Miksi niin moni nainen ottaa rumia tatuointeja?
Esim
- pilipalimietelauseet rumalla fontilla
- kirjoitusvirheitä
- kiinalaisia kirjaimia jotka sitten tarkoittavat jotain tyyliin kananuudeli
-jotain 5 vuotiaan piirtämän tikku piirosten näköisiä.
Luulisi nyt että jos jotain pysyvää ottaa niin harkitsisi kauan eikä vaan menisi heti halvimpaan ekaan tatskastudioon.
Kommentit (71)
Mä otan ainakin just niitä kaikkein rumimpia harrastelijatatuointeja ihan vaan, että sä voisit pahoittaa mielesi ja oikeasti käyttää aikaasi miettien toisten tatuointeja sen sijaan, että eläisit elämääsi.
Koska eivät tiedä paremmasta.
Kymmenen vuoden päästä saa aina katua rumia tatuointeja kun ovat jo pois muodista ja tilalle on tullut kehittyneempiä versioita.
Vierailija kirjoitti:
Pahaltahan kaikki töherrykset näyttävät. Jotkut vaan ovat vieläkin rumempia kuin toiset. Puhdas iho on joka tapauksessa tatuoitua kauniimpi. Veikkaan, että seuraava sukupolvi välttää tatuointej, kun tämänhetkinen villitys rauhoittuu.
Näin on , antaisin mieluummin amputoida käteni kun ottaisin jotain tatuointitöhryjä siihen.
Varmaan samasta syystä kuin miksi jotkut naiset ottavat (minun mielestäni) rumia kestopigmentointeja, värjäävät ja leikkaavat hiuksia (minun mielestäni) rumasti, meikkaavat ja pukeutuvat (minun mielestäni) rumasti.
Eli vastauksena kysymykseesi. Se, että he tekevät minun mielestäni jotakin rumaa ulkonäölleen ei tarkoita sitä, että rumuus olisi absoluuttinen fakta. He varmasti ja toivottavasti itse tykkäävät lookistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahaltahan kaikki töherrykset näyttävät. Jotkut vaan ovat vieläkin rumempia kuin toiset. Puhdas iho on joka tapauksessa tatuoitua kauniimpi. Veikkaan, että seuraava sukupolvi välttää tatuointej, kun tämänhetkinen villitys rauhoittuu.
Näin on , antaisin mieluummin amputoida käteni kun ottaisin jotain tatuointitöhryjä siihen.
Se on helppo sanoa kaikki raajat tallella.
Paljaaksi sheivatut pinnat näyttävät liian alastomilta. Naiset mielestään tarvitsevat niihin jotain täytettä, kun ei ole karvoja sitä tuomassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on olleet ”villitys” kyllä ihan koko vuosituhannen ajan.
Nuoruudessani 80-90 -luvulla ei ollut tatuointeja. Itsensä töhriminen on yleistynyt 2000-luvulla.
Mä otin ensimmäisen tatuoinnin vuonna -97 kun täytin 18 ja lisää tatuointeja on tullut tuon jälkeen. Mulle se ei ole mitään itsensä töhrimistä. Mun ihon, mun päätös. Jos ei miellytä, niin sitten voi kääntää katseensa pois.
Mä ja moni muu tatuoitu ei arvostele niitä jotka ei ota tatuointeja, mutta kyllä vain pitää joidenkin tatuoitujen huutaa kovaan ääneen tatuoiduista. Tatuointien vastustajat arvostelevat erittäin rumasti tatuoituja ja kuvittelevat olevansa parempia kun eivät ole ottaneet tatuointeja. No kommenttinsa kyllä kertovat kaikesta muusta kuin paremmasta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa vain. Jos tulisi tositilanne jossa sun pitäisi tehdä tuollainen valinta, niin kyllä sun elämä jatkuisi siitä eteenpäin edelleen kahden käden kanssa ja toista koristaisi tatuointi.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuoden päästä saa aina katua rumia tatuointeja kun ovat jo pois muodista ja tilalle on tullut kehittyneempiä versioita.
Miksi katua jotakin, joka kertoo aiemmasta elämästä? En minä kadu harrastuksista aiheutuneita arpia tai ruhjeitakaan. Tai nuoruuden lävistysjälkiä. Tatuoinnin voi poistaa rahalla jos liiallisen paljon häiritsee.
Miksi ylipäätään käyttää aikaa muiden ihmisten katumusten miettimiseen?
Onhan nuita juttuja ollut lehdissä että sitte ollaan poistamassa vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Sivistymätöntä ja lapsellista ottaa yleensäkään yhtään tatuointia,varsinkaan naisen.
Kuka sinä olet kertomaan sivistyksestä tai lapsellisuudesta 😅 Lapsellisuudesta ja sivistymättömyydestä kertoo ihmisten asettaminen sukupuolensa vuoksi tiettyyn sinun mielestäsi ihanteelliseen lokeroon. Lisäksi siitä kertoo toisten ihmisten ulkonäön tai siihen liittyvien valintojen haukkuminen.
Elä ja anna elää. Ei kaikesta (onneksi) tarvitse pitää ja sen saa myös sanoa ääneen. Kuitenkin syytä olisi sivistyneen ihmisen muistaa keskinäinen kunnioitus.
Haluaisin tietää mitä sellaisten naisten päässä liikkuu, jotka hankkivat tatuointeja vaan alapäänsä ympärille? Tiedän vain yhden tatuoidun naisen ja hänen tatuointinsa sijaitsevat alaselässä, etupuolella oikealla pikkareiden reunan kohdalla ja yläreidessä. Itselläni näistä tatuoinneista tulee halpa ja h***amainen kuva. Sanokaa minun olevan väärässä ja kertokaa miksi tatskoja yleensä hankitaan noille alueille.
Samasta syystä kuin jotkut tupakoi. Henkilökohtainen valinta ja ei välitä vaikka muut pitää häntä idioottina.
Että pääsisit kauhistelemaan. Juoruamaan kahvipöydässä ja kokemaan paremmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katua jotakin, joka kertoo aiemmasta elämästä? En minä kadu harrastuksista aiheutuneita arpia tai ruhjeitakaan.
Kaikkien nuoruuteen ei kuulu pelkästään sellaisia juttuja, joista on ylpeä ja joita haluaa muistella. Minä ainakin voin myöntää, että moni hölmöys olisi saanut jäädä tekemättä enkä niitä mielelläni muistele. Jos niinä hetkinä olisin tullut ihooni jonkun jäljen töhrineeksi, niin kyllä se tänään ottaisi päähän, kun muistuttaisi ikävistä asioista.
Joku tietysti voi ottaa tatuoinnin vaikka lapsensa syntymän muistoksi. Minun on sitä aika vaikea käsittää, sillä keksisin kyllä monia muitakin tapoja ikuistaa lapseni syntymä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni näistä tatuoinneista tulee halpa ja h***amainen kuva. Sanokaa minun olevan väärässä ja kertokaa miksi tatskoja yleensä hankitaan noille alueille.
Kaikki tatuoinnit tekevät halvannäköiseksi. Jotkut tatuoinnit tekevät enemmän halvannäköiseksi kuin toiset, mutta kaikki tekevät.
Miksi kukaan ylipäätään ottaa tatuointia? Loppuelämäksi iholle jotain tekstiä tai piirustuksia. Eikö hienoja piirustuksia voi laittaa kehyksiin ja seinälle? Tatska ei ole missään seksikäs. Ei kiihota myöskään miehet joilla tatskoja, yök!
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se elämä toimii muutenkin kuin tatuointien suhteen. Emme tiedä paremmasta. Elämme elämäämme nyt ja oman rajallisen ymmärryksemme rajoittamana. Hankimme ja ylläpidämme asioita, jotka voivat kymmenen vuoden päästä olla vanhentuneita tai riesaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on olleet ”villitys” kyllä ihan koko vuosituhannen ajan.
Nuoruudessani 80-90 -luvulla ei ollut tatuointeja. Itsensä töhriminen on yleistynyt 2000-luvulla.
Otin tatuoinnin interraililla 80-luvulla. Toisen sitten 90-luvulla. Enää en laittais mutta ei niitä poiskaan saa.
Eikö tatuoinneista sitten saisi keskustella?