Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raha, miksi seksi...

20.05.2021 |

Miksi olisin parisuhteessa miehen kanssa ellei hän olisi niin varakas, että elämäni muuttuisi oleellisesti paremmaksi? Miksi ottaisin toisen ihmisen kahlitsemaan elämääni jos kuitenkin pitää esim käydä töissä? Mies rajoittaisi kuitenkin elämääni monella tapaa. Seksiähän saa miehiltä rajattomasti ja täysin ilman sitoumuksia.

Ja eiköhän miehillä ole sama juttu. Ei voisi enää pitää kaljaalätkää -iltoja kun nainen huokailisi ja valittaisi älämölöstä tai viikon kalareissuista.

Kommentit (3)

1/3 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätäkin palstaa lukee niin oikein ihmetellä täytyy kuinka kurjissa suhteissa ihmiset suostuvat elämään.

Vierailija
2/3 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on etenkin eronneella ja varakkaalla miehellä vähän sama kuin ap:lla. Todella ihmeellinen pitää uuden naisen olla, että kannattaa yksiin muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo tullu mieleenkään että oisin jossain hyötysuhteessa miehen kanssa. Mä oon mieheni kanssa koska rakastan häntä ja haluan jakaa arkeni ja iloni ja suruni hänen kanssaan. ollaan oltu yhdessä köyhinä ja hitusen vähemmän köyhinä, nyt alkaa näyttää siltä että ollaan taas paremmassa asemassa, yhdessä. En ikikuunapäivänä vaihtaisi tätä kumppanuutta, rakkautta ja parisuhdeseksiä johonkin kultaan ja kimallukseen, saati random-seksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi