Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas pidettävä ikkunat kiinni ja parvekkeelle ei voi mennä kun lapset kirkuu ulkona

Vierailija
22.05.2021 |

Korttelin lapset huutaa aamusta iltaan. Helvetti mitä p*skaa. En vastusta leikkimistä tai vihaa lapsia, mutta en tajua tuota ainaista kirkumista ja huutamista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kauheeta.

Vierailija
2/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinäkin sinne leikkimään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Parasta kesässä on sadepäivät.

Vierailija
4/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrataloalue? 

Vierailija
5/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, meillä omakotitaloalue. Samalla tavalla kirkuu herraskainen lapsi kuin gheton kasvatti.

Vierailija
6/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois tai opettele liikkumaan. Reippaat kävelyaskeleet ni olet 15 minsassa jo jossain aivan muualla. Tai sitte vaa napit korville. Elämä on valintoja.

Vierailija
7/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko muuttaa jonnekin missä ei lapsiperheitä?

N40

Vierailija
8/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois tai opettele liikkumaan. Reippaat kävelyaskeleet ni olet 15 minsassa jo jossain aivan muualla. Tai sitte vaa napit korville. Elämä on valintoja.

Muuta pois? Missä EI ole huutavia lapsia? Ei ole aivan realistinen vaihtoehto että voisi tuosta noin vaan muuttaa johonkin keskelle metsää, aina sinne joku toinen talo nousee jonka pihaan tulee se trampoliini.

Ihan mahdotontahan olisi vähän ohjeistaa niitä lapsia etteivät huuda ihan koko aikaa? Omilleni olen opettanut ja olen auttamattomasti vähemmistössä.

Vierailija
9/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sinne partsille voi muutenkaan mennä kun muutama naapureista istuu 24/7 omillaan sätkä hampaissa.

Mutta joo, tuo kirkuminen kyllä ihmetyttää. Eikö sille tenavalle voi sanoa että kirkuminen ei ole normaali tapa kommunikoida eikä tarpeellista edes silloin kun on kivaa? Osalla noista on vielä niin saakelin terävä ääni, että sirkkelikin jää toiseksi..

Vierailija
10/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten rahvaanomaista!!!

Vierailija
11/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois? Missä EI ole huutavia lapsia? Ei ole aivan realistinen vaihtoehto että voisi tuosta noin vaan muuttaa johonkin keskelle metsää, aina sinne joku toinen talo nousee jonka pihaan tulee se trampoliini.

Ihan mahdotontahan olisi vähän ohjeistaa niitä lapsia etteivät huuda ihan koko aikaa? Omilleni olen opettanut ja olen auttamattomasti vähemmistössä.

Itselläni jopa leikkipuisto "takapihalla" muttei siellä kirkuvia lapsia. Korkeintaan teinit jumputtaa musiikkia. Läpitalon huoneisto ni voi karata toiselle puolelle. Muuttaminen onnistuu helposti jos vuokralla, eri asia taas jos omistuskämppä. Sit voi olla jumissa.

Vierailija
12/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kirkuminen on kyllä yleistynyt muutamassa vuodessa ihan kamalasti ja teinitkin harrastaa sitä. Muutenkin tuntuu, että nykylapsilla on kamala tarve huutaa ja pitää sellaista turhaa meteliä itsestään ja jossain päiväkodin pihassakin vaan kaikki huutaa toistensa päälle..

Tai kaksi teinaria kävelee vastaan niin kummallakin suu käy tauotta (onko muuten nykyisin tytöilläkin äänenmurros outoine kiekaisuineen?) eikä kumpikaan kuuntele toista vaan sitä omaa "asiaa" vauhkotaan kilpalaulantana sylki suupielistä roiskuen. Osa vaikuttaa suorastaan hysteerisiltä siinä puhetulvassaan ja kikatuksessaan..

Vierailija
13/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo aattelin että jotain muutakin ottaa päähän toi jatkuva siitepöly, kun ei voi pitää ikkunoita auki, muuten on koko kämppä keltainen =/ Mieluummin ottaisin ne kirkuvat kakarat kun ton pirun keltaisen paholaisen.

Vierailija
14/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä luulin että ap joutuu tekemään noin siitepölyn takia.

Siitepöly kun aiheuttaa todella hankalia ongelmia monille ihmisille.

Mutta jos ei kestä normaaleja elämisen ääniä, niin kannattaa muuttaa korpeen tai vetää naru kaulaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi