Pojalla tuli eilen koulussa syvä vekki otsaan, joka tikattiin. Nyt tulehtunut. Voi hitsi mikä riesa saatiin.
Ihan kuin pelkkä vekki ja huoli pään iskemisestä ei olis riittänyt.. aamulla poika sanoi että on kipee ja outo tunne otsassa. Koko haavan ympärys oli ihan punainen ja märkivä. Ei muuta kun uudestaan lääkäriin jonottamaan ja saamaan lääkkeet tulehdukseen. Riesa tuosta tuli. Olkaa kilttejä ja kasvattakaa ne lapset selvittämään asiat muuten kuin väkivallalla. Se ei oo kenestäkään kivaa.
Kommentit (18)
Eikö lääkäri antanut mitään hoito-ohjeita?
Vierailija kirjoitti:
Eikö lääkäri antanut mitään hoito-ohjeita?
Antoi kyllä ja niitä kyllä käytettiinkin. Mutta jostain syystä pääsi tulehtumaan. Kenties aknen takia. Ap
Eli omasikin oli ratkaisemassa asioita nyrkein... Älä mua tule opastamaan kun omakin kakarasi perseilee.
Ei mun poika (ja tytötkään) ikinä joutuneet koulussa tappeluihin. Mitä tämä siis kertoo sinusta ap?
Hauska tuo sun kommentti lopussa ottaen huomioon että omasikin oli tappelussa 😂
Vierailija kirjoitti:
Eli omasikin oli ratkaisemassa asioita nyrkein... Älä mua tule opastamaan kun omakin kakarasi perseilee.
Mitä sä tuosta tilanteesta tiedät? Millä perusteella "perseili"?
En halua tarkemmin avata asiaa, mutta sanotaanko näin että ei aloittanut itse tilannetta. Ap
Joku kiusattuko on? Ei se kasvatus oo silloinkaan onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua tarkemmin avata asiaa, mutta sanotaanko näin että ei aloittanut itse tilannetta. Ap
Oletko kuullut tappelun toista osapuolta? Mikä hänen näkemyksensä aloittajasta on?
Vierailija kirjoitti:
Näin voi sanoa ainoastaan kiusaaja...
Puolesta kommenteista näkyy, ettei kiusaaminen ole loppumassa. Niin vahva malli siihen tulee aikuisilta.
Vierailija kirjoitti:
Niin että kiusaaminen on kiusatun syy ja sitä rataa.. ei hemmetti.
Ei varmaan aknekaan hyvässä hoitotasapainossa ole... Miten teillä muuten tuo elämänhallinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai sit sun poika on se opettajien silmiin mukava ja kohtelias lapsi mutta sit välkillä kiusaa ja piikittelee muita sen minkä ehtii..
Noin äkkiä tulehtui. Jos se on normi.
Toivottavasti antibiootit tepsivät pian ja lapsen vointi paranee.