Mikä olisi sinulle vastenmielisin ammatti/työ?
Kommentit (19)
Lähi- tai sairaanhoitaja
Lääkäri
Yläasteen opettaja
Mikä tahansa ammatti jossa ollaan tekemisissä eläinten kanssa
poliisi
ja pahin kaikista, päiväkodin täti
Niin olen sitten itse teidän ei-toivomienne ammattien edustaja: tarjoilija
Pidän työstäni kovasti ja jos olisi mahdollista niin työskentelisin baarimestarina. Mutta työaikojen takia se ei nyt onnistu.
en voi puolustaa raiskaajia ja pedofiileja..
en haluaisi alentua naiseksi. kaipa sekin ammatista käy
Lomittaja!! hienoa työtä,hatun nosto!!
hammaslääkäri, hyi tonkia toisten paskasia suita ja hyh.. :)
En halua turhaa jännitystä elämääni, joten poliisiksikaan minusta ei olisi. Humalaisten kanssa en tykkää selvinpäin jutella, ei siis tarjoilijaksi yökerhoihin ja pubeihin. Myöskään vessansiivoojaksi en ryhtyisi.
Siispä teen siistiä sisätyötä...
labrahoitaja (sairaalan), lääkäri, sairaanhoitaja. Olen niin herkkä etten kestä katsoa verta ja kärsimystä :(
tekemisiin eritteiden kanssa. Eli siis lääkäri, hoitsu, teurastaja jne. on mulle ei-sopivia ammatteja.
En voisi tehdä työtä saattokodissa (omaa isoisääni 3v hoitaneena :' ()
Ambulanssikuski, bussikuski, taxikuski, lentäjä (sairauteni vuoksi en pääsisi noihin töihin)
Lääkäri, gynekologi, hautausurakoitsija ja eläinlääkäri.
osaa sanoa ammattia mutta en haluaisi olla sellaisessa työssä joka seuraa kotiin, joka vie illat ja viikonloput ja josta aina stressaantuisin jo sunnuntaina kun tietäisin että taas viikko alkaa.
Ja jossa joutuisi olemaan paljon reissuissa ympäri maailmaa tai edes Suomea.
tehdastyö. 8h päivässä, ruokis ja kaksi kahvia. Muu aika tukka putkella liukuhihnan vierellä.
Kuolema meinas tulla, mut onneksi pääsin pois.
esim. lehtimyyjä. ja proviisiopalkka...
olen ollut sivusta katsomassa hommaa.... huh...
hattua täytyy nostaa...
kyl haudankaivajallakin täytyy luonnetta olla....tunteilijalle ei sopis
siksi että joutuu näkemään kaiken maailman ällötyksiä... esim. verta, oksennusta, kusta, paskaa...yms... hyi... ei mun hermot kestäis....nostan niille kuiteskin hattua...ite en pystyis
Joku toinen saa siis tehdä sen paremmin kuin minä ikinä pystyisin.
ja 11, kiitos vain. Olen ensihoitaja.
en minä hermostunut.... Sanoin kiitos, koska hatun nostohan on arvostusta ja kunnioituksen osoitus....
Anteeksi jos olin sekavasti kirjoittanut.
siks kosk noist kaikist on vaan huonoja kokemuksii...
mut joku prosessinhoitajan duuni on ihan hienoa! =]
Myös kaikki terveydenhoidon ammatit ovat minulle vastenmielisiä. Sosiaalihuolto ei sekään...en kestäisi katsoa sitä touhua.