Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti - löystyikö emättimesi synnytyksessä?

Vierailija
20.05.2021 |

Haluan kuulla teidän synnyttäneiden oman kokemuksen, koetko että emättimesi muuttui synnytyksen myötä? Onko ollut jotain siihen liittyviä vaivoja? Entä vaikutusta seksiin? Montako lasta olet synnyttänyt ja missä iässä? Miten synnytys sujui, repesitkö pahasti? T. Jännityksellä odotan esikoisen synnytystä...

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

4 alatiesynnytystä ja mies valittaa edelleenkin tiukkuudesta. Tosin viimeisestäkin jo 19v

Vierailija
22/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tällaisia kysymyksiä tehtailee tietämätön mammanpoika. En vastaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei lainkaan. Kaksi lasta alateitse.

Vierailija
24/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireämmäksi vain muuttui.

Vierailija
25/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän varmaan löystyi, sillä mulle tulee nykyään emätinpieruja helpommin (harrastan mm. pilatesta ja joogaa ja niissä muutamassa asennossa ilmaa menee sisälle ellen 110% jännitä lantionpohjaa. Ja seksissä aika monessa asennossa törähtelee kun mies pumppaa mua 🙈)

Tuntoherkkyys tosin parani huomattavasti, ennen sain vain klitorisorgasmeja mutta nykyään myös emätinorgasmeja ja ne on tosi voimakkaita! Eli nykytilanne on kyl parempi vaikka oon vähän löysempi. Ihanat orkut <3 mieskin tykkää edelleen kun seksiä on usein.

Vierailija
26/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin episiotomia. Vagina on tuntunut synnytyksen jälkeen vaan tiukemmalta, seuraava synnytys pelottaa.

Vierailija
27/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkellisesti toki. Kaksi lasta olen synnyttänyt alateitse, molempien jälkeen kesti reilu vuosi palautua. Värimuutoksia ja arpia toki on, mutta tiukkuus about sama, ei ainakaan merkittävästi löysempi.

Vierailija
28/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä löytynyt

Vierailija
29/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, mä luin, että ”löysitkö emättimesi synnytyksessä”?

Voisin sanoa, että löysin! Sitä tuntoaistimusten lisääntymisen määrää! Wow!

Vierailija
30/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunniteltu sektio  niin ei muuta kuin sektioarpi

Vierailija
31/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaistakohan olisi antaa synnyttäneelle naiselle suuseksiä. En halua edes tietää.

Adonis 31v

Vierailija
32/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaistakohan olisi antaa synnyttäneelle naiselle suuseksiä. En halua edes tietää.

Adonis 31v

Onhan se tosiaan valitettavaa kun kauniista inniestä tulee synnytyksen myötä räjähtäneen karjalanpiirakan näköinen. Hyh

Vierailija
33/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adonis 31v

Sitä voi tehdä päivänvalossa tai illalla makkarissa hämärässä.

Vierailija
34/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen, iso pää ja iso poika, huono tarjonta.

Imukuppi, repesin ihan tohjoksi, jäähalli tuloksena. Pahat laskeumat. Kirurgi korjasi.

Vierailija
35/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon neljä lasta synnyttänyt, kolme ekaa meni hyvin ja mitään ei tullut, mutta sitten tää neljäs..lihoin odotusaikana, synnytyksen jälkeen painoin yli 80 kg, en ikinä oo painanu niin paljon tätä ennen, nyt viis vuotta myöhemmin tällä hetkellä painan 70kg, vielä ois laihdutettava jonku verran...

Mutta joo, oon epäillyt nää viis vuotta että jotain laskeumaa on tullut, alapää ei tunnu samalta kuin silloin ennen...harmittaa..teen jatkuvasti lantiopohjaharjotuksia, silti tuntuu kuin siellä emättimessä ois jotain..paineen tunnetta...Mutta ihanan lapsen kuitenkin sain, hän muistaa joka välissä sanoa "oot ihana äiti"

Vierailija
36/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nyt sinne mahtuu jopa 2 nyrkkiä

Vierailija
37/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan. Ennen lapsia seksi teki kipeää, joten useamman lapsen synnyttäminen oli siinä mielessä onni. Jotenkin muutenkin seksi on tuntunut jokaisen lapsen jälkeen paremmalta ja paremmalta. Ennen lapsia en tullut, nykyisin ei ole ongelmaa.  

Vierailija
38/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mittaillut, mutta hyvin toimii. Neljä alatiesynnytystä. Olen tyypiltäni melko lihaksikas ja urheilullinen, joten minulle oli luontevaa jo nuorena myös lantionpohjan lihasten treenaaminen.

Vierailija
39/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tajunnut nuorena jumpata lantionpohjaa. Vasta synnytyksen jälkeen aloin, kun siitä infottiin neuvolassa. Ja löysinkin ihan uusia tuntemuksia ja lihaksia... Luulen, että jos mieheltä kysytään, niin timmimpi olen nyt kuin ennen lapsia.

Vierailija
40/68 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lasta ja ei mitään muutosta. Yhden lapsen kohdalla pahempi repeämä vaati melkoista tikkausta ja tehtiin niin tiukka, että yhdyntä oli reilun vuoden kohtuullisen hankalaa, mutta kyllä se siitä sitten hieman venyi.