Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soittaja väänsi ottamaan vastaan aurinkopaneelimyyjät vastaan ensi viikolla

Vierailija
21.05.2021 |

Motivan edustaja kertoi että myyvät ylihintaan ja kiireellä. Tullut soittoja siitä, että on myyty vanhoille ihmisille.

Mikä maksaa?
Aurinkopaneeleja katolle?
https://areena.yle.fi/audio/1-50836173

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisure harrastaa nykyään pakkomyyntiä myös. Jos erehtyy kuuntelemaan tarjousta niin alkaa semmoinen show että loppuu vasta kun alkaa kaivaa puhelinta että soittaa poliisille kotirauhan rikkojista. Monessakohan mummonmökissä on fort knox tason suojaus kun eivät uskalla sanoa ei aggressiivisille myyntiöykkäreille. Minulla oli ihan hyvä kuva tuosta firmasta ennen, ei ole enää.

Vierailija
2/4 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmasta tietäen en ottaisi verisuresta ikinä yhtään mitään. Ne rahat eivät jää suomeen vaan valuvat ruotsiin.

Suosikaa suomalaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kukaan pysty pakolla myymään mitään, osaan ja uskallan painaa punaista luuria jos ei kiinnosta.

Vierailija
4/4 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli omakotitalo, jossa asuin lasteni kanssa. Kerran joulun alla sisälle saapasteli mies myymään ilmakuvat talostamme. Sanoin ettei kiinnosta ja moitin, että hän saapastelee kengät jalassa juuri siivottiin kotiimme. Ukko alkoi inkuttamaan, että pitäähän sinun ostaa kun hän on kuvannut, annoin sellaiset lähdöt ukolle, että muistaa varmasti vieläkin jos elää. Lapseni vielä

kolmenkymmenen vuoden jälkeen muistelevat joskus naureskellen, että lähti kauppias vilkkaasti kun äippä vähän korotti ääntään.

Samanlaiset lähdöt annoin jehoville, asun edelleen samassa kaupungissa tosin keskustassa, ne joskus liikkuvat naapurustossa mutta minun ovelleni eivät uskalla, muistiin on merkitty, että tuota naista ei kiinnosta.

Puhelimessa en kuuntele sekuntiakaan kun selviää, että soittaja on kauppias, linja kiinni ja se on siinä.