Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät hiukset naisella yli nelikymppisenä, mitä mieltä?

Vierailija
21.05.2021 |

Minulla on aina ollut pitkät hiukset. Ei tulisi mieleenkään leikata lyhyeksi jonkin ikäjutun vuoksi, kun nyt olen yli nelikymppinen. Luonnostaan tummat ja melko paksut. Hiukset kasvavat hyvin ja ovat kiiltävät. Omasta mielestäni minulle sopii paremmin pitkät, kuin lyhyet hiukset. Tykkään hoitaa hiuksia ja tehdä erilaisia kampauksia. Lyhyet hiukset tuntuisivat jotenkin tosi ankeilta. Ihailen muidenkin naisten pitkiä hiuksia iästä riippumatta. Voihan olla, että jonkun mielestä minullakin pitäisi olla lyhyet hiukset tämän ikäisenä, mutta en välitä. Tälläkin hetkellä ihan sama kampaus, kuin oli nuorena ylä-asteella ja ihan hyvin sopii, heh! Naiset pitäkää vain pitkät hiukset, kellä sattuu sellaiset olemaan. Minun mielestä aina kaunista ja jokainen nainen kauniimpi pitkillä hiuksilla, kuin lyhyillä. Tämä minun mielipide. Mitä mieltä itse olet?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos muiden hiukset haittaa omaa elämää.

Vierailija
22/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15v kun leikkautin pitkät hiukset pois ja sillä tiellä edelleen 45v.

Eilen katselin leffaa missä noin 60v nainen piti olkapään pituisia hiuksia ja ensimmäistä kertaa tuli mieleen että pitäisikö kasvattaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59-vuotias ja hiukseni ulottuvat hartioille. Usein poninhäntä, nuttura ym töissä. Minulla on ollut usein elämäni aikana lyhyet hiukset, mutta jouduin laittamaan niitä niin paljon, että tuskastun aina jossain välissä: aamuisin toinen puoli on pystyssä, toinen lytyssä, hiukset pitää kastella, kuivattaa, muotoilla jne jokikinen aamu. Ei huvita uhrata hiuksiin niin paljon aikaa.

Mitä ihmiset hiuksistani ajattelevat, on minulle ihan sama. Ihmisten mielipiteille ei todellakaan kannata antaa painoarvoa. Olisinko kuolinvuoteellani tyytyväinen, kun voisin ajatella "tein aina kaiken niin, ettei kukaan arvostellut", hmmm....

Vierailija
24/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos, mielellään. 

Vierailija
25/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gugeligod-uskontoni kieltää värjäämästä ja leikkaamasta hiuksia. Siksi pitkät hiukset.

Asialla ei ole mitään tekemistä pihiyden tai laiskuuden kanssa tai sen että pas*at välitän muiden mielipiteistä.

Ajatelkaa minkä määrän rahaa olen säästänyt!

Lyhythiuksinen ystäväni menettää joka kuukausi 150€ kampaajalle (värjäys&leikkaus) ja mikä määrä myrkkyä imeytyy päänahan läpi.🙄

https://www.iltalehti.fi/syopa/a/2009120810742325

26/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai on noloa olla vanha mummo? Miten suunnittelet oman vanhenemisesi ? Ikinuori ?

Vierailija
27/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, koska en ole ikinä nähnyt yli 40v naista. He vain... katoavat jonnekin.

Vierailija
28/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella paksut hiukset ja ne kasvaa hurjaa vauhtia, vaikka olen 46. Tämä on geeneistä kiinni, koko suku on ”tuuheatukkaista”.

Hiukset ovat lähes vyötärölle ja letti on yhtä paksu kuin 10v lapseni ranne. Ei KAIKILLA tukka ole hiirenhäntä. Mutta tietenkin varmaan jollain 60-70%:lla on ohuiden hiusten geeniperimä ja silloin se tukka ei vaan kasva, tai kasvaa sitten muutamana ohuena hiustupsuna. Geeneille ei voi mitään.

Vierailija
29/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, koska en ole ikinä nähnyt yli 40v naista. He vain... katoavat jonnekin.

No ei ne katoa. Esim omassa työpaikassani isossa firmassa on paljon yli 40v naisjohtajia, osaavia ja päteviä.

Vai meinaatko että ne katoaa SINUN näkökentästäsi?

Vierailija
30/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa leikata kananperse tai kouvolatukka niin et ainakaan joudu enää harrastamaan seksiä miehesi kanssa. Miehesi alkaa etsimään naisellisempaa seuraa vosupaikoista kuten tyrkky-tinderistä, jossa jokaisen ämmän harrastus on matkustaminen..hah!

Vierailija
31/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne katoa. Esim omassa työpaikassani isossa firmassa on paljon yli 40v naisjohtajia, osaavia ja päteviä.

Vai meinaatko että ne katoaa SINUN näkökentästäsi?

No tottakai hän meinasi sitä. Ihan vaan jälleen kerran yksi yritys yrittää dissata naisia. Toisessa ketjussa hän kertoisi, kuinka ei ole koskaan nähnyt lihavaa naista. Ja jossain toisessa, kuinka ei ole koskaan nähnyt rumaa naista. Ne vain... katoavat näköpiiristä.

Vierailija
32/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain harvinaista poikkeusta lukuunottamatta lyhyet hiukset naisella on joko mummomaiset tai miesmäisenä.

Vierailija
33/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotain harvinaista poikkeusta lukuunottamatta lyhyet hiukset naisella on joko mummomaiset tai miesmäisenä.

Siis miesmäiset

Vierailija
34/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole juolahtanu mieleen et koskaan leikkaisin lyhyeksi. Isomummulla oli vielä 90v takapuoleen asti hiukset. Ja ihan kuolemaansa asti. En itsekään aio koskaan leikata kanatukkaa. Ei ole mun tyyliä. Ja tällä hetkellä 42v koen olevani nuori, pukeuden myös sen mukaisesti.

Vierailija
35/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on niin helpot. Tulen koko ajan vaan mukavuudenhaluisemmaksi mitä enemmän ikää tulee ja pitkät hiukset on aamulla niin helpot kun heität vaan ponnarille ja lähdet. Mulla on pari kertaa ollu lyhyet, mut en kestäny sitä työmäärää. Joka aamu kauhee väkertäminen että sai ne hyvin. Ja tottumattomana hiusten laittajana mulla meni siihen hommaan tunti joka aamu, mikä oli taas pois yöunista. Ei. Ikinä. Enää.

Ja mikä kamalinta, kun se tukka on kynitty tiettyyn malliin, se on aina samalla tavalla oli arki tai juhla. Mulla iso osa juhliin valmistautumista on kampaus ja sen suunnittelu ja tekeminen. En tottunut siihen ettei arjella ja juhlalla ole muuta eroa kuin mekko.

N39

Vierailija
36/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt vähän noloa. Jossain kohtaa pitää tajuta olevansa jo vanha mummo..

N21

Se on muuten yks hujaus ku olet 40v. Vuosi vuodelta aika menee nopeammin ja nopeammin...

Vierailija
37/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk, oonko ikäloppu ollut teinistä asti kun mulla ollut polkka sieltä lähtien 😭

T. 24v

Vierailija
38/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt vähän noloa. Jossain kohtaa pitää tajuta olevansa jo vanha mummo..

N21

Enää 20 vuotta ja sinusta tulee mummo.

Ai, hänhän on henkisesti tämän ketjun ainoa mummo!

Vierailija
39/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä tunnen syvää myötähäpeää siksi että kyselet asiasta täällä. Mä olen aina osannut itse päättä minkä pituiset hiukset mulle sopii.

Vierailija
40/53 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väliä kummin vaan. Yli nelikymppiset naiset ovat epäihmisiä, joiden olemassaoloa ei huomaa.

Se nelikymppinen on meillä kaikilla edessä. Katoatko sinäkin sitten omasta näkökentästäsi, kun sen täytät?

Mutta asiaan, olen itse "vasta" 32-vuotias, mutta mielestäni pitkät hiukset 40+ naisella ovat kauniit, varsinkin jos niitä osaa laittaa kantajalleen sopivalla tavalla. Tämä riippuu tietysti myös hiuslaadusta, itse olen jo nyt lapsen saannin jälkeen huomannut, että pitkät hiukseni ovat karhentuneet, pitää nyt katsoa millaiseksi hiuslaatu muovautuu vuosien saatossa, ja valita sitten toimivin malli sen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän