Jumbon JJ:ssä lohenpunaiset vk-haalarit 8euroa
Tais olla yksi 80cm ja loput 86cm. Ihan vaan ajattelin laittaa tänne jos joku tarvis, en tiedä vinkkasko joku jo. Huutonetissä niitä myytiin aika reippaaseen ylihintaan.
Kommentit (9)
Aamulla jäljellä oli kolme 86 cm:n kokoista haalaria, joista yksi lähti meille. Kiitos vaan alkuperäiselle vinkkaajalle. Katselin yhtä äitiä, joka ennen minua otti mukaansa kolme haalaria. Eiköhän ne huuto.netiin päädy, kun ei eri kokoja jäljellä ollut.
Katselin, että Huuto.Netissä oli avoimissa kohteissa ainakin seitsemän lohenpunaista Jonathanin käyttämätöntä haalaria. Ihan kivasti niitä oli jo huudettukin. Toiset ne pistävät rahoiksi! ;o)
Katselin jo aiemminkin, että yhdellä myyjällä oli noita haalareita lähes joka koossa myynnissä. Ne ovat kyllä jo suljetuissa kohteissa. Eli noita haalareita on tainnut saada jo pidemmänkin aikaa edulliseen hintaan. Tuo 8 euroa on kyllä lähes ilmainen! Olisi ollut kiva, että ne, jotka niitä tarvitsevat, olisivat saaneet ne tuohon 8 euron hintaan....
Toivottavasti edes jotkut haalareita oikeasti tarvitsevat, ehtisivät saada lapselleen kosteussuojatun haalarin kahdeksan euron hintaan!
Sofia:
Katselin jo aiemminkin, että yhdellä myyjällä oli noita haalareita lähes joka koossa myynnissä. Ne ovat kyllä jo suljetuissa kohteissa. Eli noita haalareita on tainnut saada jo pidemmänkin aikaa edulliseen hintaan. Tuo 8 euroa on kyllä lähes ilmainen! Olisi ollut kiva, että ne, jotka niitä tarvitsevat, olisivat saaneet ne tuohon 8 euron hintaan....Toivottavasti edes jotkut haalareita oikeasti tarvitsevat, ehtisivät saada lapselleen kosteussuojatun haalarin kahdeksan euron hintaan!
Hieman teki mieli sanoa myyjille, että eivät nyt ainakaan varaisi niitä yhdelle ihmiselle aivan tolkuttomasti. Tosin tuskin myyjiä kiinnostaa, mihin haalarit päätyvät. Meidän haalari tulee siis ainakin ihan omalle lapselle syksyllä ensin hiuslenksuilla pienennettynä ja keväällä ihan oikean kokoisena.
Juuri tuota viime kappaleessa mainitsemaasi asiaa minä vihaan. Ne, jotka oikeasti ottaisivat omalle lapselleen, eivät sitten saa. Kerran katselin huuto.netissä erään lipputrokarin saamia palautteita. Siellä joku kiitteli, miten trokarin ansiosta sai lipun loppuunmyytyyn konserttiin, johon ei olisi muuten lippua saanut. Niinpä, jos lipputrokareita ei olisi, hän olisi saanut sen Lippupalvelusta halvempaan hintaan :(
Itse sain nyt syksyksi sellaisen beigen 18¿ hintaan heinäkuun lopussa, ei paha sekään. Vaaleansinisillä asusteilla tuli ihan pirteä syksyasu :)
Taitavat haluta noista puvuista siellä JJ:ssä ihan tosissaan eroon. Mulla on pieni kutina että ensi vuonna babymallisiin tulisi irrotettava huppu, näissä kun ei sitä ole.. Jotain EU turvallisuusnormeja vaatteissa jne..
Talvihaalarissa taitaa olla jo se nepparein irrotettava huppu?
Niin Sellon Jesperissä oli kylläkin 10,00e kappale mutta
monta oli jäljellä... sääli ettei sovi pojalle !!!!!
Tytöille on muutenkin NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN paljon kaikkea
kivaa tarjolla joten joskus voisi sitten poikiakin ONNISTAA D=
sain varattua noita kaksi, tosin eri kokoa ja ajattelin kummatkin ihan omaan käyttöön, koska meillä on ykköshaalarit sitten erikseen mutta noi 80 & 86cm voi antaa vapaasti konttaukseen/kurasäille, koska tuo 8¿ ei tod. ole paha hinta, vaikka ykköshaalarikin (reimatec) tuli ostettua -40% mutta silti maksaa melkein kymmenkertaisesti kun tuo Jonathan =)
eli kiitos vinkistä alkup. !
tuolla huutonetissa nuo samat hlö:t taitaa ostaa noita ja myydä, melkein kaikkea mitä vauvapalstallakin annetaan vihjeitä, tosin myin itsekkin 74cm ale reimatecin pois aikoja sitten kun tajusin ettei se mahtuisi enää syksyllä vaan pitää olla jo 80cm, no mutta olin ostanut sen -50% ja sain 4e voittoa, ja sain " vain" -40% alella tuon 80cm tilalle ;)
Eli meillä olisi käyttöä vk.haalariin. Ja jos semmoisen kosteussuojahaalarin saa 8 tai 10 eurolla, niin minäkin haluaisin sellaisen.
Itse asun täällä maaseudulla missä ei ole sellaisia kauppoja, enkä yhden haalarin takia viitsisi lähteä ajaa 100 km (yksi suunta)
Eli jos joku on menossa semmoiseen paikkaan mistä niitä saa, niin osta minulle sellainen (koko 80)!!!!
Maksan tietysti sitten lähetyskulutkin.
laita meiliä jos haluat lähteä shoppailemaan puolestani!
lotta.mandelin@vnf.fi
eli soitin äsken Sellon Jesperiin ja sieltä kerrottiin että ne on loppu....
Tosi tylsää että joku ostaa niitä halvalla ja sitten myy huutiksessa. Yksi haalari oli siellä jo 28 ¿.....
Mutta jos joku löytää sellaisen (koko 80) niin osta se minulle!
Helkkari, meinasin huutaa Huutonet´istä mutta onneksi jätin väliin... Todella kivat katteet. Vähän ihmettelinkin että miten kellään voi olla 3 samanväristä uutta haalaria eri kokoisina myynnissä...