Jos parisuhde aiheuttaa paniikkihäiriön niin pitäisikö erota?
Kyse avioliitosta, kaksi pientä lasta on. Jos ei olisi lapsia niin vastaus olisi kai aika selvä...
Kommentit (30)
Eihän noin voi elää jos kovin ahdistaa.
Miksi mies on kanssasi jos et kelpaa hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies on kanssasi jos et kelpaa hänelle?
Tämä onkin hyvä kysymys. Väitän että kukaan ei kelpaisi tällaiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos terveytesi alkaa jo reistailla miehesi vuoksi eikä mies suostu silti muuttumaan, niin ehdottomasti eroa.Eihän mikään voi/saa olla tärkeämpää sinulle kuin terveytesi. Varsinkaan ilman mielenterveyttä millään muulla ei olekaan enää väliä. Mielisairas ihminen on sama kuin kuollut.
Muuten hyvä kommentti, mutta lopussa menee totaalisesti yli. Olen itse mielisairas enkä todellakaan ole sitä mieltä, että olen yhtä kuin kuollut. Olen onnellisesti naimisissa, kykenen työskentelemään normaalisti ja muutenkin elän elämääni. Mieleni ei vain toimi samalla tavalla kuin niin sanotuilla normaaleilla ihmisillä.
Keskustelisin miehen kanssa vakavasti, jos mahdollista. Jos mikään ei auttaisi, alkaisin järjestelemään asioitani ja eroaisin. Ero on lastenkin kannalta paras vaihtoehto, mikäli vanhemmat riitelevät eivätkä puhu tms.
Voi kun minunkin vanhempani olisivat eronneet, mutta koska eivät, niin näin ja koin itse fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Traumatisoituminen on vaikuttanut hyvin haitallisesti koko elämääni. Älä altista lapsia tuollaiselle, ap.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelisin miehen kanssa vakavasti, jos mahdollista. Jos mikään ei auttaisi, alkaisin järjestelemään asioitani ja eroaisin. Ero on lastenkin kannalta paras vaihtoehto, mikäli vanhemmat riitelevät eivätkä puhu tms.
Voi kun minunkin vanhempani olisivat eronneet, mutta koska eivät, niin näin ja koin itse fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Traumatisoituminen on vaikuttanut hyvin haitallisesti koko elämääni. Älä altista lapsia tuollaiselle, ap.
Onko olemassa riidatonta liittoa?
Olen kyllä samaa mieltä tässä. Ahdistukseni vain on niin kovaa että vaikea ajatella järkevästi ja selkeästi nyt. Siksikin tein tämän ketjun että saisin kuulla mitä muut on mieltä. Ap