Oletko kokenut ulkomailla seksiromanssin?
Kommentit (20)
Nigeriassa vietin elämäni ikimuistosimman viikon
Olen, useamman. Paras oli kuumana kesänä Pariisissa, oi muistoja!
Aina kerran vuodessa Teneriffalla. Yhden romanssin vuoksi olin 20 vuotta ulkomailla ja palasin Suomeen 10 vuotta sitten.
Panen paremmaksi: Olen kokenut kokonaisen seksiromaanin, Roomassa, romaninaisen kanssa.
Viikkokausien mittainen viinin, oopperan ja kevytsavukkeiden ryydittämä hurjastelu oli se.
En romanssia, mutta panon englannissa keskellä peltoa hollantilaisen kanssa . Ja toisenkin yhden huippukomean saksalaiskundin kanssa,! Mieletön kundi. varmaan malli oli. Ja voi että mikä kalu...
En, vaikka olen haaveillut siitä kyllä.
Joskus vielä koen sen!
N28
Koen vuosittain par er kertoo. Toisen Bankokissa toisen Pattayalla
Vierailija kirjoitti:
Nigeriassa vietin elämäni ikimuistosimman viikon
Sain tietää että vaimoni kävi nuorena panemassa Nigeriassa.
Olen Ranskassa. Olisi varmaan tavattu useamminkin kuin ne neljä yötä, mutta hän oli katolilainen nainen, joka asui erossa miehestään ja hänellä oli lapsi vanhempiensa hoidossa, joten olisi se mennyt liian vaikeaksi. Mutta niin tulista naista harvoin tapaa. Onneksi kuitenkin sitten löytyi Suomesta vieläkin tulisempi villikissa, nyxä.
taitaa olla aika naisvaltaisa vastaukset
mikä lisää käsitystäni suomalais löysä perseistä
Joka reissulla ja useita kertoja.
Tavallaan. Oltiin jo ruotsin puolella varmaan kun ruotsalaispojan hyttiin päädyin risteilyllä :) ois tuo varmaan halunnut ihan pidemmänkin romanssin mutta varattu olin ja olen edelleen niin ei tullut numeroita vaihdettua ja hankalaa tuo olis ollut muutenkin kun ei vielä samalla tavalla nettejä ollut. Otettiin toki siitä ajasta kaikki irti sen minkä se kesti :)
Tapasin Brasiliassa lomalla ollessani aivan mielettömän kauniin naisen jonka kanssa tulimme hyvin juttuun. Jossakin vaiheessa päädyimme myös sänkyyn. Seksi oli parasta mitä olin koskaan saanut.
Loman jälkeen tuli oltua paljon yhteyksissä ja vierailimme myös toistemme luona lomiemme aikana. Lopulta päädyimme siihen, että nainen muutti Suomeen ja olemme olleet nyt jo pitkän aikaa naimisissa.
Seksi ja yhdessäolo on vuosien saatossa muuttunut vain paremmaksi ja paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
taitaa olla aika naisvaltaisa vastaukset
mikä lisää käsitystäni suomalais löysä perseistä
Eli sinusta naiselle ei seksi sovi? Kenen kanssa sinä sitä sitten harrastat?! Nauttimine sallittu vain miehille....joku outo ristiriita on nyt jossain.
Olen kyllä. Ryhmämatkalla käyn usein. Aina joku seurueesta on tullut seuraksi. Mukavia muistoja.
En oikeastaan seksiromanssia, lomaseksiä kyllä sitäkin useammin
Ruotsinlaivalla pussailin Turkkilaisen kanssa, Kreikassa vähän sekstailin ruotsalaisen kanssa rannalla yöllä, kiltisti, Englannissa koin romanssin yhden Alastairin kanssa, Suomessa kerran oli yhden illan juttu italialaisen kanssa, lisäksi olen seurustellut hollantilaisen kanssa. Tosin en nää näissä mitään eroa Suomen romansseihin, mitä sillä paikalla tai kansalaisuudella on väliä? Nää ulkomaalaiset eivät ole päässeet Suomen poikien tasolle ; )hyvä Suomi heh.
Kyllä, Kreikassa