Ei ihme, ettei siivoustyöhön saada tekijöitä ...
Jo toinen kerta lyhyen ajan sisällä. Löytyy ihan kiva työkohde ja kun pääsee haastatteluun niin lähes ensimmäisenä kysytään valmiutta tehdä kaikkea ylimääräistä.
Oletko valmis työskentelemään myös silloin ja tällöin yms.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä kyse siitä etten pysty hirveästi venymään jatkuvasti. Olen näin joskus toiminut ja siivousta 10 päivää putkeen on liikaa.
Ala yrittäjäksi. Siinä määrittelet itse mitä ja minkä verran teet, milloin olet lomalla ja kenelle teet. Valitset itse myös välineesi, joten voit tehdä niillä parhaimmilla mahdollisilla, eikä tarvitse koskea mihinkään raatoihin. Valitset tilitoimiston huolella ja maksat siitä avusta noin 60 e/kk, hoidat itse laskutuksen HelpostiLaskulla ja teet töitä. Helppoa.
Tämä.
Pieni palkka, rankka työ.
Kuka sellaista haluaa tehdä?
Mun vävylle luvattiin muutaman tunnin päiviä opiskelun oheen. Nyt on tehnyt jo 2x 12h päivät! Eikö tuolla alalla ole ollenkaan työaikoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä kyse siitä etten pysty hirveästi venymään jatkuvasti. Olen näin joskus toiminut ja siivousta 10 päivää putkeen on liikaa.
Ala yrittäjäksi. Siinä määrittelet itse mitä ja minkä verran teet, milloin olet lomalla ja kenelle teet. Valitset itse myös välineesi, joten voit tehdä niillä parhaimmilla mahdollisilla, eikä tarvitse koskea mihinkään raatoihin. Valitset tilitoimiston huolella ja maksat siitä avusta noin 60 e/kk, hoidat itse laskutuksen HelpostiLaskulla ja teet töitä. Helppoa.
Koko ala on niin kuralle kilpailutettu, että en voi mitenkään suositella yrittäjäksi ryhtymistä.
Siivoustyö on nykyään ihan yli-ihmisten hommaa. Täytyy lyhyessä ajassa saada tehtyä ihan älyttömyyksiä. Jotkut sanoo että siivoustyötä voi tehdä kuka tahansa. Rohkenen olla eri mieltä! T. Siivooja
Vierailija kirjoitti:
Siivoustyö on nykyään ihan yli-ihmisten hommaa. Täytyy lyhyessä ajassa saada tehtyä ihan älyttömyyksiä. Jotkut sanoo että siivoustyötä voi tehdä kuka tahansa. Rohkenen olla eri mieltä! T. Siivooja
Täällä yksi alan vaihtaja. En jaksa enää sitä juoksemista ja työskentelyä alueella mikä on mitoitettu 2,5:lle, mutta yksin saa tehdä. Jaksaa vähän aikaa, mutta pitkässä juoksussa ei mitään mahiksia.
Terveisiä julkkarilta. KVTESillä homma on edelleen ok.
Siihen on syynsä, miksi noissa firmoissa vaihtuvuus on valtavaa. Ammattilaiset saavat valita paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Siihen on syynsä, miksi noissa firmoissa vaihtuvuus on valtavaa. Ammattilaiset saavat valita paikkansa.
KVTES yhtä kuin: sijaisuuksia sijaisuuksia jne.
Tuttu vakinaistettiin, kun oli tehnyt 5,6v sijaisuuksia, että 🥳 kvtes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KVTES yhtä kuin: sijaisuuksia sijaisuuksia jne.
Tuttu vakinaistettiin, kun oli tehnyt 5,6v sijaisuuksia, että 🥳 kvtes
Minä menin tekemään muutaman päivän keikan ja vakinaistettiin heti kun säännöt salli. Kyllä hyvä laitoshuoltaja saa valita paikkansa.
Kaupungin siivoojilla on hyvä palkka yli 2000e/kk ja töitä n.38h/vk ma-pe