Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen toive

Vierailija
21.05.2021 |

Mieheni oli ihastunut erääseen naiseen muutama vuosi sitten. Silloin hän muutaman kerran kyseli miksi en laita itselleni koskaan tietyn laisia lettejä. Myöhemmin huomasin netin kuvista että nainen pitää sellaisia. No asia unohtunut ym. Nyt illalla tein sellaisia lettejä ja mies innostui. Otin ne pois koska tuli vanhat mieleen ja paha olo. Jäin pohtimaan, miksi mies haluaa että oma puoliso näyttää tai tekee samoja kuin ihastus.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienee vaikeaa olla nainen, kun negatiiviset tunteet tulevat noin pienistä asioista. Vai oliko sittenkin porvoolainen pariskunta kyseessä?

Huomenta. En ole porvoolainen. Turusta. Miksi kysyt? Ei tämä varsinaisesti ole nagatiivinen tunne vaan tunne tulee niistä muistoista joita oli kun selvisi että mies oli ihastunut toiseen. Ja muille vastanneille. Mieheni on hyvä ja huomioiva mies. Olemme olleet yli 15 vuotta yhdessä. Ja kyllä, tiedän että ihastuksia tulee ja menee mutta tämä oli miehelleni selvästi erityinen koska ei osannut asiaa minulta peittää kuten aijemmin. Ja juurikin tämä toivominen että miksi sinä et pidä lettejä koskaan? Ym. Ja tämä asia vain nosti päätään kun niitä hiton lettejä tein ja näin miten toisen silmät syttyivät innosta. No, ehkä hölmöä mutta tuli vain tuosta kipeät asiat mieleen. Kiitos vastauksista.

Ap

Voi olla ihastunut lettikampauksiin. Ei tarvitse liittyä sinänsä henkilöön. Letit vain kiehtoneet pikkupojasta lähtien.

Itsekin tykkään esimerkiksi kaljuksi ajellusta päästä miehillä - ei liity tiettyyn henkilöön vaan on tyylikysymys.

Vierailija
42/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et etsi itsellesi miestä joka haluaa olla juuri sinun kanssasi vaan tyydyt tohon toiseksi parhaimman rooliin?

Se olisi kaksi minuuttia, kun minä olisin ulos ovesta jos mies esittäisi minulle toiveita esim hiusteni tai vaatteeni suhteen.

Suosittelen vihanhallintaa ja minäkuvan parantamista sinulle. Ja älä missään nimessä ala seurustelemaan ennen kuin olet itsesi ensin korjannut. Olet tällä hetkellä kävelevä pommi, joka aiheuttaa mielipahaa ja ongelmia muille ihmisille (ainakin parisuhteessa).

Eli ihmisen pitää olla epävarma ja kuunnella muiden mielipiteitä ja mukautua niihin?

Sinullapa on surkea luetun ymmärtämisen taito.

Ihmisen kannattaa olla itsevarma samalla ymmärtäen ja hyväksyen omat vahvuuteensa ja heikkoutensa suhteessa muihin ihmisiin. Muiden mielipiteitä pitää pystyä kuuntelemaan. Muiden mielipiteiden ja toiveiden mukaan ei pidä elää, vaikkakin sosiaalisessa kanssakäymisessä kompromisseja, jopa oman mielenkiinnon vastaisia asioita joutuu joskus tekemään (esim muuttoapuna ystävälle toimiminen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienee vaikeaa olla nainen, kun negatiiviset tunteet tulevat noin pienistä asioista. Vai oliko sittenkin porvoolainen pariskunta kyseessä?

Huomenta. En ole porvoolainen. Turusta. Miksi kysyt? Ei tämä varsinaisesti ole nagatiivinen tunne vaan tunne tulee niistä muistoista joita oli kun selvisi että mies oli ihastunut toiseen. Ja muille vastanneille. Mieheni on hyvä ja huomioiva mies. Olemme olleet yli 15 vuotta yhdessä. Ja kyllä, tiedän että ihastuksia tulee ja menee mutta tämä oli miehelleni selvästi erityinen koska ei osannut asiaa minulta peittää kuten aijemmin. Ja juurikin tämä toivominen että miksi sinä et pidä lettejä koskaan? Ym. Ja tämä asia vain nosti päätään kun niitä hiton lettejä tein ja näin miten toisen silmät syttyivät innosta. No, ehkä hölmöä mutta tuli vain tuosta kipeät asiat mieleen. Kiitos vastauksista.

Ap

Mulla tulee mieleen, että mies vaan yksinkertaisesti pitää leteistä naisella, eikä voi olla katselematta jos jollain sellaiset on. Voihan olla että näitten lettien vuoksi ihastui siihen toiseen naiseen. Ja tosiaan ihasteli sinunkin lettejä ihan siksi että pitää lettejä naisella kauniina.

Miehillä on joskus tällaisia juttuja. Mun oma mies esim rakastaa ponnareita naisilla ja on aina ihastunut kun laitan ponnarin.

Ei siltikään vaihtaisi minua ponnaripäähän vaikka en koskaan käyttäisi ponnaria.

Kyllä minulla itsellänikin on mieltymyksiä miesten hiusten suhteen.

Vierailija
44/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et etsi itsellesi miestä joka haluaa olla juuri sinun kanssasi vaan tyydyt tohon toiseksi parhaimman rooliin?

Se olisi kaksi minuuttia, kun minä olisin ulos ovesta jos mies esittäisi minulle toiveita esim hiusteni tai vaatteeni suhteen.

Suosittelen vihanhallintaa ja minäkuvan parantamista sinulle. Ja älä missään nimessä ala seurustelemaan ennen kuin olet itsesi ensin korjannut. Olet tällä hetkellä kävelevä pommi, joka aiheuttaa mielipahaa ja ongelmia muille ihmisille (ainakin parisuhteessa).

Eli ihmisen pitää olla epävarma ja kuunnella muiden mielipiteitä ja mukautua niihin?

Sinullapa on surkea luetun ymmärtämisen taito.

Ihmisen kannattaa olla itsevarma samalla ymmärtäen ja hyväksyen omat vahvuuteensa ja heikkoutensa suhteessa muihin ihmisiin. Muiden mielipiteitä pitää pystyä kuuntelemaan. Muiden mielipiteiden ja toiveiden mukaan ei pidä elää, vaikkakin sosiaalisessa kanssakäymisessä kompromisseja, jopa oman mielenkiinnon vastaisia asioita joutuu joskus tekemään (esim muuttoapuna ystävälle toimiminen).

Itseasiassa minä en ole mennyt muuttoavuksi tai ties mihin talkoisiin. Ensinnäkään ne eivät todellakaan kiinnosta pätkääkään ja vapaa-aikani on minulle sen verran tärkeää, että en tuhlaa sitä tuollaisiin. Jos itse tarvitsemme apua, niin rahalla asiat hoituvat, muita ei tarvitse käyttää hyväksi ollenkaan. Juttusi alusta olen samaa mieltä. Tiettyyn rajaan asti kannattaakin kuunnella muiden mielipiteitä, mutta toisaalta omaa elämäänsä ei kannata niiden varaan laskea, vaan oppia sanomaan ei. Se on hyvin tärkeä taito, jota harvat osaavat ja jos jotkut osaavat, niin he tuntevat siitä huonoa omatuntoa liian kauan.

Vierailija
45/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko tullut ajatelleeksi, että miehesi saattaa pitää niistä leteistä ja kun näkee sellaiset, niin innostuu siitä. Ei suinkaan niin päin, että olisi alunperinkään ollut erityisen kiinnostunut siitä ihastuksestaan, vaan nimenomaan ne letit ovat olleet se juttu silloinkin.

Aikuinen mies tykkää leteistä?

Vierailija
46/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on pervo. Pikkutyttöjen letit?? Huh huh, mitä muita perversioita onkaan?😱

Vierailija
47/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mies on pervo. Pikkutyttöjen letit?? Huh huh, mitä muita perversioita onkaan?😱

Oikeasti? Jos mies tykkää vaikka, että naisella on jalassa ballerinat, niin onko sekin jotenkin pikkutyttömäistä? Tai jos naisella on päällään mekko? Tai jos hänellä on pisamat? Tai jossakin vaatteessa on rusetti? Yrittäkää nyt hieman vähentää niitä p-filmienne katsomisia ja aikuistumaan näkemään, että ihmiset pukeutuvat eri tavoin, tykkäävät eri asioista, näyttävät erilaisilta ja kaikki on erittäin ok. Hohhoijaa taas...

Vierailija
48/48 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ap on paha mieli ihan kaikesta, sinä olet paha mieli.