Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät hiukset naisella yli nelikymppisenä, mitä mieltä?

Vierailija
21.05.2021 |

Minulla on aina ollut pitkät hiukset. Ei tulisi mieleenkään leikata lyhyeksi jonkin ikäjutun vuoksi, kun nyt olen yli nelikymppinen. Luonnostaan tummat ja melko paksut. Hiukset kasvavat hyvin ja ovat kiiltävät. Omasta mielestäni minulle sopii paremmin pitkät, kuin lyhyet hiukset. Tykkään hoitaa hiuksia ja tehdä erilaisia kampauksia. Lyhyet hiukset tuntuisivat jotenkin tosi ankeilta. Ihailen muidenkin naisten pitkiä hiuksia iästä riippumatta. Voihan olla, että jonkun mielestä minullakin pitäisi olla lyhyet hiukset tämän ikäisenä, mutta en välitä. Tälläkin hetkellä ihan sama kampaus, kuin oli nuorena ylä-asteella ja ihan hyvin sopii, heh! Naiset pitäkää vain pitkät hiukset, kellä sattuu sellaiset olemaan. Minun mielestä aina kaunista ja jokainen nainen kauniimpi pitkillä hiuksilla, kuin lyhyillä. Tämä minun mielipide. Mitä mieltä itse olet?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kasvonpiirteistä, hiuslaadusta ja olemuksesta. Ei tähän ole mitään oikeaa vastausta.

Vierailija
42/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, koska en ole ikinä nähnyt yli 40v naista. He vain... katoavat jonnekin.

😁aika kapea on elämäsi, mutta ihan miten vain. Minkä ikäinen muuten äitisi on, ja mihin hän on kadonnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii, älkää naiset kaikki katkoko kuontaloitanne.

Vierailija
44/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää tulee mittariin tarpeeksi, muiden mielipiteillä ei ole enää mitään väliä. Sitten sitä voi kulkea missä tahansa kampauksessa ja elää tyytyväisenä ja antaa ne "mitä ihmisetkin ajattelee"- ajatuksille painoarvoa tasan nolla. Tervetuloa! :)

Vierailija
45/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti pitää ottaa huomioon mikä on kenenkin mielestä lyhyet hiukset. Minusta lyhytkään polkka ei ole ”lyhyet hiukset”.

Lyhyt polkka on naisellinen jos se muuten vaan sopii kantajalleen.

Pidempien hiusten leikkaaminen miesmalliin tuo jokaiselle naiselle ulkonäköön 10 v lisää ikää.

Vierailija
46/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt vähän noloa. Jossain kohtaa pitää tajuta olevansa jo vanha mummo..

N21

Minulla on pitkät hiukset, joita pidän erilaisilla nutturoilla, enimmäkseen ”sykerö” pään päällä.

Terveisin mummo 67v

Vierailija
47/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotyyli on juurikin lyhyet permanentatut ja tökkösuolatut. Aion siis pitää kutreistani kiinni loppuun saakka. Onko Lenitalla tai Airalla lyhyeksi kynityt, no ei. Taitavat muuten olla jo yli 40. Tämä 40 maaginen raja on muuten hauska vitsi. Mun elämä "alkoi" 40-kymppisenä ja tyyli on muokkautumassa huippuunsa. 

Vierailija
48/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa leikata kananperse tai kouvolatukka niin et ainakaan joudu enää harrastamaan seksiä miehesi kanssa. Miehesi alkaa etsimään naisellisempaa seuraa vosupaikoista kuten tyrkky-tinderistä, jossa jokaisen ämmän harrastus on matkustaminen..hah!

Kyllä kaikessa karuudessaan. Miehet on vaan kuumana pitkiin hiuksiin. 

Vierailija
49/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se riippuu ihan naisesta ja kokonaisuudesta, mikä toimii ja mikä ei.

Vierailija
50/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ulkomaalaisilla naisilla harvemmin näkee lyhyeksi leikattuja hiuksia? Esim. Viron naisilla pitkät hiukset myös vanhempana.

Vierailija
51/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestopuheenaiheet av:lla:

- Miksi x-ikäisillä naisilla on lyhyet hiukset??en tykkää

- Miksi x- ikäisillä naisilla on pitkät hiukset, saako olla?

- Miksi suomalaiset naiset ovat *vääränlaisia* mutta tämän toisen maalaiset *parempia*?

- Mies söi vanukkaat

- Kissa söi vanukkaat

- Miksi X-julkkis on ruma tai typerä

- Mitä mieltä olet ihmisestä joka ____?

- Kilttimiehen elämä vaikeinta mahdollista ja kaikki on muiden syytä

- Työttömät sitä ja työttömät tätä, miksi kela

Ehkä voisi siirtyä autuaammille sivuille täältä.

Vierailija
52/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hiirenhäntä niin ei, jos on paksut kauniit hiukset niin joo, saa olla pitkät hiukset vaikka hautaan saakka.

Vierailija
53/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset on niin ärsyttävän epävarmoja itsestään ainakin täällä vaikuttaa siltä. Nuorilla sen ymmärtää, muttei enää vanhemmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi