Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verta juova lääkäri!

Vierailija
22.05.2021 |

Kävin treffeillä veren makuun päässeen lääkiksen viimeisen vuoden opiskelijan kanssa. Oli aika erikoinen kokemus, ja kuulemma aika yleinen tapa kyseisen opinahjon bileissä vetää ns. ”kantturakännit”, eli litralla lehmänverta kuuppa sekaisin.

Ei kuulemma vahingoita aivoja samalla tavalla kuin alkoholi, mutta riskinä on sitten kaikenlaisia mahakatarreja jne.

Miksi lääkiksessä painostetaan nuoria juomaan verta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävin treffeillä lääkärin kanssa ja se harrasti kinky seksii

Vierailija
2/4 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kävin treffeillä lääkärin kanssa ja se harrasti kinky seksii

Oon huomannut saman, aika törkeitä pervoja suorastaan näiden joukossa. Itse siis deittailen naisia ja satunnaisesti miehiä, ns topman -pohjalta.

Kaikki lääkisläiset pojat varsinkin ovat vaatineet fyysistä pahoinpitelyä varsinaisen seksin lisäksi, mikä kyllä sopii mulle, mitta nämä naisten viiltely-/verenjuonti-/saatana-touhut menevät yli ymmärryksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää on provo..pliiis? :(

Vierailija
4/4 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tää on provo..pliiis? :(

Siis ei näin vakavilla aiheilla saa vitsailla, tässä on kyseessä siis kehon ja sielun turmio, ja vieläpä vastuuammattiin valmistuvilla valioyksilöillä.

Ajattelin lähinnä herättää keskustelua tästä lääkärikunnan sairaalloisesta verenhimosta, eli onko kyseessä samantyyppinen juttu, kuin palomiesten pyromania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan