Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko legginsit jokin yleisvaate, jolla voi mennä urheilemaan, kauppaan, leffaan, ravintolaan jne?

Vierailija
21.05.2021 |

Siltä ainakin vaikuttaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäis olevan. On kyllä sietämätön ”muoti”.

Joskus tekis mieli kysäistä ko. pöksyissä pyllistelevältä matamilta, et saako kuvata ja näyttää sille itselleen, miltä näyttää ahterinsa.

Voisiko joku esitellä minulle vaatteen jossa on mukava olla ylipainoisena ja turvonneena ja näyttäisi hyvälle. Itse näytän kamalalle kaikissa vaatteissa, ei tarvitse näyttää kuvaa näen kyllä peilistä. 

Pitää olla 100% puuvillaa ja sellainen että pystyy liikkumaan hyvin.

Vierailija
22/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on. Käytän niitä, en ole mikään tikkulaiha. Ihan siistit ja mukavat ovat. Harvemmin pidän niin lyhyen paidan kanssa, että olisi vaarana alushousujen reunojen raja näkyä. Mutta ei sekään mua haittaisi.

Toisekseen en käy lounastreffeillä tai muissakaan hienoissa paikoissa ikinä, jotta aivan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit on mukavat, mutta takapuolen esittely halvan näköistä. Eli pitkä paita tai tunika ja legginsit on kaunis asu. 

Vierailija
24/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen että siksi koska onnekkaasti niissä voi näyttää hoikalta ja kurvikkaalta, korkea housujen vyötärö luo illuusion leveämmästä lantiosta ja kapeammasta vyötäröstä.

Tummia sävyjä suositaan koska ne hoikistavat jonkin verran ja sen lisäksi sääret mahdollisesti näyttävät pidemmiltä. Henkilökohtaisesti jätän trikoot ja leggingsit liikuntaan mutta ymmärrän miksi noita käytetään. Onhan niissä myös mukava liikkua.

Vierailija
25/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timmi pylly legginseissä kyllä piristää mieltä treeneissä, kauppareissulla, leffassa, ravintolassa yms.

M37

Mikä toisen perseen ja persvaon näkemisessä sinua piristää?

Kysymyksesi osoittaa, ettei kannata yrittää selittää.

Vierailija
26/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista karmeinta on se, että leggareihin ahtautuvat juuri ne, joiden nimenomaan ei pitäisi. Lihat pursuu vyötäröltä ja jokainen läskipoimu paljastuu. Yööööökkk!

Sori. Lihoin syöpähormonilääkkeen aloituksen jälkeen 25 kg puolessa vuodessa ja nyt mulle ei mahdu muut kuin legginsit. Syöpähoidot myös veivät pitkät kauniit hiukseni joten näytän kamalalle. Meikatakaan ei voi, syöpähoidot aiheutti niin hirveät vaihdevuodet että naama hikoaa.

Legginsien kanssa käytän mekkopituista t-paitaa, tunikaa tai vapaa-ajan mekkoa.

Antakaapa miinusten paukkua, olen tottunut että syöpäpotilasta vihataan ulkonäkönsä vuoksi niin täällä kuin live-elämässäkin. Välillä piiloudun kotiin mutta välillä käyn kaupassa ja lenkilläkin on mukava käydä ja iäkkäitä sukulaisia hoitamassa.

Muistakaapa syöpäsairaiden kiusaajat että joka 3. meistä sairastuu syöpään eli joka kolmas teistä. Muistakaapa sitten kun makaatte sädetyskoneessa tai kun suoneenne tippuu myrkkyä joka pahoinpitelee teidän fysiikkanne ja ulkonäkönne että miten mukava olikaan silloin kiusata sitä syöpäsairasta!

p.s. aion myös pukeutua bikineihin tänä kesänä ihan siksi että teitä ärsyttäisi ja ihan siksi että juhlin omaa vartaloani joka on käynyt rintasyövän läpi, se ken tulee ivaamaan sille teen muutamat twerkit ja shimmyt lantiollani ja vedän vielä bikinihousut kannikoiden sisään muodikkaasti samalla!

itse syöpää sairastuneena ja leikkushaavan kanssa tykkään pitään collareita ihana pehmeät ja ei purista

Vierailija
27/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleensääreen ylettyvät legginssit, farkkuhame ja toppi. Hyisssaakeli. Kamalin muoti ikinä. Siihen vielä ballerinat jalkaan. Onneksi näitä ei enää paljoa näe. Toinen hirvitys on legginssit ja tunika. Pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
28/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma yleisvaatteeni on treenitrikoot. Niillä menen kauppaan ja urheilemaan. Kaupassa käyntihän vastaa urheilua eli työnnät hiki hatussa ostoskärryjä, keräät tavarat mahdollisimman nopeasti, väistelet vastaantulijoita ja lopuksi pakkaat, juokset maksamaan ja kannat ne saakelin kassit autolle, autolta sisälle ja vielä purat, jos jaksat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi