Oikeassa elämässä olen kiltti mies.
Oikeassa elämässä tämän palstan ulkopuolella moni minut tunteva mies ja jopa nainen on sanonut, että minä olen aina kohtelias, huomaavainen muita kohtaan, kiltti ja hyväluonteinen mies joka ei taastysti halua koskaan muille mitään pahaa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies 39v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut kiltti myös sille naiselle, jota pidät lukittuna kellarissasi?
Minulla ei ole kellaria eikä minulla siis voi olla sinne suljettua naista.
Oletko sitten itse lukittuna jonkun "kiltti"naisen kellarissa? Sekin voisi selittää ongelmasi.
En ole vaan asun kerrostaloyksiössä kaksin kissani kanssa.
Kauhistunut kirjoitti:
Ai kauheaa, millaisia mielenterveydenongelmia seksinpuute joillekin aiheuttaa. 😱
Onneksi ainakaan minulla ei ole seksinpuutetta. Niin pitkään kun minulla on toimivat kädet niin voin tyydyttää itseni seksuaalisesti aina kun haluan. Toisten ihmisten kanssa en halua olla seksuaalisessa kanssakäymisessä.
Nämä sinun ala-asten tason johdattanut ei pelaa aikuiseen ihmiseen. Pahoittelen.
Vierailija kirjoitti:
Kauhistunut kirjoitti:
Ai kauheaa, millaisia mielenterveydenongelmia seksinpuute joillekin aiheuttaa. 😱
Onneksi ainakaan minulla ei ole seksinpuutetta. Niin pitkään kun minulla on toimivat kädet niin voin tyydyttää itseni seksuaalisesti aina kun haluan. Toisten ihmisten kanssa en halua olla seksuaalisessa kanssakäymisessä.
Nämä sinun ala-asten tason johdattanut ei pelaa aikuiseen ihmiseen. Pahoittelen.
Johdattelut*
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu, muuten vain hekumoit palstalla kuinka haluat sulloa naisen kellariisi
Jos IHAN AIKUISTEN OIKEASTI olisit kiltti mies oikeassa elämässä, niinkuin täällä väität, ei sinun tarvitsisi päivät pääksytysten sen enempää trollailla, kuin ulistakaan täällä ..
Joten Olipa kerran ..
Sen pituinen se.
Ap. on perinteinen narsisti nainen. Uskomatonta miten sitkeästi jaksaa trollata kuukausikaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Äitisi näkemys ei paina mitään.
Miten minun äitini liittyy siihen, että minulle ovat monet ihniset sanoneet kuinka hyväluonteinen ja hyväkäytöksinen ihminen olen? Esim. työpaikallani ja ystäväpiirissä on niin sanottu. Samoin sukulaisetkin ovat niin sanoneet, myös äitini mutta myös moni muukin ihminen kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu, muuten vain hekumoit palstalla kuinka haluat sulloa naisen kellariisi
Se nyt on ollut vain huumoria ne viestit.