Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin realityyn Nina Mikkonen voisi vielä osallistua?

Vierailija
22.05.2021 |

Sinkkuäidille sulhanen
Selviytyjät
??
Bachelorette

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taas naiset itse lietsomassa naisvihaa 

Luepa Nina Mikkosen historiaa. Petti Timon kanssa Tuire Mikkosta. Ja haukkui kovaäänisesti työssäkäyvät äidit, päiväkodit...vain heidän tapansa elää oli ainoa oikea.

Moni on unohtanut tämän puolen Ninasta.

Vierailija
22/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut jo Farmissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MODEKO MUKANA kirjoitti:

taasko tua alkoi kerro mitä sinulla on ninaa vastaan. olen ulko puolinen mutta arvostan ninaa. nua sinun monen sivun postaukset alkavat v...tu..taan. MENE NUPPI LÄÄKÄRIIN

Sinä oikein ihailet naista, joka lähtee petturiukon matkaan? Nainen vielä ilkeää haukkua muut naiset.

Vierailija
24/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut 2022.

Vierailija
25/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on the biits olis sille hyvä. Timo teeaan ruumis tuotas sinne. Alastomat selviytyjät ois kanssa kova. Running wild with bear Grylls.

Vierailija
26/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paisetohtori. Ihmeellinen eläinlääkäri Pol vois työntää kätensä sen toosaan niiku se tekee lehmille. Siinä ois tosi teeveen aatelia.

Vierailija
27/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ohjelma missä kilpailijat lällättelevät, ajavat toisiaan takaa metsässä ja heittelevät keppejä ja pieniä kiviä.

Eduskuntavaalit?

Vierailija
28/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revenge body with Martina

Vierailija
29/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi formaatti nimeltä

"Suurin strippari"

Vierailija
30/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MODEKO MUKANA kirjoitti:

taasko tua alkoi kerro mitä sinulla on ninaa vastaan. olen ulko puolinen mutta arvostan ninaa. nua sinun monen sivun postaukset alkavat v...tu..taan. MENE NUPPI LÄÄKÄRIIN

Sinä oikein ihailet naista, joka lähtee pietturiukon matkaan? Nainen vielä ilkeää haukkua muut naiset.

Aijaa...Pietturi Timo....Pietturi on piilokiveksinen ori. Pietturin luonne voi olla vaikea ja sen kastrointi on tavallista suurempi toimenpide

Vierailija
31/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina on sanavalmis, kyllä hän pärjää. Tiedä vaikka uusi rakkaus odottaisi jo nurkan takana. 

Vierailija
32/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko se jotenkin kauheasti liikaa, jos on kahteen formaattiin osallistunut (Suurin pudottaja ja BB)? Niko Saarinen on ollut useammassa.

Jos nyt luetella pitää, niin Sinkkuäidille sulhanen, Farmi ja Selviytyjät.

Vierailija
33/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa Nina Mikkosen historiaa. Petti Timon kanssa Tuire Mikkosta. Ja haukkui kovaäänisesti työssäkäyvät äidit, päiväkodit...vain heidän tapansa elää oli ainoa oikea.

Ihmisellä on myös oikeus muuttua paremmaksi.

Itse olen muuttanut kantaani positiivisemmaksi vuosien saatossa mm. Martina Aitolehden ja Ninja Sarasalon suhteen. He ovat mielestäni järkevöityneet iän myötä. Myös Nina Mikkonen oppi varmasti nöyryyttä kasvattaessaan erityispoikaansa (ainakin toisella asperger) sekä hoitaessaan sokeutunutta Timo T.A:ta ja menettäessään lopulta hänet. Ei ole ollut helppoa. Minä olen ainakin valmis unohtamaan sen ylimielisen räksyttäjä-Ninan.

Vierailija
34/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoturmatutkinta

Vierailija
35/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomat selviytyjät suomi.

Lapissa tammikuussa

Vierailija
36/37 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmi, Selviytyjät. Suurin pudottaja -ohjelmassa on jo ollut. Ninan tulotaso ilmeisesti putosi kun T.A. kuoli, joten sisustusohjelmiin ei ole asiaa, kun ei ole asuntoa tai vapaa-ajan asuntoa, johon olisi varaa tehdä remonttia.

Kannattaisi tehdä vaikka Seiskan kanssa diili, jos ei ole jo sitä.

Vierailija
37/37 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Pohjimmiltaan hän on sama tyyppi edelleen, joskin hieman avartanut katsantokantaa…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi