Poikani pukeutui tänään kouluun parhaimpaansa ja laittoi oikein rusettia kaulaan ja kysyin, että onko jotain erikoista, niin
hän vastasi, että aikoo kysyä ihastustaan tänään pehmyt-jäätelölle koulun jälkeen. Toivotin hänelle onnea.
Kommentit (38)
Tulee tapahtumaan seuraavaa: Tyttö nauraa kilttis -pojallesi, ja hyppää koulun jälkeen sen tupakoivan, adhd:n, häiriköivän ja tulevan elämänkoululais-jän niksen mopon kyytiin.
Ihanan suloinen. Surullista miten ilkeästi täällä kommentoidaan, tuollainen poika tulee vanhempana hurmaamaan paljon naisia tyylikkäällä pukeutumisellaan.
Ei millään pehmytillä saa naista!!! Toivoton tapaus. Ilmeisesti kmies.
Haha 😄 Täällähän oli se juttu eilen, missä joku kirjotti, että pyysi ihastustaan pehmut-jääyelölle ja ihmetteli kun ei saapunut paikalle. Sitten hän näki ihastuksen tupakoivien seurassa 😂😂
Onpas suomalaiset miehet kaunaisia ja kateellisia kuten tästä ketjusta huomaa. Ei ihme, että jäätte yksin tuolla ajatusmaailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies! Toivottavasti treffipyyntöön vastataan myöntävästi.
Todennäköisesti tuolle pukeutumiselle naureskellaan
Joo, rusetti on vähän håmåmainen lisuke.
Ehkä jossain perähikiällä, jossa suihkussa käyminenkin on luksustoimintaa...
Siis tää alotushan on selvästi tehty siitä eilisestä pehmyt-jäätelö tarinasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuustoista vuotta mä oon
Tulenpalavasti olen rakastunut
Enkä nukkunut oo
Sinun povestasi olen uneksinut
Mun on lyötävä muut
Kilpakosijani pyhä puvussani
Heti aamulla tuunMiten tulkistsette tän biisin, laulaako Tähkä tässä olevansa 16-vuotias rakastunut poika, vai että on jo 16 vuotta rakastunut tätä naista?
16-vuotiaasta asti... vanhuuden päiviin.
Huomaa, että tällä on paljon lapsettomia. Nuoruusmuistot jostain 50-70- luvuilta. Nykyään toimitaan toisin 😊
Vierailija kirjoitti:
Ne pane kohta.
Sä oppi kirjoitta kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies! Toivottavasti treffipyyntöön vastataan myöntävästi.
Todennäköisesti tuolle pukeutumiselle naureskellaan
Aina löytyy huonoitsetuntoisia kiusaajia. Tuskin se tyttö jota poika aikoo kysyä kuuluu heihin. Tai jos kuuluu, ei ansaitse tuota poikaa.
Poikani harrastaa sirkusta ja sieltä on tullut tavaksi pukeutua hieman erikoisillakin tavoilla. Tyttö oli kuulemma kovasti kiinnostunut tuosta harrastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
herkkä homopoika
Kilttimiehet repivät pelihousunsa, että ihan homokorttikin viuhahtaa.
Toivottavasti poikasi saa poikaystävältään muutakin kuin pehmyttä. Onhan jo homopropelli asetettu kaulaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuustoista vuotta mä oon
Tulenpalavasti olen rakastunut
Enkä nukkunut oo
Sinun povestasi olen uneksinut
Mun on lyötävä muut
Kilpakosijani pyhä puvussani
Heti aamulla tuunMiten tulkistsette tän biisin, laulaako Tähkä tässä olevansa 16-vuotias rakastunut poika, vai että on jo 16 vuotta rakastunut tätä naista?
Ainakaan 16-vuotiaat pohjalaispojat eivät tunne sanaa 'povi'.
Totta! Pohjanmaalla povi = KIKIT.
Onneksi olkoon, kohta susta tulee mummo ap :)