Onko sellaisia alushousuja (muita kuin stringit) joiden rajat ei näkyisi housujen läpi?
Tarvitsisin vinkkejä. Stringejä en halua käyttää, ovat niin epämukavat ja teen sellaista työtäkin jossa joutuu liikkumaan paljon joten en varsinkaan siellä halua mitään rimpuloita käyttää. Tähän asti en ole löytänyt sellaisia alushousuja, ettei näkysi rajoja. Onko se vaan niin, että kaikkien muiden mallien paitsi stringien rajat näkyy? Käytän päällyshousuina ihan kollareita tai jotain chinomallisia housuja ja aina paistaa alushousujen rajat..
Kommentit (62)
Alushousujen pitää olla sopivan napakat eli hieman kireät pepusta niin tuntuvat hyvältä jalassa.
Stringikin on kaunis jos pitsietuosa mutta se naru pyllynvaossa pitemmän päälle huono eli parempi on Tai malli pepulle ja paljastaa osin pyllyn kuitenkin eikä mene vakoon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaikki alkkarit menee persvakoon jokatapauksessa, joten stringit on valinta. Onpahan vähemmän sitä kangasta sitten siellä. Tietty lahkeelliset ei mene vakoon, mutta ne on sitten rullalla nivusissa. Sekin on kamalaa.
Stringit menee vakoon ja jos liian tiukat niin menee edestäkin vakoon.
Ihan oikeat alushousut ovat sitten hipster, tai,midi ja maxi ovat istuvimmat ja kauniit ja väri valkoinen ja pientä pitsiä tietty.
Stringien kanssa ongelmia tulee.
T.N.30V.
Nyt kun on viimeinkin kesä tullut ja kesämekko päällä niin voi kahvilassa tai terassilla alushousut vilahtaa ja ei siinä mitään pahaa ole.
Miksi ihmeessä pikkuhousujen sauman näkyminen on ihmeellistä tai ikävää?
Stringejä kokeilin naru peppuvaossa ei hyvä
Nyt jalassa valkoiset midi mallin sloggit ja valkoiset pitkikset ja tuskin saumat näkyy.
Sellaisia on, missä takapuolella on piparkakkureunat eli lahjeosat "aaltoilee". Eivät bäy ohuenkaan mekon alta.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Sennin "työajan" olisit voinut vaikka opiskella, ettet spämmäisi samaa paskaa joka paikkaan ja jokaiseen keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sennin "työajan" olisit voinut vaikka opiskella, ettet spämmäisi samaa paskaa joka paikkaan ja jokaiseen keskusteluun.
Salmisen Sennin?
Mahtaa olla ohutta collage kangasta jos läpi näkyy.
Ongelma on yleensä valkoisten, ohuiden vaatteiden ongelma. Tähän pätee: osta kunnon vaatteet
Ei näillä helteillä tarvitse alushousuja käyttää, tuulettuu paremmin🌬
Hipsterit tai bokserit
En kyllä ymmärrä minkälaisista kollareista kalskeet näkyy läpi
Vierailija kirjoitti:
Miesten bokserit. Just parhaat, ei kiristä tai purista mistään. Eikä näy rajatkaan jos ne ahdistaa niin kovasti.
Mutta on näin kesähelteillä "vähän" lämpimät ja tai hautovat trikoiden (, kuten pyöräilyhiousujen) alla.
Sinkkumies
Yleisurheilua seuratessani viime viikolla hoksasin että mustia housuja pitävillä naisilla ei haarojen välissä näy mitään kohoumia.
Käytän stringejä ja käyn salilla olen huomannut että miehet kyttäävät takamusta.
Alushousujen rajojako he hakevat katseillaan?
Minulla lähti alushousuista se lahkeen reunakuminauha joskus irti, ja repäisin sitten molemmat pois. Tuli tosi mukavat housut, eikä näy reunat! Olen ratkonut parista muistakin ne pois :) lahkeet ei silti purkaudu, eikä rullaudu mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kotileikin koira kirjoitti:
Onko siitä jotain haittaa, että rajat näkyvät?
Ei miellytä esteettistä silmää. Jos ei joku välitä sellaisesta ja ei haittaa että rajat näkyy niin se on heidän oma asiansa, mutta itseäni häiritsee.
Ja onhan se nyt vähän noloakin.
Ap
Liian pienten vaatteiden käyttäminen? Niin on.
LIndexillä on. Ja hyvän laatuiset.
Vierailija kirjoitti:
Yleisurheilua seuratessani viime viikolla hoksasin että mustia housuja pitävillä naisilla ei haarojen välissä näy mitään kohoumia.
Siis mitä?
Muun värisiä käyttävilläkö näkyy? Mitä ihmeen kohoumia? Ovatko toiset miehiä?
Yleisurheiluhousut on yleensä sellaiset kaksikerroksiset, eli vähän niinkuin alkkarit ja housut samassa, ihoa vasten olevat ja toiset päällä olevat.
Eri takapuolille sopii eri alkkarit. Siitä kannattaa lähteä, ettei olisi saumoja ja testata eri malleja ja merkkejä. Kokoakin saattaa joutua hakea, liian isot jää ryppyyn koholle ja liian pienet painautuu ihoon.