Tuli haettua kaupasta 6 suklaalevyä kun sai ne tarjouksesta 10 eurolla ja nyt kaduttaa
kun pitäisi olla rantakunnossa heinäkuussa Rhodoksella.
Kommentit (28)
Älä suotta kadu. Kyllä suklaa säilyy. Liikut vähän enemmän, jos sorrut syömään. Ja voithan pitää osan vaikka vierasvarana tai viedä työkavereille lomalle lähtiessäsi.
Ämpärillä vai ilman ? Nauti suklaasta , kesä voi olla kylmä eikä rannalle tarkene mennä .
Palauta ne?
Ei tee hyvää syödä katumuksen vallassa.
Kannattaa pistää suuhunsa sellaista, minkä voi syödä ilolla.
Makeisia ei tarvitse ostaa, vaikka ne olisivat alennuksessa - et säästä siinä mitään vaan menetät niin rahaa kuin kauneuttasikin, ja jos joskus haluat ostaa alennuksesta herkkuja, niin niitä alennuksia kyllä tulee ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Vie ulkoroskikseen.
Mieluummin antaa jollekin kuin kantaa roskiin.
Anna kavereille tai syö ne säästellen. Suklaa säilyy tosi kauan hyvänä joten ei niitä kaikkia levyjä heti ole pakko papsia.
Leiko Ismola kirjoitti:
EDlikä siis tuli haettua..tuli tehtyä.. että et kuitenkaan itse hakenut niitä vai?
Niin siinä nyt sitten vaan kävi! Sattuuhan sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie ulkoroskikseen.
Roskiksesta ne löytää se joka niitä oikeasti tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie ulkoroskikseen.
Roskiksesta ne löytää se joka niitä oikeasti tarvii.
Rotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie ulkoroskikseen.
Mä oon joskus mässyissäni ostanut ihan liikaa herkkuja. Sit kun on alkanut kaduttamaan niin oon jättänyt kerrostalomme hissiin, aina on kadonneet.
suklaa on hyvää kaakaoon tai suklaavanukkaaseen.
kakun koristeluun .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie ulkoroskikseen.
Mä oon joskus mässyissäni ostanut ihan liikaa herkkuja. Sit kun on alkanut kaduttamaan niin oon jättänyt kerrostalomme hissiin, aina on kadonneet.
Lol
Sinuna veisin varastoon lukkojen taakse jos on kuiva varasto. Sieltä jaksaa hakea vain kun tarve on kova. Vie samalla talvikengät ja -takit eteisestä pyörimästä.
Miten päästä rantakuntoon: Laita uikkarit päälle. Tadaa, rantakunnossa.
Mitä koulun keittäjä tekisi?
Olet ostanut ison erän suklaata, joten seuraavat päivät ja viikot hyödynnetään sitä kaikessa, missä voidaan: salaatin päälle suklaaraastetta, suklaalla kuorrutettuja hedelmiä, ruoaksi suklaata suklaakastikkeessa, uunisuklaata, leipätaikinaan suklaahippuja ja leivän päälle suklaalevitettä, jopa perunoita voi syödä suklaan kanssa.
EDlikä siis tuli haettua..tuli tehtyä.. että et kuitenkaan itse hakenut niitä vai?