Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen toive

Vierailija
21.05.2021 |

Mieheni oli ihastunut erääseen naiseen muutama vuosi sitten. Silloin hän muutaman kerran kyseli miksi en laita itselleni koskaan tietyn laisia lettejä. Myöhemmin huomasin netin kuvista että nainen pitää sellaisia. No asia unohtunut ym. Nyt illalla tein sellaisia lettejä ja mies innostui. Otin ne pois koska tuli vanhat mieleen ja paha olo. Jäin pohtimaan, miksi mies haluaa että oma puoliso näyttää tai tekee samoja kuin ihastus.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa olla sinkku

Vierailija
2/48 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rumempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole päässyt asian yli ja mies ei ole päässyt ihastuksen yli.

Vierailija
4/48 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuin veratilun itseensä. Älä tee sitä!

Vierailija
5/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuin veratilun itseensä. Älä tee sitä!

Taidat olla virolainen?

Vierailija
6/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki mies halus yks kaks mun pitävä jotai mekkoi ja kampauksii. Toine naine sil oli kiikaris

Vierailija
7/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies haluaisi panna ihastustaan. Jos laittaudut samannäköiseksi kuun ihastus, mies voi saada lohdutusta kuvittelemalla panevansa ihastustaan, vaikka joutuukin tyytymään sinuun.

Vierailija
8/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et etsi itsellesi miestä joka haluaa olla juuri sinun kanssasi vaan tyydyt tohon toiseksi parhaimman rooliin?

Vierailija
9/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ihanaa olla sinkku

Onpa ihanaa olla miehen kanssa, joka tekee kaikkensa minuun eteen, että minun on hyvä olla.

Vierailija
10/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et etsi itsellesi miestä joka haluaa olla juuri sinun kanssasi vaan tyydyt tohon toiseksi parhaimman rooliin?

Se olisi kaksi minuuttia, kun minä olisin ulos ovesta jos mies esittäisi minulle toiveita esim hiusteni tai vaatteeni suhteen.

Vierailija
11/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee. Mitä pahaa siinä on että haluaa leikkiä mielikuvalla toisesta välillä?

Vierailija
12/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi kaksi minuuttia, kun minä olisin ulos ovesta jos mies esittäisi minulle toiveita esim hiusteni tai vaatteeni suhteen.

Just. Mies pyytää voisitko rakas laittaa sen ihanan mekon päälle. Sopisi sulle. Sä pakkaat kamat jä.lähdet ovaesta. Just

Vierailija
13/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koulutytöksi pukeudut mielelläsi?

Vierailija
14/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet eläisivät saman periaatteen mukaan, olisit ikisinkku.

Vierailija
15/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Mies pyytää voisitko rakas laittaa sen ihanan mekon päälle. Sopisi sulle. Sä pakkaat kamat jä.lähdet ovaesta. Just

Ulkonäköön, pukeutumiseen, jne ei vaan puututa, piste. Etsiköön itselleen sen lettipään, jos se miellyttää enemmän.

Vierailija
16/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienee vaikeaa olla nainen, kun negatiiviset tunteet tulevat noin pienistä asioista. Vai oliko sittenkin porvoolainen pariskunta kyseessä?

Huomenta. En ole porvoolainen. Turusta. Miksi kysyt? Ei tämä varsinaisesti ole nagatiivinen tunne vaan tunne tulee niistä muistoista joita oli kun selvisi että mies oli ihastunut toiseen. Ja muille vastanneille. Mieheni on hyvä ja huomioiva mies. Olemme olleet yli 15 vuotta yhdessä. Ja kyllä, tiedän että ihastuksia tulee ja menee mutta tämä oli miehelleni selvästi erityinen koska ei osannut asiaa minulta peittää kuten aijemmin. Ja juurikin tämä toivominen että miksi sinä et pidä lettejä koskaan? Ym. Ja tämä asia vain nosti päätään kun niitä hiton lettejä tein ja näin miten toisen silmät syttyivät innosta. No, ehkä hölmöä mutta tuli vain tuosta kipeät asiat mieleen. Kiitos vastauksista.

Ap

Vierailija
17/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköön, pukeutumiseen, jne ei vaan puututa, piste. Etsiköön itselleen sen lettipään, jos se miellyttää enemmän.

Hä? Oot ihan sekasin

Vierailija
18/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suloista miten yrität loukata.

Vierailija
19/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

Vierailija
20/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonauru leteille