Muita joiden on vaikea hahmottaa ajamista liikenneympyrässä
Vihaan niitä. Liikennevalot ovat paljon selkeämmät.
Kommentit (16)
Joo olen ihan että wtf omg, mites minä nyt ympyrää ajan, liian vaikeaa.
No mikä siinä on vaikeaa? Liikenneympyrä on paljon kätevämpi kuin liikennevalot.
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisaloite AP:lta kortti pois
Mikä VİTUŃ AP:LTA?!? Sanotko myös, että b:LTA, c:LTA jne.???? Huoh.
ENKÄ OLE AP.
Liikenneympyrät voittaa risteykset 100-0. Miten jonkun mielestä esim. vasemmalle kääntyminen risteyksestä olisi mukavampaa?
Plus talvella voi ympyröissä mennä kulki edellä :)
Kun ihmiset ei käytä vilkkua poistessaan ympyrästä, niin en voi koskaan olla varma voinko mennä. Ap
Mää tykkään. Jos ei muuta liikennettä ole, saatan paahtaa siinä viisikin kierrosta ja huutaa hii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä VİTUŃ AP:LTA?!? Sanotko myös, että b:LTA, c:LTA jne.???? Huoh.
ENKÄ OLE AP.
Et ole ap, mutta lääkityksen tarpeessa kyllä taidat olla.
Mun mielestä liikenneympyrä olis yhtiä helpoimpia asioita ajokoulussa. Tykkään niistä tosi paljon. Ilmeisesti suurimmalle osalle ne tuottavat vaikeuksia, koska ajo-ope vei mua jatkuvasti liikenneympyräreittejä.
No eihän ne vaikeita sinällään ole, mutta ihmiset se VILKUN käyttö, puolet porukkaa vilkuttelee miten sattuu, jos nyt vilkuttelevat ensinkään.
Vierailija kirjoitti:
Liikenneympyrässä saa ajaa myös ilman korttia. Esim. polkupyörällä tai sähköpotkulaudalla.
Mun on vaikeeta hahmottaa ajamista yhtään missään.
Kaksikaistainen on vaikea. En ymmärrä yhtään, ajan tuurilla ja seuraan muita.
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku selittää ajoperiaatteen niissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku selittää ajoperiaatteen niissä?
Ajelin aikani Portugalissa liikenneympyröissä ja ihmettelin, miksi muista autoista katsotaan niin vihaisesti.
Sitten selvisi, että liikenneympyrässä oikeaa kaistaa saa käyttää vain ne, jotka kääntyvät heti seuraavasta liittymästä pois. Tätä ei tietenkään ollut kaistaopastein neuvottu. Se vaan olisi pitänyt tietää...