Haluaisiko joku olla vapaassa suhteessa mutta kumppani ei?
Onko täällä ihmisiä jotka ovat valinneet yksiavioisuuden vaikka tahtoisi vapaata suhdetta?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan päätyy suhteeseen missä toinen haluaa olla mono ja toinen poly? Tää kannattaa kaikkien alkaa kydymään ja hyväksymään jo tapailuvaiheessa, ettei pettäjien tarvitse sitten syyllistää tai selitellä puutaheinää ja monot ei yritä kääntää polyjä yksiavioisuuteen. Kaikille helpompaa.
Ei sellaista asiaa aina heti tiedosta. Olen ollut mieheni kanssa yli 15 vuotta ja vasta viime vuosina olen haikaillut avointa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla niin, että itse saisin hyppiä kukasta kukkaan, mutta naiseni pysyisi uskollisena minulle.
Tämä on minun exilläni ollut todella outo vaatimus. Heille kuitenkin seksin saaminen on työtä ja minä taas voisin asentaa saluunan ovet asuntoomme ja miestä ramppaisi sisään joka minuutti. Että miksi ihmeesä minä olisin ilman jolla on 1000 kertaa suurempi markkina-arvo ja volyymi kuin miehilläni oli? En tajua Sekö siinä on niin hienoa miehille ,kun se seksin saanti on niin hikistä puuhaa ja siihen saa vaivalla sitten jonkin kylän rumimman pirkon?
Mun exä oli kerran käymässä ja ehdotti vapaara suhdetta. Heitin pihalle ja lopetin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä oli kerran käymässä ja ehdotti vapaara suhdetta. Heitin pihalle ja lopetin suhteen.
Ja hän tiesi hyvin, että minä sen sijaan en harrasta yhdenillanjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla niin, että itse saisin hyppiä kukasta kukkaan, mutta naiseni pysyisi uskollisena minulle.
Tämä on minun exilläni ollut todella outo vaatimus. Heille kuitenkin seksin saaminen on työtä ja minä taas voisin asentaa saluunan ovet asuntoomme ja miestä ramppaisi sisään joka minuutti. Että miksi ihmeesä minä olisin ilman jolla on 1000 kertaa suurempi markkina-arvo ja volyymi kuin miehilläni oli? En tajua Sekö siinä on niin hienoa miehille ,kun se seksin saanti on niin hikistä puuhaa ja siihen saa vaivalla sitten jonkin kylän rumimman pirkon?
Mä kyllä luulen, että toi on vaan jotain miehien alkukantaista naaraan alistamisviettiä😅 kyllä tietenkin se ihan perusmustasukkaisuus ja Henk kohtaiset traumat ja näkemykset jne vaikuttaa jos ei kykene tuota tilannetta tasapuolisesti katsomaan ja mies oikeasti kelaa, että ihan oikein menee jos ite saa panna haisemaan ja naisen pitäisi elää jalat ristissä muille ihmisille.
Tuttu halusi avoimen suhteen 12v yhdessäolon jälkeen. Itse toivoi, miehensä suostui vastahakoisesti miellyttääkseen puolisoa. Nainen löysi heti seuraa ja vietti useita kertoja aikaa muiden miesten seurassa, seksiä harrastaen. Mies ei tehnyt mitään muutamaan kuukauteen mutta löysi sitten naisen ja rakastui häneen. Tarkoitus oli jatkaa avointa suhdetta mutta vaimo olikin raivona koska "ei pitänyt rakastua" ja ero tuli. Mies on tän uuden kumppaninsa kans edelleen, nainen on avoimessa suhteessa miehen kanssa jolla muitakin suhteita. Jakaa somessa kaiken, mm sen että vaginassa bakteeriepätasapainoa ja sitä pitää lääkitä. Normaali asia toki mutta just tuon takia mietin miten nuo avoimet jutut turvallisesti toimii - kaikkien pimppibakteerit pyörii sekaisin toistensa kanssa (kondomi ei suojaa ph-tasapainon ongelmilta ym, eikä esim herpekseltä ja kondyloomalta) ja jatkuvasti miettisin miten muut ovat turvaseksinsä hoitaneet.
Tämä ei meillä oikein toiminut, koska sitten kun minäkin kävin panemassa muita niin se olikin pettämistä. Outoa.