Rokotevastaiset välittömästi mielentilatutkimukseen
Niin. Ei nyt vaan satu olemaan normaalia ja tervettä. Ja me muut kärsimme teistä myös....
Kommentit (10)
Sinä vaikutat olevan enemmän mielentilatutkimuksen tarpeessa ..
Normaali, tasapainossa itsensä, ja elämänsä kanssa oleva aikuinen ihminen kantaa vastuun itsestään, eikä sysää sitä muiden (jopa ventovieraiden) harteille ..
Menisit itse mielentilatutkimukseen. Tuollainen tuntemattomien ihmisten yksityisasioihin puuttuminen ei ole tervettä.
T: rokotettu
Rokotteen kannattajat välittömästi ÄO-testeihin.
Ihan käsittämätöntä, että on ihmisiä jotka eivät kyseenalaista faktoja (ja tiedon puutetta) ja antavat pistää itseensä myrkkyä. Rokotteiden pitkäaikaisista vaikutuksista tiedetään tässä vaiheessa... ei mitään! Ja niin monella vakavia oireita (kuolemaakin) heti rokotteen saatuaan.
Surullinen lammaskansa tuhoaa itsensä.
Rokotteet eivät edes toimi - miksi vaivautua? Olen täysin lopettanut minkään rokotteen ottamisen armeijan jälkeen,eikä se ole aiheuttanut mitään harmia, päinvastoin. Olen saanut kerran vakavan haittavaikutuksen rokotteesta, joka vaati kuukausien sairaalahoidon. Saatatte arvata mikä rokote se oli, sitä ei enää anneta kenellekään rutiininomaisesti, mikä on tietysti kerrankin järkevä päätös. Luulette että tämä on harvinaista - vaan eipä ole kun se sattuu omalle kohdalle, eikä minulla ole todettu mitään immuunipuutoksia.
En halua sairastua homouteen enkä empatiaan noista myrkkypiikeistä
Sen kun otatte. Minun rokottaminen on vain hyödytöntä kun sen sairastin jo.
Jossain vaiheessa koronarokotetestit saadaan valmiiksi ja ei leikitä ihmisten terveydellä pitämällä heitä koekaniineina uusille rokotteille. Silloin tiputetaan vaarallisimmat rokotteet pois. Kaikki rokotteet eivät ole yhtä turvallisia. Se ei tee testaamattomasta rokotteesta turvallista jos perustellaan rokotteen ottamista typerimmällä mahdollisella perustelulla, "rokotteen hyödyt ovat haittoja suurempia"????????
Mielenterveys ongelmaiset ottavat rokotteen siinä missä muutkin?
Nuorilla todettu sydänlihaksen tulehdusta koronarokotteen jälkeen – Yhdysvallat ja Israel tutkivat ilmiötä
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nuorilla-todettu-sydanlihaksen-tule…
Pidä sinä vanha kurppa pääs kiinni.