetä varmasti kuten naisiakin. Mut varmasti myös miehille se seksi on muutakin kun kassien tyhjennys... parisuhteessa siis. Toivottavasti. Itselle ainakin seksi ja fyysinen kontakti on tärkeetä ja siksi harmittaa usein se ettei omaa miestä kiinnosta samalla tapaa.

Vierailija
57/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tilanne on just toisinpäin ja se joka ei seksiä halua on mies. n 1-2kk seksiä, onneksi sillon kuitenkin pidemmän kaavan mukaan. Mutta varmaan joku vähemmän innokas nainen ois ihan taivaassa, mut itseä harmittaa kun seksi on itselle tärkeää myös ihan arjessa ja useamman kerran viikossa. Ymmärrän 100% miehen reaktion. Ihmisille joille seksi on suhteessa tärkeää yleensä se on myös se suhteen liima. Eli jos seksiä ei oo ja aina torjutaan niin tulee tunne ettei toinen välitä ja rakasta jne. ja saattaa vaikuttaa paljon itsetuntoon. Miehiäkin on joille seksi ei oo niin tärkeetä varmasti kuten naisiakin. Mut varmasti myös miehille se seksi on muutakin kun kassien tyhjennys... parisuhteessa siis. Toivottavasti. Itselle ainakin seksi ja fyysinen kontakti on tärkeetä ja siksi harmittaa usein se ettei omaa miestä kiinnosta samalla tapaa.

1-2 kuukautta seksiä on tosiaan pitemmän kaavan mukaan. Eikä kuulosta lainkaan vähältä.

Vierailija
58/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole tärkein asia parisuhteessa.

Arvostaminen on.

Nämä kaksi asiaa menevät ristiin usein silloin, kun toinen haluaa ja toinen kieltäytyy seksistä.

Silloin pitää molempien toimia toista erityisesti kunnioittaen ja keskustella toista arvostavasti. Asia pitää keskustella halki ja varmistaa se, että seksi tai sen puuttuminen juuri sillä hetkellä ei ole rakkauden tai kunnioituksen puutetta.

Jos sitä ei osaa tai halua tehdä, ero alkaa häämöttää.

Vierailija
59/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on?

Ei mua haittais.

No kerro sit avoimesti että olet aseksuaali, äläkä testaile.

Mikä on aseksuaali?

Vierailija
60/65 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on aina pakko kusvälineitä hangata toisiinsa, miksei voi vaan olla ja nauttia toisen seurasta.

On muutenkin lähes mahdotonta löytää mukavaa seuraa tässä maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi