Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka myisi perheellemme halvalla tontin pk-seudulla?

Vierailija
22.05.2021 |

Pitää olla vähintään 1500 m2 tilaa, ei kirvesvarsitontti, avoin maisema etelään, oltava kunnallinen vesiliittymä, oltava mahdollisuus rakentaa myös talousrakennus, ei saa olla liikenteen melua.

Maksamme korkeintaan 100 000 €.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhhaah! :) Kerro mullekin kun löydät.

Vierailija
2/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan myös. Paitsi, että sen pitää olla lisäksi rantatontti palveluiden keskeltä ilman naapureita ja hinta max 10000. Joko laitan rakennusluvan vetämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pääkaupunkiseudulta?

Vierailija
4/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan!

Vierailija
5/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses. Ihan tiedoksi vaan näille kaikille taivaanrannan maalareille, se tontin myyjä haluaa siitä kaupasta itselleen voittoa. Eli halvalla ei lähde, ellei se myytävä tontti ole jotenkin viallinen. 

Vierailija
6/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungeilla on myytäviä ja vuokrattavia tontteja. Sinne vain jonottamaan niin kuin nytkin. Kai olet ymmärtänyt varata myös 300-400k€ rakentamiseen?

Vierailija
7/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin myydä, tiedän juuri sopivan tontin. Tosin tontti ei ole minun, mutta plussana siinä jo valmis hieno talo ja piharakennus.

Vierailija
8/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää ap:n avaus joku vitsi?

Vierailija
9/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ostoilmoituksen voi laittaa Toriin tms.

Voihan kultakellonkin löytää Mannerheimintieltä.

Aika usein tontit maksaa luokkaa alkaen 200.000.

Tietty meluisat, tms vialliset ovat halpoja.

Vierailija
10/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungeilla on myytäviä ja vuokrattavia tontteja. Sinne vain jonottamaan niin kuin nytkin. Kai olet ymmärtänyt varata myös 300-400k€ rakentamiseen?

Minulla on ihan vaan euroja En ole kuullutkaan valuutasta "k€". Sinänsä talonrakentamisen hintaan ei vaikuta tontin maantieteellinen sijainti ja talon voi saada rakennettua jopa reilulla sadalla tuhannella.

Vierailija
11/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan!

Joku lähisukulainen saattaisi myydä halvemmalla kuin muuten markkinoilta löytyisi.

Vierailija
12/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida enää edes kehyskunnista saada. Siuntiosta löytyy vielä

Vierailija
13/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittaja. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan vaan euroja En ole kuullutkaan valuutasta "k€". Sinänsä talonrakentamisen hintaan ei vaikuta tontin maantieteellinen sijainti ja talon voi saada rakennettua jopa reilulla sadalla tuhannella.

Ja sivistyksestä ja tiedosta ei ole tietoakaan. Et varmaan isompia lukuja elämässäsi pyörittele? Kaupunkialueilla tontit on asemakaavoitettuja ja siellä ei kukaan rakenna alle 100k€:lla kaavamääräysten takia. Kainuun perämetsissä jonkun ladon sitten voikin rakentaa.

Vierailija
14/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tontilla olla myös öljylähde, kultasuoni ja timantteja muniva vuohi?

Vierailija
15/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin päin suomea myydään tontteja eurolla.

Vierailija
16/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossakin päin suomea myydään tontteja eurolla.

Se jossain päin ei vaan ole pääkaupunkiseudulla...

Jostain tuolta Lapin perämailta saa vaikka hehtaaritolkulla joutomaata ihan pikkurahalla. Etenkin joku alue missä ei kasva puita ja tietäkään ei ole perille asti. Tosin ei sellaisella maalla juuri mitään arvoa ole kenellekkään.

Vierailija
17/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka myis mulle hyvän auton halvalla? Pitäs olla korkeintaan kaks vuotta vanha ja ajettu korkeintaan 25 000km. Maksan korkeintaan tonniviissataa ja paketin presidenttikahvia. Ei tarvii olla edes pk seudulta, voin hakee vaikka turusta tai mansestaki, mut mihinkään pidemmälle böndelle en lähe.

Vierailija
18/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi Westendissä 2000 m2 tontti vapaana. Puiston reunassa ja merinäköala ja oma ranta. Vähän kuuluu lintujen laulua ja laineiden liplatusta. Kunnallinen vesiliittymä on. Voin myydä sinulle 50 000€, niin jää vähän rakentamiseenkin rahaa. Odotas vähän, niin etsin tilinumeroni, niin voit heti maksaa tontin...

Vierailija
19/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin myydä. Laita käsirahana tilille kolmannes niin kerron lisää.

Vierailija
20/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi