Tein vakavan ajorikkeen josta ei seurannut onneksi mitään onnettomuutta, mutta
olo on ihan kamala ja vaikutan piittaamattomalta paskiaiselta. Hävettää takana tulleet autot jotka varmasti pitivät idioottina. Kuitenkin tiedän ko. lain ja tuoreena kuskina ajan aina huolellisesti. Nyt vain ruuhkassa jotenkin päädyin tekemään näin tyhmästi. Harmittaa niin paljon... :(
Kommentit (4)
Ei ole olemassa virheetöntä kuskia. Vahingoista ja läheltä piti -tilanteista pitää oppia.
Mä olen kans epähuomiossa kerran ajanut suojatielle suuntaavan kävelijän eteen eli siis mun olisi pitänyt pysähtyä ja antaa tietä mutta en tiedä mitä tapahtui kun ehdin kyllä reippaasti ohikin mutta jäi huono omatunto.
Itse ajoin juuri hetki sitten punaisia päin.
Olen aina tosi huolellinen kuski mutta jotenkin valot hämäsivät kun kääntyvillle oli 2 kaistaa ja suoraan meneville yksi. Kääntyville paloi punainen nuolivalo ja suiraan meneville vihreä. Olin reunimmaisella kaistalla ja jotenkin se vihreä valo hämäsi. Onneksi ei ollut autoja tulossa eli ei tullut edes lähellä piti tilannetta mutta oli myös hirveä olo. Ajatus oli myös muualla kun takapenkillä istui lapsi jolla allerginen reaktio. Oltiin menossa päivystykseen.
Takanani tuli kyllä autoja ja automerkki varmaan antoi käsityksen välinpitämättömästä kuskista.
Mutta virheistä oppii ja niitä varmaan sattuu kaikille. Itse ainakin opin ja olen ollut huolellisempi.
Avaa.