Uppo-nalle vedettiin mukaan rokotevouhotukseen
Kommentit (29)
Miten rokotteet voi mennä niin tunteisiin noilla qanonpelleillä? Siis se rokote otetaan, koska korona on tappava tauti. Ja jos levität muuta tietoa että ei oo tai että rokotetta ei tartte ottaa, nii olet silloin t4rr0risti.
Kuulin että Tatu ja Patukin on rokotettu. Hyökkäykseen, palstapersut!
Elina Karjalainen: kirjoittaa sadun 40 vuotta sitten
Qanonit 2021: PESÄPALLOMAILAA
Tiesin, että "kriittiset" eivät ole sitä lukeneinta väkeä, mutta että Uppo-Nalleakaan ei ole luettu lapsena. Ilmanko he nyt aikuisiällä lukevat netissä fuulasivustojen satuja koronasalaliitosta.
Mä en enää jaksa noita hulluja. Uhkailua, väkivaltaa, maalitusta. LOPETTAKAA. Mikä teitä vaivaa?
Miten tuommoinen saadaan oikeasti loppumaan?
Se satu kirjoitettiin noin 40 vuotta sitten. Mutta ei, jotkut päättävät että eivät vaan ymmärrä sitäkään tosiasiaa.
Onko noita ihmisiä paljonkin? Onko tietoa onko mitään mahdollisuuksia saada niitä vastuuseen uhkailuistaan?
Tämä on ihan käsittämätöntä. En hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää jaksa noita hulluja. Uhkailua, väkivaltaa, maalitusta. LOPETTAKAA. Mikä teitä vaivaa?
Miten tuommoinen saadaan oikeasti loppumaan?
Se satu kirjoitettiin noin 40 vuotta sitten. Mutta ei, jotkut päättävät että eivät vaan ymmärrä sitäkään tosiasiaa.
Onko noita ihmisiä paljonkin? Onko tietoa onko mitään mahdollisuuksia saada niitä vastuuseen uhkailuistaan?
Tämä on ihan käsittämätöntä. En hyväksy.
Hiljeni ketju, kun imbesillit kuulivat, että käsis on vanhempi kuin he itse. Enää ei voi huutaa AgEnDaaaa
Tällaisissa lasten teatteriesityksissä on aina ollut mukana kasvatuksellista agenda - propagandaa, varsinkin jos saa valtiolta tukea.
Olisi ihan mielenkiinnosta kiva nähdä alkuperäisen käsikirjoituksen kohta, jossa Uppo Nallelle annetaan ikioma rokotustodistus. Vai onko tämä keksitty siihen jälkikäteen?
Ei jumala....uta. Se käsikirjoitus on ollut samanlainen melkein 40 vuotta, ja nyt jotkut hullut ovat siitä pahastuneet 🤦♀️