Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmisten ilmoilla näkyy vain kauniita ihmisiä?

Vierailija
22.05.2021 |

Kaikki ovat niin kauniita ja tyylikkäitä, paitsi minä itse. Olen huomannut olevani aina se kaikista rumin joka paikassa minne menenkin. Missä ovat kaikki muut rumat ihmiset? Olenkohan suomen rumin ihminen, siltä ainakin tuntuu..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni näyttää sanovan, että rumien paikka olisi kotona poissa muiden ihmisten silmistä (vai liekö sama ihminen kommentoinut useampaan kertaan). Mutta voisiko joku kertoa, että mikä siinä siis aiheuttaa ärsytystä nähdä niitä rumia ihmisiä? Eikö paremminkin luulisi, että itselle tulisi parempi fiilis nähdessä jonkun ruman, kun saa itse kokea olevana ylempänä?

Vierailija
22/25 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni näyttää sanovan, että rumien paikka olisi kotona poissa muiden ihmisten silmistä (vai liekö sama ihminen kommentoinut useampaan kertaan). Mutta voisiko joku kertoa, että mikä siinä siis aiheuttaa ärsytystä nähdä niitä rumia ihmisiä? Eikö paremminkin luulisi, että itselle tulisi parempi fiilis nähdessä jonkun ruman, kun saa itse kokea olevana ylempänä?

Ap. nyt hereillä. Voit mennä sittenkin ulos, sinulle on siellä käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan trollaavat huvikseen. Ei ihmiset oikeesti oo sitä mieltä. Poikkeuksen tekee ehkä kesäpukeutuminen, tyyliin mikroshortsien lahkeista pursuilee valkoista selluliittiä tai manboobsit kaikkien nähtävillä. Ne kuulemma särkee monen silmiä liikaa.

Vierailija
24/25 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat vain hyvännäköiset ihmiset.

Ainakin ruokakaupoissa käyvät aika lailla kaikki.

Vierailija
25/25 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis??

Tekoripset

Tekohiukset ja lisäkkeet

Hiusvärit

Tekokynnet

Meikit

Tatuoinnit

Silarit