Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tehnyt empiirisiä kokeita ja naisia kiinnostaa mies enemmän, jos hänellä on kunnolla rahaa

Vierailija
20.05.2021 |

Olen esiintynyt deittisaitilla työttömänä, hyvännäköisenä ja fiksusti artikuloivana miehenä. Ei kiinnostusta.

Olen esiintynyt deittisaitilla rikkaana, johtajatason miehenä, joka ei kuitenkaan osaa flirttailla ja muutenkin käyttäytymisessä tai ulkonäössä on paljon toivomisen varaa. Halukkaita oli jonoksi asti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ole selvää, että jos ihminen on johtavassa asemassa työelämässä, niin hänen kelvollisuudestaan ja vastuullisuudestaan ja elämänhallinastaan on jonkinlaisia näyttöjä? Ehkä se on tärkeämpää kuin ulkonäkö. Nämä komeat työttömät elämäntapataiteilijat on niin nähty. Ei niistä pidempiin parisuhteisiin ole.  

Vierailija
2/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on yhteiskunnan arvostuksen ja statuksen mittari ja naiset ovat siitä biologisella tasolla erittäin kiinnostuneita. Kylmää mutta totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
4/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuohon mitään empiiristä tutkimusta tarvitse

Vierailija
5/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman kuin ap. Yliopistokoulutuksen mainitseminen moninkertaistaa matsien määrän Tinderissä verrattuna siihen, etten mainitse sitä.

Vierailija
6/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahamies ottaa vastuuta elämästä, hänellä on elämänhallinta kunnossa ja on turvallinen valinta toisin kuin joku peräkamaripentti.

Vierailija
7/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko yhteydenottoja saa se profiilisi, joka on tavallinen insinööri, jonka jutut on välillä ihan tyhmiä ja välillä tosi syvällisiä?

Mulla on semmoinen ja tykkään tästä enemmän kuin työttömästä (on kokemusta että sellaiselle pitää ryhtyä elämän sisällöksi) tai yritysjohtajalle, joka on välillä pinna kireellä ja purkaa sen kiukuttelemalla.

Vierailija
8/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö ole selvää, että jos ihminen on johtavassa asemassa työelämässä, niin hänen kelvollisuudestaan ja vastuullisuudestaan ja elämänhallinastaan on jonkinlaisia näyttöjä? Ehkä se on tärkeämpää kuin ulkonäkö. Nämä komeat työttömät elämäntapataiteilijat on niin nähty. Ei niistä pidempiin parisuhteisiin ole.  

Niin, vaikka olisi ihmisenä kuinka sovinistimulkku niin onpahan ainakin statusta ja pätäkkää?

Aloituksessa ei puhuttu sovinistimulkusta mitään. 

Vierailija
9/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman kuin ap. Yliopistokoulutuksen mainitseminen moninkertaistaa matsien määrän Tinderissä verrattuna siihen, etten mainitse sitä.

No ei moninkertaista. Olen diplomi-insinööri ja se on tinderissä, silti mätsejä tulee boteilta kerran tai pari kuus. Jos laittaisin et liikennelentäjä, sotilas, polisii yms niitä tulisi enemmän. Diplomi-insinööri kuulostaa varmasti äärettömän tylsältä monen korviin, vaikka tienaan 6k kuukaudessa.

M35

Vierailija
10/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on yhtä shokeeraava tutkimustulos kuin se, että miehet tykkäävät nuorista ja kauniista naisista. Painokoneet seis ja huomisen etusivu uusiksi!

Vierailija
11/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein samanlaisen testi.

Teollisuusala -> ei yhtään vastausta

vaihdoin ammatiksi

Lentokapteeni -> jokaiseen viestiin tuli vastaus

Vierailija
12/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, joilla on vaikeuksia saada naista, hyötyvät siitä, jos naiset laskevat rimaansa miesten suhteen. "Miksi haluat miehen käyvän töissä, oletko joku golddiggeri, miksei riitä, että olen mukava...". 

Vierailija
13/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehellä on taloudellinen tilanne kunnossa ja rahaa säästossä, se vapauttaa tekemään iloisia asioita. Totta kai sellainen mies on halutumpi, kuin joku velkahelvetissä rypevä luuseri.

Vierailija
14/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on huomattavasti rationaalisempaa ja kaikin tavoin järkevämpää etsiä vastuullista, luotettavaa, toimeliasta ja vakavaraista puolisoa jonka kanssa hyvä elämä mahdollistuu, kuin nuorta ja komeaa. Ulkonäölle mulla ei ole käyttöä ja nuoruuden sijaan arvostan kypsyyttä.