Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei usko koronaan, mutta itse uskon

Vierailija
22.05.2021 |

Tilanne on nyt sellainen että mies ei usko koronaan ja öyhöttää että korona on vain valtion salajuoni, ei käytä maskia eikä muutenkaan noudata rajoituksia yms. Itseäni raivostuttaa tälläinen käytös ihan kamalasti ja olen koittanut vaikka miten monta kertaa selittää ja näyttää tutkimusia ja lukea uutisia hänelle asiasta mutta EI mikään ei mene perille. Mietin että pitäsikö tässä erota vai mitä tekisitte tässä tilanteessa. Olisi toki sääli erota sillä suht pitkä parisuhde takana mutta en todellakaan halua että mies sairastuttaa minut koronaan tai jonkun muun. Mitä tekisitte?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien korona on nostettu Jumalaksi?

Vierailija
2/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt Jumala ole, mutta mieluiten välttäisin äitini, joka on jo hiukan vanhempi, sairastumisen mieheni takia

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m37 kirjoitti:

No pääasia kuitenkin kai ettei sitä rokotetta mene kokeilemaan. Joutuisit miehesi omaishoidettavaksi niiden vaurioitten kans. koronauskoa saa toki harjoittaa mutta sen ei kannata antaa kärjhistyä rokotehimoksi jos yhtään välittää terveydestään

Itse olen kyllä täysin rokotteen kannalla ja aionkin sen ottaa! Mies ei tietenkään halua, mutta ei sitä nyt voi aikuista miestä pakottaa..

Ap

Vierailija
4/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelkaa yhdessä kuinka kävi narkkis-piikin kaa. Kunnioittakaa vähän niitä uhreja edes, älkääkät menkö nyt tuohon koronapiikkiansaan kun het kerran teille tietämättään sattuivat varoittaviksi esimerkeiksi asettumaan

Vierailija
5/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m37 kirjoitti:

No pääasia kuitenkin kai ettei sitä rokotetta mene kokeilemaan. Joutuisit miehesi omaishoidettavaksi niiden vaurioitten kans. koronauskoa saa toki harjoittaa mutta sen ei kannata antaa kärjhistyä rokotehimoksi jos yhtään välittää terveydestään

Itse olen kyllä täysin rokotteen kannalla ja aionkin sen ottaa! Mies ei tietenkään halua, mutta ei sitä nyt voi aikuista miestä pakottaa..

Ap

Sama järjestyshän se oli jo paratiisissä n 6000 v sitten . Eeva kahmas turmion ompun ko kärmes lipeviä haasteli ja tarjos Aatamillehhi

Vierailija
6/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS kertoi totuuden kasvomaskeista:

"Se tuhoaa aivosoluja"

"– Korona on kaikkien aikojen suurin huijaus"

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007995943.html

Vierailija
7/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60% koronatartunnoita on perhepiiristä. Sikäli olet niitä harvoja, jotka ovat oikeasta asiasta huolissasi. Oletko riskiryhmää vai miksi asian noin muuten huolestuttaa enemmän kuin edelliset influenssat?

Vierailija
8/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sille korona niin alkaa uskomaan. Miehesi lienee viherpuolueen kannattajakuntaa.

Vierailija
9/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

60% koronatartunnoita on perhepiiristä. Sikäli olet niitä harvoja, jotka ovat oikeasta asiasta huolissasi. Oletko riskiryhmää vai miksi asian noin muuten huolestuttaa enemmän kuin edelliset influenssat?

Itse en kuulu riskiryhmään, mutta äitini kuuluu enkä haluaisi häneltä kokonaan eristyä, jotta mies voi ravata ravitoloissa ja ties miss

Ap

Vierailija
10/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte erota, kyllä se siihen koronaan vuodessa kuolee, kun elimistö ei kahta korona sairastumista kestä. Intian mutaatio tappaa viimeistään kunhan ensin Britti version sairastaa.

Vierailija
11/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt Jumala ole, mutta mieluiten välttäisin äitini, joka on jo hiukan vanhempi, sairastumisen mieheni takia

Ap

Olet holtiton tappaja, jos tapaat riskiryhmäläistä vanhusta koronabandemian aikaan. 😱

Vierailija
12/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään aio ottaa rokotetta. Olen vähän alta 40 enkä kohta 18 vuoteen rokotteita käytellyt. En myöskään harrasta maskeja enkä nenätestejä enkä juuri tartuntatautejakaan. Ressin takia joskus maha kuralla ja vp-lääkintä ollut 4 vuotta. Kannattaa vaan meittiä uskaltaako tosiaan ottaa sitten kans useita hötsejä tuota jos lähtee siihen junaan. Ja muistaa että kaikki on kokeiluasteella olevia tuotteita. Mihin sitä joutuu koronapassin kans jos siitä tulee välttämätön rokotetulle. Miten sellaisen omsitaminen voi kenessäkään herättää turvaa?

Vierailija
13/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa sen koronan oikein saa? En haluaisi rokotusta, mieluimmin korona ja sen kautta todistuksen, mutta kun tuntuu ettei tartu. Appiukolla oli ja kahdella pojalla espanjasta tultua, mutta minä vain en saa, auttakaa nyt.

Vierailija
14/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaan sairastuneille se ei taida olla uskon asia, eikä heille, joiden läheisiä on kuollut koronaan. Jollekin peräkylän tollolle se voi olla uskonasia.

Vierailija
15/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ei ole mikään uskon asia😲

Vierailija
16/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet, siis myös miehesi, ei usko, ennen kuin tauti osuu omalle kohdalle. Perusterveetkin ovat joutuneet teholle ja häälyneet kuolemankielissä viikkotolkulla. 

Vierailija
17/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luet uutisia vääristä lähteistä, punaviher-medioista luultavasti: YLEä, Hesaria, Iltsikoita, Kalevaa. Eivät ne mitään ikäviä puolia piiksitä halua paljastaa. Mauno Mattilalla ja Juha Ahviolla on ihan toisenlaiset ja silmiä valaisevammat jutut, ei tarvi olla yhtään semmosessa unipöhö-tunnelmassa kuin johon menee Y LEn uutiseten kans. Hyviä puhujia ja mielenkiintoisia asioita selvästi sanottuna. Youtubesta löytyy

Vierailija
18/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona ei ole mikään uskon asia😲

No on se kyllä vähän jos sitä ei muka ilman testiä edes tunnista ja mikäli testikin on niin epävarma

Vierailija
19/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

tuskin nyt tauti moniakaan pelottaa, vapaudenkaipuu se vaan ajaa piikille, mikä on minsuta kyllä aika härskiä kiristämistä, että perusoiekuksia viedään/ei aiota palauttaa, jollei kokeile jotain koepiikkiä joka yhä enemmän alkaa osoittautua vaikutuksiltaan yleisvaaralliseksi

Vierailija
20/20 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus on provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme