Suostuisitko julkkikseksi ?
Jos saisit tarjouksen, että voisit toteuttaa ihan minkä tahansa unelmasi ja toiveesi, mutta sen seurauksena sinusta tulisi julkisuuden henkilö, niin ottaisitko tarjouksen vastaan ?
Kommentit (5)
En, koska yksi toiveistani on saada elää rauhassa.
En. Toimin ammatissa, jossa julkisuuta ei täysin voi välttää. Jotkut kollegat eivät saa hetkenkään rauhaa liikkuessaan ihmisten ilmoilla. Ei voi mennä tapahtumiin, ei ulos syömään, ei edes lenkkeillä paikassa, jossa on muitakin ihmisiä. Media kyselee kuulumisia saadakseen sisältöjä. Julkkis on vapaata riistaa kaikille.
Olisin se viisikymppinen, joka kaikkia todenäköisyyksiä vastaan saa hyväpalkkaisen työpaikan tai ihmeen kaupalla virvoittaa entisen yrityksensä ja saa takaisin kotinsa ja koko entisen elämänsä. Julkisuudesta olisi vain hyötyä sekä minulle että mahdolliselle työnantajalleni ja monelle yhteiskunnan jäsenelle ja organisaatiolle. Julkisuudessa voisin myös näyttää selkäni takaa yhtä keskeistä sormeani niille, jotka ovat ikäni vuoksi pitäneet minua turhakkeena nämä viime vuodet.
Julkisuuteen suostuisin vain ammattilaisuuteni vuoksi siten, että palkka kompensoisi julkisuuden huonot puolet.
Vierailija kirjoitti:
En, koska yksi toiveistani on saada elää rauhassa.
Samoin. Rikas kyllä haluaisin olla, sillä rikkaalla on mahdollisuus asua missä tahansa. Minä haluaisin asua isossa talossa valtavalla aidatulla tontilla merenrannalla, lähimpään naapuriin matkaa vähintään kaksi kilometriä. Kuuluisa en ole koskaan halunnut olla, ajatuskin puistattaa.
En.