Mihin realityyn Nina Mikkonen voisi vielä osallistua?
Sinkkuäidille sulhanen
Selviytyjät
??
Bachelorette
Kommentit (37)
MODEKO MUKANA kirjoitti:
taasko tua alkoi kerro mitä sinulla on ninaa vastaan. olen ulko puolinen mutta arvostan ninaa. nua sinun monen sivun postaukset alkavat v...tu..taan. MENE NUPPI LÄÄKÄRIIN
Sinä oikein ihailet naista, joka lähtee petturiukon matkaan? Nainen vielä ilkeää haukkua muut naiset.
Ex on the biits olis sille hyvä. Timo teeaan ruumis tuotas sinne. Alastomat selviytyjät ois kanssa kova. Running wild with bear Grylls.
Paisetohtori. Ihmeellinen eläinlääkäri Pol vois työntää kätensä sen toosaan niiku se tekee lehmille. Siinä ois tosi teeveen aatelia.
Vierailija kirjoitti:
Joku ohjelma missä kilpailijat lällättelevät, ajavat toisiaan takaa metsässä ja heittelevät keppejä ja pieniä kiviä.
Eduskuntavaalit?
Uusi formaatti nimeltä
"Suurin strippari"
Vierailija kirjoitti:
MODEKO MUKANA kirjoitti:
taasko tua alkoi kerro mitä sinulla on ninaa vastaan. olen ulko puolinen mutta arvostan ninaa. nua sinun monen sivun postaukset alkavat v...tu..taan. MENE NUPPI LÄÄKÄRIIN
Sinä oikein ihailet naista, joka lähtee pietturiukon matkaan? Nainen vielä ilkeää haukkua muut naiset.
Aijaa...Pietturi Timo....Pietturi on piilokiveksinen ori. Pietturin luonne voi olla vaikea ja sen kastrointi on tavallista suurempi toimenpide
Nina on sanavalmis, kyllä hän pärjää. Tiedä vaikka uusi rakkaus odottaisi jo nurkan takana.
No, onko se jotenkin kauheasti liikaa, jos on kahteen formaattiin osallistunut (Suurin pudottaja ja BB)? Niko Saarinen on ollut useammassa.
Jos nyt luetella pitää, niin Sinkkuäidille sulhanen, Farmi ja Selviytyjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taas naiset itse lietsomassa naisvihaa
Luepa Nina Mikkosen historiaa. Petti Timon kanssa Tuire Mikkosta. Ja haukkui kovaäänisesti työssäkäyvät äidit, päiväkodit...vain heidän tapansa elää oli ainoa oikea.
Moni on unohtanut tämän puolen Ninasta.
Ihmisellä on myös oikeus muuttua paremmaksi.
Itse olen muuttanut kantaani positiivisemmaksi vuosien saatossa mm. Martina Aitolehden ja Ninja Sarasalon suhteen. He ovat mielestäni järkevöityneet iän myötä. Myös Nina Mikkonen oppi varmasti nöyryyttä kasvattaessaan erityispoikaansa (ainakin toisella asperger) sekä hoitaessaan sokeutunutta Timo T.A:ta ja menettäessään lopulta hänet. Ei ole ollut helppoa. Minä olen ainakin valmis unohtamaan sen ylimielisen räksyttäjä-Ninan.
Alastomat selviytyjät suomi.
Lapissa tammikuussa
Farmi, Selviytyjät. Suurin pudottaja -ohjelmassa on jo ollut. Ninan tulotaso ilmeisesti putosi kun T.A. kuoli, joten sisustusohjelmiin ei ole asiaa, kun ei ole asuntoa tai vapaa-ajan asuntoa, johon olisi varaa tehdä remonttia.
Kannattaisi tehdä vaikka Seiskan kanssa diili, jos ei ole jo sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taas naiset itse lietsomassa naisvihaa
Luepa Nina Mikkosen historiaa. Petti Timon kanssa Tuire Mikkosta. Ja haukkui kovaäänisesti työssäkäyvät äidit, päiväkodit...vain heidän tapansa elää oli ainoa oikea.
Juuri näin!
Pohjimmiltaan hän on sama tyyppi edelleen, joskin hieman avartanut katsantokantaa…