Miksi suuseksistä on tullut niin yleistä?
Oikeastihan se on täysin luonnotonta ja todella primitiivistä käytöstä ihmiseltä. Vähän sama kuin koirat, jotka haistelevat toisten koirien takapuolia. Sitten seksitaudit leviävät suunkin kautta ja suusyövät yleistyvät. Oikeasti ajatuskin jonkun sukuelinten nuoleskelusta on kuvottava. Miksi ihmeessä sitä pidetään normaalina?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
fgyhjtfy kirjoitti:
Ei se minusta nyt avioparin kesken suoritettuna mitään likaista olisi. Jos siinä nyt kaksi ihmistä jotka molemmat ovat tositensa ekat, ainoat ja vikat niin kai het saa tehdä toisilleen mitä tahtovat ja mikä molemmille sopii Se voi tuntua ihan eerilaiselta jos molemmat ovat päättänneet että tatäkään ei sitten tehä muiden kun vain tuon kanssa eikä näistä meiningeistä hiiskuta ulkopuolisille. Vain met ja isä taivainen todistavat ovat todistajina tälle hamaan historian loppuun asti
Silti nolottaisi, että isä taivainen tietäisi moisista likaisista puuhista.
Se iteitää kaiken muunkin, joka ajatuksesi. Saa tana ei ilmeisesti kuitenkaan pysty lukemaan ajatuksiamme, se kuulee vaan puheemme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on niin nautinnollista!
Hyvän suuseksin saaminen tuntuu erillä tavalla äärimmäisen nautinnolliselta kuin yhdyntä, ja oikean ihmisen munaa on niin kiihottavaa imeä ettei paremmasta väliä.Eikö se tietoisuus sen kuvottavuudesta silti vähän rajoita? Ihmisen pitäisi kuitenkin hillitä itseään. Ja kun miettii niitä pöpöjä ja mahdollisia sp-tauteja.
Sen kuvottavuudesta? Häh?
Eihän siinä ole mitään kuvottavaa.Seksin aikana en mieti mitään pöpöjä, näköjään meillä on ihan eri mentaliteetti seksiin.
Kauheaa ajatellakin niin ankeaa seksiä, jossa asiat nähdään riskeinä ja mietitään jotain pöpöjä.Mä mietin sellaisia ja siksi olenkin seksuaalisesti melko kokematon omasta halustani. Seksissä on isot riskit kuitenkin läsnä aina.
Ok, ymmärrän. Itse en mieti mitään pöpöjä koskaan, raskauden riski toki on joskus jälkikäteen kuumottanut.
Minulle seksi on yksi elämän nautinnollisimmista asioista ja libidoni on hyvin korkea.
Sen kuuluisikin tuntua saastaiselta jos sitä tekee muiden kuin oman aviopuolison kansa. Aviopuolison kanssa tuskin mikään tuntuisi likaiselta tai huolestuttavalta
Miten muka homojutut liittyy tähän?
Meillä ainakin otetaan joka viikon aikana ainakin kerran 69:t vaimon kanssa ja on otettu jo 20 vuoden ajan.
Kuuluu perus seksielämään. Jotkut kirjoittelivat pöpöistä. Pöpöjä saa mistä vain, mutta todella harvoin suuseksistä. Käyvätköhän nämä kirjoittelijat alapesulla edes päivittäin =)
Ihme tabuja joillakin. Lienevät itse harrastavat vain peiton alla tiettynä kellonaikana hipihiljaa lähetyssaarnaajassa tiettynä päivänä kuukaudesta monotonista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla samaan aikaan luonnotonta JA primitiivistä?
Tällä palstalla kaikki on mahdollista =)
Tää on ihan provoilua, ilmeisesti huomionherättämiseksi. Miten aloittaja on päätynyt johtopäätökseen että ennen on ollut toisin? Jotain perusteluja tähän. Luulisin, että suuseksiä on harrastettu niin kauan kuin on ollut ihmisiäkin. Parittelunhaluisia eläimiähän me kaikki olemme, mitä nyt kulttuuriset ja henkilökohtaiset erot vähän tuovat vaihtelua käytäntöihin ja intensiteettiin.
Koska siitä saa orgasmin ja itse myös kiihotun ja olen saanut jopa itsekin orgasmin ottaessani mieheltäni suihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla samaan aikaan luonnotonta JA primitiivistä?
No vastaus on tietysti, että ei voi. Suuseksi on luonnollista ja primitiivistä, kuten seksi ylipäätään. Ihmiset ovat harrastaneet suuseksiä iät ja ajat, koska seksissä eläimellinen puolemme pääsee valloilleen ja estot katoavat.
Jo antiikin Kreikassa ymmärrettiin hyvän päälle. On olemassa 1600 luvun patsaita joissa "napataan tauluun". Varmasti hommaa on harrastettu jo ennen sitä. Sitä tehdään mikä tuntuu hyvältä.
Miten niin nykyaikaina?? Nuollut vaimon pillua jo 70-luvulta asti, eikä se silloinkaan ollut mitenkään uutta tai outoa, ennemmin itsestään selvää. Molemmat tykästyttiin niin paljon, että olen nuollut viikoittain siitä lähtien.
Saksalaiset sotilaat toivat suuseksin Suomeen sodan aikana. Koska se tuntui niin hyvältä, niin omien miesten tultua kotiin naiset alkoivat sitten pyytää miehiään myös nuolemaan pillua ja vastavuoroisesti imemään kullia. Siitä sitten vähitellen tapa on levinnyt muidenkin kuin saksalaisten morsioiden käyttöön.
Luulen, että ns. vanilja suuseksi (kalun imeminen ja pillun nuoleminen) on kuulunut ihan normaaliin seksielämään jo sadan vuoden ajan. Sen sijaan suuseksin antaminen pyllyyn taitaa olla uudempi juttu.
Kielen työntäminen peppuun on niin villin ja mahtavan tuntuista, että meinaa taju lähteä. Yhden kerran sain tällaisen kunnon kielarin nuorelta naiselta käsityöstä suihinottoon päättyvän session yhteydessä. Valitettavasti se oli vain yhden yön kestänyt tuttavuus.
Mitäs noista nuolemis paikoista välittämään? Jos ei saa sukupuolielimiä kosketella, niin miksi sitten rintoja, huulia, niskaa, käsiä, tai oikeastaan yhtään mitään? Soosit muumimukiin toisen häveliäästi katsellessa toisaalle, ja siitä ruiskulla tavarat rööriin? Tuollainenko on sinun haaveesi seksistä?
Eiköhän sitä ole tehty jo iät ja ajat. Ei raskauden mahdollisuutta, mutta varma tyydytys molemmille 69:ssä.
yleisyydestä tiedä, mutta kyllä minä parhaat orgasmit saan kun mies antaa minulle suuseksiä, usein myös saan samaanaikaan tekopenistä. Orgasmi on varma.
N49
Itselleni suuseksi on intiimimpää kuin yhdyntä. Satunnaisten tuttavien kanssa en yleensä antanut naiselle suuseksiä, ellei jostain syytä ko. henkilö herättänyt minussa sellaisia tunteita, että hän on todella ihana. Ja ne kerrat kun annoin, niin satunnaisesta tuttavuudesta tuli tyttöystävä.
Nyt parisuhteessa kun saan suuseksiä, se tuntuu hyvältä, että toinen haluaa antaa minulle seksuaalista nautintoa hyvin intiimillä tavalla, eli ottamalla minut suuhunsa ja hyväilevänsä suullaan kunnes laukean, ja totaalisesti hyväksyvänsä minut kun ei sylje pois. Vastaavasti tunnen onnellisuutta kun voin antaa toiselle suurta nautintoa ja orgasmin ilman, että itse saan siitä suoraa seksuaalista tyydytystä. Saan kyllä suurta seksuaalista nautintoa, ja suuseksin antaminen rakkaalleni on todella kiihottavaa. Jopa siinä määrin, että joskus yksin ollessani mietin juuri rakkaani nuolemista silloin kun on pakko itse hoidella paineet pois.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni suuseksi on intiimimpää kuin yhdyntä. Satunnaisten tuttavien kanssa en yleensä antanut naiselle suuseksiä, ellei jostain syytä ko. henkilö herättänyt minussa sellaisia tunteita, että hän on todella ihana. Ja ne kerrat kun annoin, niin satunnaisesta tuttavuudesta tuli tyttöystävä.
Nyt parisuhteessa kun saan suuseksiä, se tuntuu hyvältä, että toinen haluaa antaa minulle seksuaalista nautintoa hyvin intiimillä tavalla, eli ottamalla minut suuhunsa ja hyväilevänsä suullaan kunnes laukean, ja totaalisesti hyväksyvänsä minut kun ei sylje pois. Vastaavasti tunnen onnellisuutta kun voin antaa toiselle suurta nautintoa ja orgasmin ilman, että itse saan siitä suoraa seksuaalista tyydytystä. Saan kyllä suurta seksuaalista nautintoa, ja suuseksin antaminen rakkaalleni on todella kiihottavaa. Jopa siinä määrin, että joskus yksin ollessani mietin juuri rakkaani nuolemista silloin kun on pakko itse hoidella paineet pois.
Tähän olen kanssa törmännyt joidenkin ns seksisuhteiden kanssa. Että suuseksi on varattu rakastetulle. Mutta toisaalta tämäkin nainen halusi kyllä itse imeä sitten. Mutta suuseksi on intiimiä tekemistä, tai eri tavalla kiihottavaa kuin paneminen. Se maku ja tunne kun saa kielellä toisen vartalon värähtelemään. =)
Siis se on liian eläimellistä sivistyneelle ja tiedostavalle ihmiselle, joka siis tietää bakteereista ja viruksista ja niiden leviämisestä. Koira ei ole sellaisesta tietoinen.
T. Ap