Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ostin pöydän 7 eurolla ja myin 1800 eurolla"

Vierailija
22.05.2021 |

Törkeää vedättämistä, suorastaan huijausta ostaa pilkkahintaan, jos myyjä on tietämätön esineen arvosta. Kauppa voi myös olla pätemätön oikeustoimilain 31 pykälän nojalla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Törkeää vedättämistä, suorastaan huijausta ostaa pilkkahintaan, jos myyjä on tietämätön esineen arvosta. Kauppa voi myös olla pätemätön oikeustoimilain 31 pykälän nojalla."

Mitä vedättämistä siinä on, jos maksaa myyjän pyytämän hinnan?

Minä olen ostanut paljon tavaraa Torista. Ja ostan tavaroita, mitkä miellyttävät silmää. Ei minulla ole mitään käsitystä niiden arvosta, eikä se kiinnostakkaan. Nyt on tietoa, esim. mandariinituolia on alettu valmistamaan taas. Ostin kaksi sellaista vm. -59 a´ 30€. Nyt uustuotannossa ne maksavat a´ 3000€. Ja myyjä myi ne "saattaa ne vielä parveketuoleina toimia". En ole niitä myymässä, enkä todellakaan tiennyt mitä ostin. Ja en tule vaivaamaan omatuntoani hyvästä kaupasta.

Ja paljon muutakin olen ostanut tinkimättä hinnasta. Se on reilu peli, puolin ja toisin. Ja jos nyt miettii ostoksiani, olen tehnyt todella hyviä kauppoja. Koko asunnon sisustus kirpparihinnoilla, scandinaavisen designin huipputuotteilla. Kalusteet, valaisimet, kaikki.

Vierailija
22/22 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on arvokasta tavaraa, jota kukaan ei suostu ostamaan edes pilkkahintaan. Ollut kyllä tosi trendikäs esine, jos siitä on saanut 1800.

Myynnissä on paljon arvokasta tavaraa, mikä menee kaatopaikalle, jos niitä kukaan ei osta. Myös niitä tosi trendikkäitä esineitä, huonekaluja, valaisimia, mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä