Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun miehen vaatetus ärsyttää?

Vierailija
20.05.2021 |

Ollaan tunnettu 15 vuotta ja siitä asti on ollut koko ajan saman tyyliset vaatteet. Ei tietenkään samoja vaatteita, mutta aina ne samat ruutukuviolliset kauluspaidat + normifarkut. Kesällä farkut vaihtuvat sitten farkkushortseihin. Kun katselee muita miehiä vaikka meidän työpaikalla niin moni on päivittänyt pukeutumistyyliä muodin mukana, oma mieheni kulkee saman tyylisissä vaatteissa 40-vuotiaana kuin 25-vuotiaanakin. Onko tässä mitään tehtävissä? Kaapissa on neljät samanlaiset farkut / farkkushortsit ja 6-7 samanlaista, mutta eri sävyistä kauluspaitaa niin pitkähihaisena kuin lyhythihaisenakin.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytys loppuu kun sanot miehelle se on moro ja näkemiin.

Vierailija
2/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut saa kuvittelemaan, että 15 vuoden jälkeen mies yhtäkkiä alkaakin kaivata erilaista tyyliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi merkkipäivälahjaksi varaat hänelle ajan pukeutumisneuvojalle.  Ainakin kaikissa suuremmissa vaateliikkeissä näitä on.

Vierailija
4/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hyvä? Saat pitää miehesi kun ei pörhistele höyheniään joka raitilla.

Vierailija
5/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. On tehtävissä. 

Muutama vaihtoehto: puhu asiasta sydämellä, kerro että aiheesta on vaikea puhua ja ettet halua loukata, mutta koska haluat että suhteenne on läheinen ja asia on sinulle tärkeä niin puhut hänelle siitä.

Olisiko hänellä jotain toimivaa siellä vaatekaapissa? Jos on, niin näytä hänelle ja sano että näitä lisää ja sano miksi nykyvaatteet eivät näytä hyvältä: signaali muille, ettei välitä itsestään, ottaa sinut itsestäänselvänä ja uskottavuus kyseenalainen muutenkin, ammattillisesti. jne

Menette yhdessä sitten vaateostoksille tai muuten valitsette yhdessä. 

Perustelut luulisi menevän perille.

Vierailija
6/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinut saa kuvittelemaan, että 15 vuoden jälkeen mies yhtäkkiä alkaakin kaivata erilaista tyyliä?

Onhan se nyt junttia jämähtää jollekin 2010-luvulle. Samalla tavalla aikoinaan naurettiin 80-luvun tyylille.

Vierailija
7/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lahjoiksi muunlaista vaatetta. hän voisi ehkä hyvinkin tykästyä uusiin juttuihin, mutta ei itse jaksa nähdä vaivaa muutoksen eteen. Monille miehille vaatekaupat ovat kauhistus.

Vierailija
8/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on myös yhtäläinen oikeus puuttua sinun vaatevalintoihisi.

Voit yllättyä.

Vierailija
9/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit yllättyä.

Kuules jonne, minä päivitän vaatetyyliäni tasaiseen tahtiin. Ei koskaan kahta päivää peräkkäin samoja vaatteita päällä.

Vierailija
10/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ap olemassa tehokas keino. Seksilakko. Takaan, että mies menee todella sukkelaan vaateostoksille.

Vierailija
11/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuskin ilahtuisin, jos mies tulisi kertomaan, miten pitäisi pukeutua. Jos osaisi asiansa nätisti esittää, eivätkä ehdotukset olisi ihan mahdottomia, voisin toki harkita ainakin toisinaan tuottaakseni toiselle hyvää mieltä.

Mutta noin lähtökohtaisesti: eiköhän aikuiset ihmiset päätä itse vaatteistaan.

Vierailija
12/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit yllättyä.

Kuules jonne, minä päivitän vaatetyyliäni tasaiseen tahtiin. Ei koskaan kahta päivää peräkkäin samoja vaatteita päällä.

Jonne oli kuitenkin oikeassa siinä mielessä, että kyse on toisen yksityiseen, henkilökohtaiseen asiaan puuttumisesta. Jos pidät oikeutenasi puuttua miehen pukeutumiseen niin sama oikeus on hänelläkin sinun pukeutumisesi suhteen. Kyse on periaatteesta.

Oma puolisoni paransi pukeutumistaan seurusteluaikanamme, kun kerroin että hän näyttäisi kivemmalta hieman toisenlaisissa paidoissa ja farkuissa ja tarjouduin niitä hänelle myös ostamaan. Loppujen lopuksi hän on maksanut vaatteensa itse mutta nykyisin haluaa sellaisia, joista minäkin pidän.

Vierailija
13/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä suorakaiteen muotoiset hopeanväriset silmälasit?

Vierailija
14/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit yllättyä.

Minä luulen, että sinä et ihan ymmärtänyt millaiseen vaatevalintoihin yllä viitattiin...

Vierailija
15/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika rauhaan. Eiköhän aikuinen mies ymmärrä millaisissa vaatteissa hän viihtyy.

Vierailija
16/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh eikös tuommoiset kauluspaidat ja farkut ole aika ajaton perus vaatetyyli miehillä? Miten sitten pitäisi pukeutua? Voithan ostella hänelle lahjoiksi mielestäsi kivoja vaatteita, niin itse tekisin (ja olen tehnytkin).

Vierailija
17/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tilannetta voi pelastaa. Jos mies on 15 vuotta käyttänyt ruutupaita, sä et saa hänet pukeutumisneuvojalle. Hän ei todellakaan käytä sun ostamia pistaasi- ja toffeenvärisiä slim jakkua eikä pellavahousuja. Ja vaikka narulla vedät hänet suureen tavarataloon, hän ei rupea sovittamaan asukokonaisia.

JJS.

Vierailija
18/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi kaikki miehet eivät näytä tältä: https://image.shutterstock.com/image-photo/elegant-young-handsome-man-p…

Vierailija
19/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa tuossa tyylissä on? Hän ei sentään pukeudu huppariin ja reisitaskuhousuihin.

Vierailija
20/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehesi pukeutumistyyli kuulostaa ihan kivalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi