Sain sekä Astra Zenecaa että Pfizeriä
Aamupäivää siis toinen rokoteannos Pfizerillä. Nyt alkoivat vilunväristykset, jännityksellä odotan, millaiset oireet tällä sekoituksella tulee. Astra teki kyllä kipeäksi.
Kommentit (24)
Mulle ei tullut minkäänlaisia oireita Astrasta ei Pfizeristä. Oon vissiin teräsmies. :)
Mutta oikeasti, tilastojen mukaan sivuvaikutuksia saa vaan 10-12 prosenttia rokotetuista. Se harha, että "kaikille tulee", johtuu siitä, että luonnollisesti äänessä on ne, jotka on oireita saaneet.
Jos taas sivuvaikutuksia ei tullut, ei kukaan sitä erikseen mainitse. Eihän siinä ole mitään kiinnostavaa tai puhuttavaa.
No niin kansantohtorit. Jos piikki 1 antaa lievät oireet ja piikki 2 kovemmat, ei kyse välttämättä ole valmistajasta, vaan siitä että elimistönne vastustuskyky virukselle on kasvanut ja se aktivoituu toisen pistoskerran yhteydessä ärhäkämmin. En ole virologi, mutta en ihan noin yksinkertainen taukki kuin suurin osa teistä vässyköistä.
Minä en ole ikinä saanut rokotuksista sivuoireita. En uskalla ottaa koronarokotetta kun jengi kilvan vertailee haittaoireita 🤢
En usko sekuntiakaan sitä propagandaa, että mitä enemmän oireita sitä paremmin aine tehoaa. Tällä logiikalla jäykkäkouristus tuli otettua turhaan, ei edes pistoskohdan arkuutta, sama hepatiittirokotuksen kanssa.. ei koskaan mitään horkkaa! Influenssa rokotettakaan en ole koskaan uskaltanut ottaa kun kuulemma siitäkin voi niin kipeäksi tulla. Terveempänä olen pysynyt ilman tähänkin asti..